Napoli Afragola Station
Napoli Afragola Station

ایستگاه قطار(Napoli Afragola Station)

Napoli Afragola Station
Napoli Afragola Station
Napoli Afragola Station
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

ایستگاه قطار(Napoli Afragola Station)

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

ایستگاه قطار

کاسوریا، ایتالیا

معماران: معمار زاها حدید

طراحی: زاها حدید و پاتریک شوماخر

مساحت: ۳۰۰۰۰.۰ متر مربع

سال: ۲۰۱۷

توضیحات متن توسط معماران ارائه شده است. ایستگاه راه‌آهن جدید در ناپولی آراگولا به عنوان یکی از ایستگاه های اصلی تبادل جنوب ایتالیا که چهار خط بین شهری با سرعت بالا ، سه خط بین منطقه ای و یک خط رفت و آمد محلی را ارائه می دهد ، طراحی شده است.

علاوه بر برنامه ریز راه آهن با سرعت بالا که باری و رجیو کالابریا را با شمال ایتالیا و اروپا وصل می کند ، تا سال 2022 زیرساخت جدید ریلی یک مرکز مهم در ناپولی افراگلا ایجاد خواهد کرد که با یکپارچه سازی گسترش جنوبی پرسرعت ایتالیا ، در کل منطقه کامپانیا خدمت می کند. شبکه ریلی با خط ناپولی Cancello و گسترش راه آهن مسافربری است.

ناپولی آراگولا واقع در این تقاطع اصلی در شبکه ریلی جنوب ایتالیا ، 15 میلیون ساکنان کمپانیا ، پوگلیا ، مولیزه ، کالابریا و سیسیل در جنوب ایتالیا را با شبکه ریلی ملی در شمال و بقیه اروپا متصل می کند. همچنین کالا و مسافران اروپا و شمال ایتالیا را قادر می سازد تا به بنادر جنوبی جیوایا تاورو ، تارانتو ، باری ، بریندیسی ، پالرمو و آگوستا دسترسی پیدا کنند.

Napoli Afragola Station
Napoli Afragola Station

برای پاسخگویی به تقاضای آینده برای مسافرت ریلی در سراسر منطقه (که در یک دهه گذشته 50٪ افزایش یافته است) ایستگاه ناپولی آراگولا در راهرو جدید راه آهن شمال / جنوب در شرق منطقه بزرگ کلان شهر ناپولی است که کاملاً با آن یکپارچه خواهد شد. خدمات ریلی محلی و منطقه ای .

 پس از بهره‌برداری از همه خطوط ، انتظار می رود 32700 مسافر هر روز از ایستگاه استفاده کنند (4 هزار و 800 صبح و عصر با عجله ساعت) با مجموع 84 قطار سریع السیر با استفاده از خطوط. 28 قطار پر سرعت که در هر جهت حرکت می کنند ، هر روز در ناپولی آراگولا متوقف می شوند و هر 30 دقیقه (40 دقیقه خارج از اوج زمان) یک سرویس اکسپرس را در هر جهت ارائه می دهند و تقریباً 700 مسافر قصد دارند از هر سکوی بلند یا هیئت مدیره شوند. 200 سرویس قطار منطقه ای و محلی دیگر در Napoli افراگولا متوقف خواهد شد و ایجاد یک تبادل کلیدی در شبکه های ریلی ملی ، منطقه ای و محلی است.

خدمات قطار عمومی از 11 ژوئن آغاز می شود. در ابتدا با 18 قطار پر سرعت در هر جهت در خدمت 10،000 مسافر در روز ، با ورود زیرساخت های جدید و فازهای بعدی ایستگاه ، خدمات در هر جهت به 28 قطار افزایش می یابد .

ایستگاه آراگولا واقع در 12 کیلومتری شمال ناپل ، قرار است در محله های محلی اسرا، افراگولا ، سایوانو، کاسالنوو دی ناپولی و کاسوریا نیز واقع شود که جمعیت آن بین 10،000 تا 50،000 نفر ساکن است. افراگولا یک مرکز بین المللی است ، ازدحام جمعیت را در مرکز شهر برطرف می کند و جایگزین پایانه موجود ناپولی سنترال نخواهد بود .

Napoli Afragola Station
Napoli Afragola Station

این ایستگاه به عنوان یک پل عمومی شهری متصل شده و جوامع در هر دو طرف راه آهن را به هم وصل می کند ، با مسیرهای گردش گردش مسافران تعریف می شود و مسافت را برای کسانی که در حال حرکت و بالا آمدن در ناپولی آراگرالا و همچنین آن دسته از مسافرانی هستند که به خدمات قطار مختلف متصل می شوند ، به حداقل می رساند.این طرح پیاده روی عمومی را بر روی هشت مسیر راه آهن بزرگتر می کند تا جایی که این گردشگاه به محل اصلی مسافر ایستگاه تبدیل شود – پلی که دارای کلیه خدمات و امکانات برای عزیمت  ورود و اتصال مسافر ، با دسترسی مستقیم به تمام سکوهای زیر است.

مسیر مسافران هندسه فضاهای داخل را نیز تعیین کرده است. ورودی های بزرگ در هر دو انتهای ایستگاه از بازدیدکنندگان تا مناطق مرتفع عمومی که دارای مغازه ها و سایر امکانات هستند ، استقبال کرده و راهنمایی می کند. بازدید کنندگان از هر دو طرف ایستگاه در دهلیز مرکزی فوقانی که نادیده گرفته شده از کافه ها و رستوران ها است ، ملاقات می کنند. این دهلیز مرکزی بالاتر از مسیرهای ریلی یک فضای عمومی جدید مورد نیاز افراگولا است و محل اصلی اصلی که مسافران ریلی به سکوها می روند . این ایستگاه به عنوان پایه بتونی مسلح ساخته شده است که از یک محوطه مرتفع از دنده های فلزی پوشیده شده در کوریان با یک سقف لعاب دار پشتیبانی می کند .

 بتن مورد استفاده در داخل ایستگاه یک ترکیب خاص است که عملکرد بهینه را ارائه می دهد ، با عناصر بتنی خمشی ساختاری که با استفاده از فناوری هایی که ابتدا در هنگام ساخت موزه MAXXI در رم ایجاد شده اند ، ساخته شده است: قالب های چوبی که توسط واحدهای فولادی پیش ساخته جایگزین شده اند  و منحنی های دوتایی با کاربند ساخته شده ایجاد شده از مدل های پلی استایرن آسیاب CNC.

به عنوان اکستروژن یک ذوزنقه در امتداد یک مسیر منحنی 450 متر ساخته شده است ، محوطه مرتفع از 200 دنده فولادی به شکل متفاوت ساخته شده است که در Corian با یک سقف لعاب دار پوشیده شده اند.

محور اصلی ایستگاه جهت بهره مندی از پایداری زیست محیطی ساختمان است. پنل های خورشیدی یکپارچه در پشت بام ، همراه با نور طبیعی و تهویه و همچنین سیستم خنک کننده / گرمایش منبع زمین باعث می شود ایستگاه بتواند مصرف انرژی را به حداقل برساند.

Napoli Afragola Station
Napoli Afragola Station

منبع:archdaily

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا