Fubon Tower
Fubon Tower
Fubon Tower
Fubon Tower
Fubon Tower
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

برج فوبون(Fubon Tower)

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

برج فوبون

کاربری مختلف

معمار: رنزو پیانو

زمان: 2014 – در حال انجام

مکان: تایپه، تایوان

پس از برنده شدن در مسابقه طراحی بین المللی، کارگاه ساختمان سازی رنزو پیانو در سال 2015 توسط بیمه زندگی فوبون برای طراحی دفتر مرکزی تایپه گروه فوبون راه اندازی شد. این پروژه واقع در منطقه تجاری Xinyi در تایپه، شامل دفاتر مرکزی، فضای رویدادهای بام، خرده فروشی، باغ های عمومی و موزه ای از هنرهای معاصر و مدرن است.

Fubon Tower
Fubon Tower

پروژه Fubon با قریب به 100000 متر مربع از زیر زمین و 4 سطح زیرزمین، شامل سه ساختمان در قلمرو شهری سایه دار و سایه دار است. برج مرکزی 54 طبقه، 265 متر ارتفاع 92000 متر مربع (GFA) دارای دفاتر مرتفع و در پشت بام آن یک فضای رویدادهای باغ با منظره تایپه است. در شرق برج، موزه فوبیون 3 طبقه بلند، دارای بیش از 2،000 متر مربع گالری های هنری معاصر و مدرن است. در شمال برج، غرفه 1970 متر مربع قرار دارد که دارای اقلام خرده فروشی و خدمات برای کل مجموعه است. بیش از 150 درخت در باغ محوطه کاشته می شوند و محیطی سایه دار در آب و هوای نیمه گرمسیری را به مردم عرضه می کنند. در شمال این سایت، یک پارک ایجاد می شود تا به منطقه مسکونی اطراف یک پارک محله اختصاص یابد.

Fubon Tower
Fubon Tower
Fubon Tower

برج باریک دارای کف صفحه منطقی 1650m² و راندمان کف خوب تا 73.5٪ است. صفحه کف با ارتفاعات از کف به ارتفاع 4/4 متر امکان چیدمان مناسب برای دفاتر را فراهم می کند، با نسبت عمق که سطح روشنایی روز را در محل کار اداری تضمین می کند.

شکل مربع با گوشه های برش خورده از یک ساختار فولادی کارآمد استفاده می کند. مهاربندی پیرامونی همراه با ساختار قاب لحظه ای ثانویه، یک سیستم ساختاری مستحکم و کارآمد را برای مقاومت در برابر بارهای بادی لرزه ای جانبی و حصبه فراهم می کند.

این نمایها از شیشه سفید اضافی با آهن کم با پوشش کنترل خورشیدی خنثی ساخته شده است تا جلوه ای کریستالی به برج ببخشد. سیستم حفره نما شامل پرده های حفره ای خواهد بود و از کنترل خورشیدی خوب، میزان نور روز و راحتی و عملکرد حرارتی اطمینان حاصل می کند. این پروژه متعهد شده است تا با هدف دستیابی به سطح طلا، موفق به اخذ مجوز ساختمان سبز تایوانی (EEWH) شود.

منبع:rpbw.com

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا