جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

ایمیجین انستیتیو

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

ایمیجین انستیتیو

  • ساختمان‌های اداری
  • پاریس، فرانسه
  • معماران: آتلیه ژان نوول ، معماران والرو گادان
  • مساحت: ۱۸۹۹۲.۰ متر مربع
  • سال: ۲۰۱۴
  • معمار: ژان نوول

برای مدتی طولانی، بیمارستان‌های پاریس تصویر آشنایی از شهر کوچکی در یک شهر بزرگ داشتند که متشکل از غرفه‌های جداگانه بود و معمولا توسط باغ‌ها احاطه شده بودند و برای بازدید کنندگان و گاهی بیماران در نظر گرفته شده بود. در نیمه دوم قرن بیستم، این نوع شناسی به ساختمان‌های عملکردی وسیعی که از بیمارستان مبتنی بر غرفه و محله پاریس خسته شدند، راه یافت. هدف ما این است که این دو را با هم تطبیق دهیم. البته، ایمیجین فونداسیون باید کاربردی باشد، اما نه به مفهوم محدود کارکردگرایی. لذت کار کردن در آنجا تاثیر مثبتی بر کارایی این تحقیق خواهد داشت. برای درک واقعی معماری، باید EQ (بهره عاطفی) و همچنین IQ مورد استفاده قرار گیرد! بیمارستان‌ها باید پذیرنده، باز و روشن باشند. تصور کنید از هر دو کودک و هم پدر و مادر استقبال خواهد شد. ارتباط با بیمارستان نکر باید جذاب باشد. هم پزشکان و هم محققان با آگاهی و هشیاری نسبت به حرکت به عقب و جلو بین دنیای کودکانی که در اینجا درمان می‌شود و دنیای محققانی که در آرامش آزمایشگاه‌های خود کار می‌کنند آگاه هستند.

 

تعلق ایمیجین فونداسیون به پاریس و تمایل به دادن اهمیت نمادین به شخصیت و به حرفه شریف آن نیز موضوعات معماری مهمی هستند. ما به دنبال ایجاد یک گوشه شهری مهم هستیم که به مشخصه تجمع شهرها در دهه ۲۰۱۰ گواهی می‌دهد و آن را با شواهدی از حساسیت غنی می‌کند. تصور کنید با پشت‌بام پاریس، با درختان، حیاط‌های داخلی و اطراف آن صحبت می‌کند. به عنوان یک معماری با دقت بالا، ساختمان نماد کاهش لبه تحقیق امروز است، مشخصه آن در ریتم نما مشهود است که در آن، موضوع گرافیکی تصویر سلولی، از طریق ابهام ، یک بعد شاعرانه، رویایی و مرموز به ارمغان می‌آورد.

 

 

در شب، این ریتم‌های مختلف می‌توانند به روش‌های مختلفی خوانده شوند، آن‌ها از پنجره‌ها در مقیاس‌های مختلف استفاده می‌کنند. در کنار بلوار دو مونتپارس ورودی مرکز تحقیق و کنفرانس به وضوح با باغ داخلی پشت سر هم ترکیب می‌شود، یک هشتی بزرگ ایجاد می‌کند، یک میدان پوشیده که از آن محافظت می‌کند و از آن استقبال می‌کند.

دو چرچمیدی با ردیفی از درختان سپیدار نمای ساختمان های روبرو را فیلتر می‌کند.

 

 

کودکان از طریق یک گلخانه بزرگ که برای انتقال یکپارچه به باغ کار گذاشته شده بودند از بیمارستان نکر وارد می شوند. معماری یک شگفتی، یک بعد پنهان در قلب خود را نشان می‌دهد. قلب ساختمان اغلب به طور طبیعی نورپردازی شده است. از اتاق‌های داخلی آزمایشگاه‌ها، محققان می‌توانند اتاق‌های مشاوره کودکان و باغ داخلی را ببینند.

 

 

 

در بالای ساختمان، مرکز کنفرانس از یک چشم‌انداز استثنایی بهره می‌برد و به عنوان یک نمایشگاه برای ایمیجین فونداسیون عمل می‌کند.

 

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا