tencent tower
tencent tower
tencent tower
tencent tower
tencent tower
tencent tower
tencent tower
tencent tower
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

برج تنسنت (tencent tower)

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

برج تنسنت (tencent tower)

  • وضعیت : در ساخت‌وساز ساز
  • تاریخ: 2016
  • مشتری: تنسنت با مسئولیت محدود
  • معمار: ژان نوول
  • وظایف: رقابت، ماموریت کامل
  • برنامه: برج 207 متری ، دفاتر و برنامه های اضافی (رستوران ها ، سالن بدنسازی ، سالن اجتماعات ، خرده فروشی ها ، موزه ، مرکز آموزش)
  • سطح:  ۱۰۵،۰۰۰  متر مربع

برج تنسنت در کناره‌های رود مروارید در گوانگجو واقع شده است که به نماد زندگی بشر، تبادل اجتماعی و پذیرندگی جهان تبدیل شده است و تصویری از مدرنیته و آرامش سازمانی ارائه دهد و به محیط کار خود برای ایجاد آن افتخار می کند.

برای رسیدن به این اهداف، ما هشت گزینه ایجاد کرده‌ایم که اساس پروژه را شکل می‌دهند.

گزینه شماره یک: برج تنسنت شهری خواهد بود.

tencent tower
tencent tower

برج تنسنت یک ماموریت برای ارتقا این شهر دارد، هدف از آن تاثیر بر این محله است و می‌خواهد نقش شهری خاص خود را ایفا کند: می خواهد محور تقارن بین آن و برج مجاور را به غرب تبدیل کند به یک نوار باریک درخت که یک مرکز اجتماعی است که چشم اندازی در رودخانه مروارید دارد.

در شمال ، برج تنسنت قصد دارد در هر دو طرف مرکز اجتماعی ، با فضاهای کوچک و هیجان انگیز ، بارها ، رستوران ها ، کیوسک ها واقع شود.

در خود سایت ، برج تنسنت یک خیابان تجاری اصیل ایجاد خواهد کرد که با پله برقی، رستوران‌ها، موزه‌ها، سینماها و … ارتباط خواهد داشت. این خیابان با پله برقی به مترو و میدان متصل خواهد شد و همه راه را تا کنار رودخانه ادامه خواهد داد تا از منظره بهتری در شهر گوانگ‌ژو استفاده کند و به آن اجازه داده شود که مورد تحسین قرار گیرد.

tencent tower
tencent tower

گزینه شماره دو: برج تنسنت یک برج رودخانه ای خواهد بود.

در امتداد رودخانه پرل یک عرشه بزرگ خواهیم ساخت و سپس تراس های بزرگ برای هر نوع فعالیت ورزشی و تفریحی را ایجاد خواهیم کرد، سپس نمای برج را برای تسخیر رودخانه، زندگی شناور و قایق آن، ایجاد خواهیم کرد. پلکان‌های های پوشیده شده بر رودخانه، مناظر خیره‌کننده اس ایجاد می‌کنند و جامعه تنسنت را به گونه‌ای که مردم اطراف آن حرکت می‌کنند را نشان می‌دهد. این یک نمایش دوگانه است، از داخل به بیرون نگاه می‌کند و چشم‌انداز را تماشا می‌کند، اما از طرف دیگر مردمی را نشان می دهد که در این شهر عمودی بالا و پایین می‌روند.

گزینه شماره سه: برج تنسنت یک منظره طبیعی خواهد بود.

درختان ما حمله به برج تنسنت را از موقعیت ایستاده خود بر روی تراس های بزرگ در مقیاس بزرگ آغاز خواهند کرد.

این یک چشم‌انداز فزاینده، بسیار خوانا، برخواسته از رود مروارید و درختان و بوته‌ها، با فیلتر کردن نور فضاهای کاری و فضاهای تفریحی است.

tencent tower
tencent tower

گزینه شماره چهار: برج تنسنت تماما در مورد نوآوری است.

برج تنسنت یک گونه‌شناسی از معماری جدید اختراع خواهد کرد که در مورد لذت بردن از زندگی و کار کردن است، در مقیاس بزرگ، ما خانه‌ها، گلخانه، آتلیه ها را می‌سازیم که همانند بسیاری از روستاهای مختلف، در هر ده طبقه روی هم انباشته شده‌اند.

این سازه های کوچک بر روی سازه بتون مسلح اصلی قرار خواهند گرفت، اما در مقیاس دیگری، سیستم‌های جدید در همه دفاتر، بلوک‌های ساختمانی جدید واحدهای دفتری ذخیره، فضاهای خالی نصب خواهند شد، این ترکیب، این مقیاس‌های متضاد، به برج تنسنت نمایه شطرنجی می‌دهد و واقعا آن را برجسته می‌کند.

tencent tower
tencent tower

گزینه شماره پنج: برج تنسنت  بوم شناختی و لذت گرایانه خواهد بود

برج تنسنت در راستای منطق اقتصادی تکامل پیدا خواهد کرد که انتخاب مواد و کارآمدترین فن‌آوری را هدایت می‌کند و اطمینان حاصل می کند که ما برای مجموعه های تکراری و ساده تصمیم می گیریم.

معماری های پایدار واقعی این است که مردم از حفظ واقعی لذت می برند ، بنابراین تمایل دارند که به الگوی توسعه پایدار تبدیل شوند.

در اینجا برج تنسنت از طریق باغ‌های خود و از طریق نمای آن تجارت را با لذت ترکیب خواهد کرد که با توجه به جهت گیری های بهینه برای اجتناب از نور مستقیم خورشید، نماهای خمیده و پنل‌های شیشه‌ای که بیشتر نسبت به بقیه منعکس می‌شوند، کاملا از سمت شمال و بر روی سطوح در سایه، متفاوت خواهند بود.

tencent tower
tencent tower

گزینه انتخاب شش: برج تنسنت  انباشته از روشنی خواهد بود

نمای خارجی با انواع مختلفی از شیشه که هندسه و تغییرات در بافت را آشکار می‌سازد، نور خورشید را از طریق درختان، به طور طبیعی با نور مصنوعی تطبیق می دهد و با استفاده از هر رنگ ممکن و حتی پخش تصاویر مجازی، به طور طبیعی با نور مصنوعی سازگار خواهد شد.

گزینه شماره هفت: برج تنسنت  سرزنده، تغییر پذیر و رنگارنگ است

به عنوان جهانی از احساسات و شگفتی ها، انواع مختلف ادارات مختلف از چندین رنگ و چندین ماده استفاده می کند ، دنیای درونی متناسب با هر فرد که با زمان روز ، رنگ های مختلف چراغ ها و تصاویر پخش شده در شب در زیر قسمت های مختلف متفاوت باشد ، از چندین رنگ استفاده می کند. از تراس ها و بالای فضای سبز ، کار در حال پیشرفت است که ما از تنسنت به اشتراک گذاری خلاقیت را درخواست می کنیم. 

tencent tower
tencent tower

گزینه شماره 8: برج تنسنت تایید انسان گرایی در شهر عموی است

برج تنسنت راه را برای تکامل داروینی گونه‌های صنعت دیجیتال هموار خواهد کرد.

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا