اپوس
اپوس
اپوس
اپوس
اپوس
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

اپوس(Opus)

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

اپوس(Opus)

کاربری: هتل

مکان: دوبی، امارات‌ متحده‌عربی

معماران: معمار زاها حدید،

طراحی: معمار زاها حدید، پاتریک شوماخر، Christos Passas

مساحت: ۸۴۳۴۵.۰ متر مربع

سال: ۲۰۱۹

توضیحات متن توسط معماران ارائه شده است. اپوس واقع در منطقه برخ خلیفه دبی به اولین هتل ME by Melia در خاور میانه بدل خواهد شد. هتل‌های ME by Melia اینترنشنال، یکی از هتل‌های برجسته جهان با بیش از ۳۵۰ هتل در ۳۹ کشور، در پایتخت‌های فرهنگی سراسر جهان با رویکرد پیشرو و طراحی محور قرار دارند.

اپوس
اپوس

اپوس ۲ به عنوان دو برج مجزا طراحی شده است که در یک کل واحد جمع می‌شوند – شکل یک مکعب را می‌گیرند. این مکعب پس از آن حکاکی شده، ایجاد خلا مرکزی است که یک حجم مهم در داخل ساختمان در سمت راست خودش ایجاد می‌کند – در حالی که نمای بیرونی از مرکز ساختمان ارائه می‌دهد. جریان آزاد ش این هشت طبقه در تقابل با هندسه دقیق عمود بر مکعب مجاور می‌باشد.

اپوس
اپوس

این دو برج توسط یک دهلیز چهار طبقه در سطح زمین با یک پل اتصال 71 متر از سطح زمین پیوند خورده اند. این پل سه طبقه و نامتقارن 38 متر عرض دارد. همراه با ME دبی ، اپوس دارای 12 رستوران و یک بار بام و 56،000 فوت مربع از فضای اداری است.

مهدی امجد ، رئیس اجرایی و مدیرعامل اومنیات گفت: اپوس با دید اولیات در مورد رفتار با هر پروژه مطابقت دارد که گویی این یک اثر هنری بی نظیر است. این طرح از کیفیت فوق العاده ابتکاری کار ZHA استفاده می کند. ابراز یک حساسیت مجسمه ای که تعادل بین جامد و باطل ، مات و شفاف ، داخلی و خارجی را بازگرداند.

اپوس
اپوس

شما همیشه انتظار دارید که از طرح ZHA غافلگیر شوید ، اما اپوس برای ME by Melia دبی فراتر از چیزی است که ما ممکن است پیش بینی کرده باشیم. ما مفتخریم که این پروژه شگفت انگیز را در نمونه کارها خود داشته باشیم.

منبع:archdaily

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا