سفارش رندر
سفارش رندر

سفارش رندر

سفارش رندر در معماری می تواند از ضروریات طراحی پروژه باشد. سفارش رندر باید به کارشناسانی که در این زمینه تخصص و تجربه کافی دارند سپرده شود تا شاهد بهترین نوع خروجی از رندر باشیم.

 

رندرینگ چیست؟

رندر در مفهوم کلی که دارد به معنای دریافت خروجی می باشد که در  طی پروسه تصاویر 2 بعدی و یا 3 بعدی با بهره گیری از رندر  یک طرح ایجاد می شود. از رندر در موارد متعددی که نیازمند تصاویر 2 بعدی و 3 بعدی باشد، استفاده می گردد. فنون و ویژگی هایی که در رندرگیری بکار برده می شود بر اساس نوع پروژه متغیر است.

اگر پس از دریافت خروجی از پروژه نیاز به ادیت نباشد در واقع این مرحله، مرحله نهایی در تولید صحنه های سه بعدی می باشد.

برای سفارش رندر ، سفارش رندر لومیون و سفارش مدلسازی به سایت هورنو مراجعه کنید.

از مزیت  های بارز رندرینگ این است که سبب بالا رفتن بازدهی خواهد شد و همچنین هزینه های مربوط به طراحی را کاهش خواهد داد. تصاویر تولید شده توسط رندرینگ، فضا، متریال، نور و در واقع مدل ارائه شده از طراحی ۳ بعدی را شبیه واقعیت، نشان می دهد.

رندرینگ در چه مواردی کاربرد دارد؟

همان طور که اشاره شد، رندرینگ در موارد متعددی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. در هر مواردی که از برنامه های سه بعدی استفاده گردد رندرینگ حائز اهمیت خواهد بود. از این ویژگی در مواردی از قبیل ساخت بازی، انیمیشن، جلوه های ویژه، شبیه سازی و معماری استفاده می شود.

هر چند برای تمامی این عرصه ها از واژه رندرینگ و رندر استفاده می شود البته پروسه ای که بکار گرفته می شود برای همه آن ها، مشابه نیست. رندر در معماری با رندر در جلوه های ویژه تفادت زیادی دارد که در ادامه به رندرینگ در معماری و سفارش رندر در معماری خواهیم پرداخت.

در صورتی که قصد طراحی بام سبز ، طراحی مدرن منزل و به طور کلی طراحی آپارتمان مسکونی را دارید پیشنهاد می کنیم با هورنو در ارتباط باشید.

رندرینگ در معماری

از عرصه هایی که در آن رندرینگ و سفارش رندر بیشترین درخواست‌ را دارد می توانیم به معماری اشاره داشته باشیم. رندرینگ به معماران در ارائه طراحی خود به کارفرما با جزئیات دقیق کمک می کند. در حال حاضر رندرینگ اهميت بسیار زیادی در معماری دارد. رندرهای سه بعدی که برای معماری انجام می شوند شباهت زیادی به واقعیت دارند و در برخی از موارد تشخیص بین یک رندر و عکس واقعی بسیار سخت خواهد بود.

 معماران و طراحان علاوه بر این که از طریق رندر می توانند طرح های خود را در اختیار کارفرما قرار دهند قبل از ساخت بنا می توانند با دقت زیاد طرح را بررسی و عیب های احتمالی طرح را قبل از انجام پروژه برطرف سازند.

یکی از رندرهایی که جدیدا با توسعه فناوری وارد معماری شده است رندر واقعیت مجازی است که با استفاده از آن امکان ارائه تور مجازی برای پروژه مورد نظر وجود دارد.

در واقع با استفاده از این نوع رندر می توان با عینک های مخصوص در داخل پروژه معماری حرکت کرد و به بررسی زوایا و جزئیات پرداخت که این امکان باعث بوجود آمدن تحول شگرف در رندر معماری شده است.

مزایای رندر چیست؟

مزایای فراوان رندر سبب شده است که امروزه استفاده فراونی از آن بشود، امروزه بسیاری از معماران و طراحان به دلایل ذیل تمایل استفاده از رندرینگ در طراحی های خود را دارند:

  • با استفاده از رندر می توان جزئیات دقیق تر و واقعی تر از طرح نهایی را ارائه داد.
  • با استفاده از رندرینگ می توان براحتی پروژه را برای کارفرما پرزنت کرد و جزئیات و موارد مختلف را توضیح داد.
  • رندرینگ موجب می شود که در هزینه ها صرفه جویی شود و همچنین زمان طراحی پروژه طولانی نخواهد بود.
  • رندرینگ بازدهی بالایی در قیاس با طراحی ساده دارد چرا که ایرادات و تداخلات را به آسانی می توان پیش از اجرا در پروژه برطرف کرد .
  • درک رندرینگ و مشاهده بصری آن آسانتر از طراحی های معمولی و دو بعدی است.
  • رندرینگ موجب می شود که کیفیت کار شما بهتر شود و در نتیجه اعتماد کارفرما را جلب خواهید کرد.

سفارش رندر

همان طور که گفته شد امروزه رندر در معماری بسیار اهمیت دارد و در واقع رندر سه بعدی می تواند بیانگر اهمیت پروژه برای طراحان باشد. بسیاری از معماران و طراحان برای این که بتوانند طرح های خود را به کارفرما ارائه دهند به تعدادی رندر با کیفیت و رزولوشن بالا نیاز دارند. رندرگیری ممکن است به دلیل نیاز به تخصص بالا و همچنین محدویت زمان برای طراحان مشکل آفرین است لذا با برون سپاری آن می توان در مدت زمان کوتاهی رندر را آماده کرده و در اختیار کارفرما قرار داد.

 طراحان و معماران به منظور بوجود نیامدن مشکل در پروسه طراحی می توانند سفارش رندر را به مجموعه ما بسپارند. شما می توانید به راحتی سفارش رندر خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. در مجموعه ما با بهره گیری از سیستم های قوی و کارشناسان متخصص روند رندرگیری در کم ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت صورت می پذیرد و با این اقدام هم در زمان و هم در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد و شما در مدت کوتاهی می توانید طراحی سه بعدی معماری را در اختیار کارفرما قرار دهید.

هزینه ثبت سفارش رندر معماری

هزینه سفارش برای رندر با توجه به عوامل مختلفی که وجود دارد می تواند، متغیر و متفاوت باشد. به طور کلی قیمت سفارش رندر به مواردی از قبیل تنظیمات رندر، میزان کیفیت رندر و آیتم های موجود در صحنه بستگی دارد لذا برای آگاهی از قیمت ثبت سفارش رندر می توانید از طریق پل های ارتباطی موجود در وب سایت تماس گرفته و علاوه بر دریافت مشاوره های لازم در مورد هزینه نیز اگاهی پیدا کنید.

مراحل ثبت سفارش رندرینگ معماری

برای ثبت سفارش رندر معماری در ابتدا فایل مورد نظر را باید به صورت آنلاین و یا پل های ارتباطی ارسال کنید و در مورد هزینه های آن استعلام را دریافت کنید. پس از این که هزینه ها مشخص شد، پیش پرداخت از سوی کارفرما صورت می پذیرد برای پیش پرداخت، پرداخت درصدی از مبلغ پروژه کافی است. پس از آن سفارش رندر شما انجام می شود و پس از اتمام به صورت دمو تحویل داده خواهد شد. دمو در واقع فایل سفارش رندر با کیفیت پایین است و پس از اظهار نظر کارفرما ویرایش های مورد نظر انجام خواهد شد تا فایل نهایی رندرینگ آماده شود. در مرحله آخر، فایل نهایی رندر آماده تحویل خواهد بود پس از این که هزینه به صورت کامل پرداخته شد، فایل نهایی سفارش رندر به کارفرما تحویل داده می شود.

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا