سفارش مدلسازی
سفارش مدلسازی

سفارش مدلسازی

با انجام مدل سازی در پروژه های ساختمانی مختلف می توانید شمای بهتری از پروژه داشته باشید. این کار با کمک نرم افزارهای مختلف انجام می گیرد و با کمک آن پروژه ساختمانی شما را در یک محیط واقعی به نمایش در می آورد. با کمک مدلسازی می توان هزینه و زمان را به میزان قابل توجهی کاهش داد. برای داشتن مدل سازی اصولی باید به سایت ها و شرکت های خبره در این زمینه مراجعه نمایید و سفارش مدلسازی را به افراد ماهر بسپارید. این کار با کمک نرم افزارهای مختلف و در محیط گرافیکی کامپیوتر انجام می شود. شاید نام تری دی مکس را شنیده باشید این برنامه در کار مدلسازی به کمک ما آمده و می توانید پروژه خود را با متریال های واقعی در فضایی سه بعدی و کاملا واقعی ببینید.

توضیح کلی از مدل سازی

شاید بهتر باشد در شروع تعریفی برای مدلسازی داشته باشیم تا بتوانیم اول درک درستی از این کار داشته و سپس به جزئیات آن بپردازیم. مدل سازی در واقع به کاری گفته می شود که با کمک نرم افزارهای مختلف و به طور معمول در محیط گرافیکی کامپیوتر انجام می شود و می تواند یک شیء را در محیطی واقعی به نمایش درآورد یعنی شما با کمک این روش می توانید شیء مورد نظر خود را در فضایی واقعی و به صورت کاملا سه بعدی با کمک نرم افزار و در کامپیوتر ببینید.

برای سفارش رندر ، سفارش رندر لومیون و سفارش مدلسازی به سایت هورنو مراجعه کنید.

این روش در ساختمان سازی و انجام پروژه های ساختمانی و معماری بسیار کاربرد دارد ولی باید به این موضوع توجه کنید که کار را به افراد ماهر سپرده و سفارش مدلسازی پروژه خود را از طریق افراد با تجربه در این زمینه انجام دهید. شما می توانید سفارش این کار را به صورت 2 بعدی و یا 3 بعدی به شرکت مورد نظر بدهید. حتی در صورتی که تصمیم به انجام تنها دکوراسیون داخلی پروژه ای دارید، می توانید از طریق این روش کلیه لوازم مورد نظر را چیده و نتیجه نهایی آن را ببینید تا در صورت لزوم در رابطه با تغییر و یا تعویض شیء و یا بخشی تصمیم بگیرید قبل از آن که آن بخش را ساخته و یا آن وسیله را خریداری کرده باشید.

مدلسازی مدل کلاسیک

سه بعدی سازی نقشه

مدل سازی از نوع 3 بعدی بسیار بهتر و با کیفیت تر خواهد بود زیرا سه عامل طول، عرض و البته ارتفاع را به شما نشان می دهد که این در واقعی تر شدن کار بسیار تاثیرگذار خواهد بود. کلیه اشیاء را می توان از این طریق در محیط گرافیکی کامپیوتر به نمایش گذاشت. به عنوان مثال برای مدل سازی های سه بعدی می توان به انیمیشن، بازی های کامپیوتری و … اشاره داشت. این مثال ها به صورت متحرک سازی شده هستند اما شما می توانید به عبارتی به اشیاء بی جان و جاندار دیگری از این طریق بعد داده و آن را در فضایی واقعی تر ببینید.

اهمیت مدل سازی از نوع 3 بعدی

از آنجایی که از این روش به منظور تبلیغات و به نمایش گذاشتن محصول و معرفی آن به صورت کاملا شبیه سازی شده استفاده می شود و از آنجایی که این اتفاق در فضایی می افتد که در زمان دیده شدن حس واقعی را در فرد القا می کند، بسیار حائز اهمیت می باشد. یکی از مزایای این روش بهتر دیده شدن ایرادات احتمالی و رفع آنها می باشد. همچنین در این روش به دلیل انکه می توان محصول مورد نظر را از زوایای مختلف مورد بازدید قرار داد، نواقص کار بهتر دیده و درک می شود. این روش برای انجام پروژه های ساختمانی بسیار مفید و موثر می باشد و از بوجود آمدن ایرادات و مشکلات جزئی در حین کار به میزان قابل توجهی می کاهد.

در صورتی که قصد طراحی بام سبز ، طراحی مدرن منزل و به طور کلی طراحی آپارتمان مسکونی را دارید پیشنهاد می کنیم با هورنو در ارتباط باشید.

مدلسازی و رندر ویلا مدرن

طراحی سه بعدی در سفارش مدلسازی

امروزه طراحی های سه بعدی که اصطلاحا به آنها 3D نیز گفته می شود در صنعت ساختمان بسیار پرکاربرد و پرطرفدار می باشد. برای انجام طراحی های سه بعدی از نرم افزارهای خاص که در دسته نرم افزارهای گرافیکی قرار می گیرند، استفاده می شود. یکی از مطرح ترین نرم افزارها در کشور ما 3D MAX می باشد البته امروزه نرم افزارهای دیگری نیز به این عرصه وارد شده اند که با توجه به پیشرفت تکنولوژی، کار با آنها نیز بسیار ساده تر شده است. قبل از تولید محصول و یا شروع پروژه مدل سازی آن را انجام می دهند و آن را مورد بررسی قرار می دهند تا در حین کار با مشکلی مواجه نشوند.

موارد استفاده طراحی سه بعدی

به غیر از کارهای گرافیکی در بسیاری از موارد از مدل سازی استفاده می شود که از آن جمله می توان به طراحی بنر، تبلیغات، معماری، دکوراسیون داخلی، انیمیشن، بازی های ویدیویی، ساخت قطعات و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد.

در پروژه های ساختمانی می توان به آیتم های زیر در رابطه با موارد استفاده مدل سازی سه بعدی اشاره داشت.

  • تهیه نقشه نما ساختمان
  • تهیه نقشه دکوراسیون داخلی
  • تهیه پلان و نقشه ساختمان
  • تهیه فاز دوم نقشه در پروژه های معماری
  • تهیه نقشه محیط سازی در فضای خارجی پروژه

سفارش مدلسازی

در صورتی که قصد شروع یک پروژه ساختمانی و یا معماری در سفارش مدلسازی را دارید و تمایل دارید تا از علم روز برای بهبود روند آن کمک بگیرید، بهتر است که کار مدل سازی را انجام دهید. البته باید بدانید که افراد و یا مجموعه هایی به صورت شرکتی وجود دارند که این کار را به صورت کاملا حرفه ای برای شما انجام می دهند.

در گذشته تنها راه برای نشان دادن نقشه های مختلف از طریق کشیدن با دست بر روی کاغذ و در نهایت ساختن ماکت آن بود اما امروزه نرم افزارهای مختلف به کمک ما آمده اند تا این کار را به بهترین شکل ممکن برای ما انجام دهند. تنها کافیست تا با مراجعه به یکی از این افراد و یا شرکت ها و در جریان جزئیات قرار دادن آنها در هر پروژه ای از آنها کمک بگیرید.

باید کلیه اطلاعات لازم در مورد پروژه، زیربنا، زمین، موقعیت، متراژ، تعداد واحدها و طبقات و هر آنچه لازم است را در اختیار آنها قرار داده و طرح نهایی را تحویل بگیرید. البته بستگی دارد که شما چه بخش از پروژه را لازم دارد. در صورت نیاز از محل پروژه بازدید به عمل خواهند آورد تا بتوانند دقیق تر آن را ترسیم نمایند. بهتر است قبل از سپردن کار به فرد یا افرادی برای انجام آن، اول چند نمونه از کارهای قبلی را ببینید و سپس کار خود را واگذار نمایید.

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا