سفارش رندر لومیون

سفارش رندر لومیون

امروزه سفارش رندر لومیون بسیار مورد توجه قرار گرفته است. معماران و طراحانی که به دنبال ارائه طرح اولیه در مورد بنای مورد نظر خود هستند به دنبال این هستند که پلن خود را در بهترین و مناسب ترین کیفیت و ویژگی ارائه دهند تا درک و توضیح آن برای کارفرما راحت باشد؛ به همین دلیل به دنبال سفارش رندر لومیون می روند تا به خوبی بتوانند طرح خود را پرزنت کنند و در واقع اعتماد کارفرمای خود را در همان ابتدا جلب کنند.

 

رندر لومیون چیست؟

در حال حاضر یکی از مهم ترین نرم افزارهایی که برای شبیه سازی سه بعدی در عرصه ها و بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد لومیون است. این نرم افزار از مزیت ها و ویژگی های بارزی برخوردار است؛ از جمله این که قدرت بالایی دارد و سرعت آن نیز بسیار زیاد است و مورد توجه فعالان معماری نیز بوده است چرا که به آسانی می توان رندرگیری را انجام داد و طراحی با کیفیت از پلان یک بنا و ساختمان را ارائه داد. با استفاده از لومیون می توانید طرح های مختلف را به آسانی به عکس، فیلم و یا انیمیشن تبدیل کنید. با استفاده از این نرم افزار در مدت زمان کوتاهی، رندر معماری صورت می پذیرد.

برای سفارش رندر ، سفارش رندر لومیون و سفارش مدلسازی به سایت هورنو مراجعه کنید.

عوامل مختلفی هستند که سبب شده است که لومیون به یک نرم افزار محبوب در بین طراحان تبدیل شود که از جمله این عوامل می توان به محیط کاربری راحت، قدرت پردازش بالا و همچنین کیفیت خروجی بدست آمده از آن اشاره داشت. بسیاری از معماران و طراحان در ابتدا طرح خود را با استفاده از سایر نرم افزارها مدل سازی کرده و سپس برای انجام امور نهایی به لومیون انتقال می دهند. پس از این که در نرم افزارهای ابتدایی، متریال ایجاد شد، آبجکت گذاری رخ داد، جزئیاتی از قبیل نوردهی، قرار دادن درخت ها، سبزه، چمن، برف و… صورت پذیرفت سپس به منظور رندرگیری به لومیون انتقال داده می شود تا پروژه در مدت زمان اندکی، رندرگیری شود.

کاربرد نرم‌افزار لومیون چیست؟

نرم افزار لومیون، به شما زاویه ی دیدی از پروژه در قالب های عکس و یا ویدیو نشان خواهد داد. این قالب ها با کیفیت بالا در کوتاهترین زمان در دسترس خواهد بود. استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص زیادی ندارد و به دلیل محیط کاربری ساده ای که دارد به راحتی می توان از طرح مورد نظر خروجی گرفت و آن را مورد استفاده قرار داد. در صورتی که زمان کافی برای استفاده از نرم افزارهایی مانند تری دی مکس و یا مایا ندارید، استفاده از لومیون برای شما می تواند یک گزینه مناسب و ایده آل باشد. نرم افزار لومیون کاربردهای مختلفی دارد که می توان از جمله آن ها به استفاده در معماری، پروژه های انیمیشن سازی و پروژه های کمک درسی اشاره داشت.

قابلیت های نرم افزار لومیون

نرم افزار لومیون کاربردهای زیادی دارد که از جمله آن ها می توانیم به موارد ذیل اشاره داشته باشیم:

–          با استفاده از نرم افزار لومیون می توان خلاقیت های فردی را بروز داد.

–          با استفاده از این نرم افزار می توان به رندرگیری سریع دسترسی داشت.

–          کتابخانه نرم افزار از آبجکت های مورد نیاز برای تولید یک پروژه برخوردار است.

–          با استفاده از این نرم افزار به آسانی تجسم مدل سازی امکانپذیر است.

–          با بهره گیری از این نرم افزار می توان تصاویر بزرگ و با کیفیت داشت.

سفارش رندر لومیون

در صورتی که طراح و یا معمار هستید و به دنبال این هستید  که طرح خود را برای کارفرما ارائه دهید و امکان کافی برای رندر ندارید و یا وقت کافی در این زمینه ندارید می توانید از طریق سفارش رندر لومیون از طریق سایت ما اقدام کنید. سفارش رندر لومیون از طریق سایت ما بسیار آسان است و تمامی امور به صورت آنلاین صورت خواهد پذیرفت. برای همین منظور باید در ابتدا فایل های طرح بارگزاری شود و پس از تخمین هزینه های سفارش رندر لومیون، درصدی از هزینه ها دریافت می شود و بعد از انجام کار به صورت دمو تحویل داده می شود. طراح و یا معمار فایل دمو را بررسی می کند و پس از اعلام ایرادات احتمالی ویرایش نهایی انجام خواهد شد و پس از پرداخت کامل هزینه، فایل نهایی با کیفیت بالا به مشتری تحویل داده می شود.

در صورتی که قصد طراحی بام سبز ، طراحی مدرن منزل و به طور کلی طراحی آپارتمان مسکونی را دارید پیشنهاد می کنیم با هورنو در ارتباط باشید.

 

مزیت سفارش رندر لومیون در معماری

سفارش رندر لومیون دارای مزیت هایی فراوانی است اول این که در وقت و هزینه های شما صرفه جویی می شود و لازم نیست شما وقت بیشتری را برای رندر هدر دهید. همچنین به دلیل این که لومیون، ویژگی های زیادی دارد به شما در داشتن یک خروجی با کیفیت کمک خواهد کرد. در این نرم افزار می توان محیط، نورپردازی، اشیا، شاخ، برگ و جلوه های مختلفی را به طراحی اضافه کرد. طراحی هایی که توسط نرم افزار لومیون صورت می پذیرد به آسانی قابل تجسم خواهد بود لذا به راحتی می توانید جزئیات را برای کارفرما به گونه ای که قابل درک باشد ارائه دهید. با استفاده از لومیون می توان طرح هایی که نیاز به تغییر و اصلاح دارند را ویرایش کرد لذا در صورتی که فایل ارائه شده از سوی معمار و یا طراح نیاز به تغییراتی داشته باشد می توان در این نرم افزار تغییرات را ایجاد کرد و در فرآیند رندرگیری نتیجه نهایی را مشاهده کرد.

زمان تحویل سفارش رندر نرم افزار لومیون

برای معماران و طراحانی که مدل ها و طرح های خود را برون سپاری می کنند تا رندرینگ صورت پذیرد زمان بسیار حائز اهمیت است چرا که این افراد به دلیل کمبود زمان به دنبال این هستند تا زودتر طرح آماده شده و به کارفرما ارائه شود. خوشبختانه از ویژگی های با ارزش سفارش رندر لومیون این است که در مدت زمان کوتاهی طراحی کامل و رندرگیری صورت می پذیرد. در واقع مهم ترین دلیل استفاده از نرم افزار لومیون سرعت بالای آن در رندرگیری است. لذا کارشناسان ما در مدت زمان بسیار کوتاهی پروسه رندرگیری را انجام داده و به شما تحویل خواهند داد.

هزینه سفارش رندر لومیون

هزینه سفارش رندر لومیون با توجه به آیتم های مختلف، می تواند متغیر باشد. بر همین اساس هزینه نهایی لومیون تابعی از تنظیمات رندر، تغییرات انجام شده در طرح، کیفیت رندر و آیتم های های موجود در محیط بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه رندر لومیون می توانید از طریق پل های ارتباطی موجود در وب سایت با ما تماس بگیرید.

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا