انبار صنعتی پلانستون (Planstone® Industrial Pavilion)

جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

زمان: 2019
کاربری: مدرسه
معمار: پالو مارتین
مکان: آگدا- پرتغال

انبار صنعتی پلانستون (Planstone® Industrial Pavilion)

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

انبار صنعتی پلانستون

انبار کالا، دفتر

مکان: آگدا، پرتغال

معمار: پالو مارتین

مساحت: 27372 فوت مربع

سال: 2019 

توضیحات متن توسط معماران تهیه شده است. این انبار کالای صنعتی در آگدا، پرتغال در محیطی بدون منابع معماری و محاط در جنگل است.

بدون منابع مناسب، یک طرح­بندی متشکل از محیط انبار صنعتی برای ذخیره محصولات، فضای بار و فضای اداری، طرح پیشنهادی به صورت انعکاس راه حل ساده شروع از هندسه، یک مستطیل، که استفاده از حداکثر فضای ممکن را فراهم می­کند( طرح اصلی)، یک تکه از این فضا برای دفتر در نظر گرفته شده است، در محیطی نزدیک به خروجی. این محیط دفتر نشانه ورودی ساختمان می­باشد. این عنصر یک استثنا است و یک نمونه یکپارچه می­باشد که از عناصر نامتظاهر می­باشد.

این استثنا برگرفته از تغییرشکل هندسه اصلی می­باشد که الهام گرفته از تکنیک­های مورد استفاده شرکت ساخت بستر دوش، وان حمام، ایجاد خلا می­باشد. این تغییرشکل یک دید قوی از زبان هنر را نشان می­دهد. و با تر بر استفاده از سفید که در تضاد با طوسی تیره  بقیه پلان می­باشد و شباهت به رنگ نزدیک به سفید که مواد پلاستیک وقتی آن­ها تغییر شکل یافتند بدست می­آیند. تغییر شکل برابر چشمه کنترل شده است، اصلا به فضا اضافه شده است، یک زبان را اشاره می­کند که بر تغییرشکل­ها تاکید می­کند و یک دید و دینامیک صوری ایجاد می­کند، که بر شخصیت بشردوستی اتاق تاکید می­کند.

زبان مورد استفاده بیرونی را تکمیل می­کند، مصالح مورد استفاده در داخل یکنواخت و طبیعی می­باشد، با احساس گرمای که به دلیل استفاده از چوب بلوط می­باشد، یک شخصیت بومی به فضا می­بخشد، اما بدون ایجاد خلل در طرح اصلی اتاق­ها، که یک پلان صنعتی می­باشد. به همین دلیل یک ارتباط دیدگاهی دائمی با پلان و طرح انبار صنعتی وجود دارد. این راتباط با استفاده از دیوار شیشه­ای یکسره در فضای پذیرش شدت می­یابد. که اثر نمایش و سربلندی حرفه­ای را اثبات می­کند. این لحظه در فضا تکرار می­شود، همچنین بر پنجره آبدارخانه همانند یک قاب متحرک تاکید می­شود.

تشکیل این پلان بر مبنای تضادها است. همانند تشکیل فضای بشردوستی، چه صنعتی، تجاری و مسکونی.

منبع:archdaily

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا