Signature Jade Tower
Signature Jade Tower
Signature Jade Tower
Signature Jade Tower
Signature Jade Tower
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

برج Signature Jade

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

برج Signature Jade

مسکونی

سانی آیلز بیچ، آمریکا

معماران: مورون و هرزوگ

مساحت: ۱۰۰۶۴.۰ متر مربع

سال: ۲۰۱۸

توضیحات متن توسط معماران ارائه شده است. Jade Signatureیک برج در ساحل است. همانند هتل‌های بزرگ میامی که ما برای آن تحسین شده ایم، این یک ساختمان است که مستقیما در منظره طبيعى و شهر اطراف آن ریشه دارد. فضای داخل و بیرون به طور یکپارچه به هم متصل می‌شوند. خیابان به لابی متصل می‌شود، لابی به استخر مشرف است و استخر در ساحل قرار دارد. Jade در مقابل دیوار پارکینگ قرار دارد که معمولا مانعی بین شهر و ساحل را تشکیل می‌دهد. رابطه با طبیعت، محیط و محیط محور این پروژه هستند.

Signature Jade Tower
Signature Jade Tower

فرم کلی ارام است. حجم آن برای به حداکثر رساندن قرارگیری در معرض نور خورشید در ساحل است. طرح منتج یک متوازی‌الاضلاع است که به خورشید غربی اجازه می‌دهد تا حضور گسترده‌تری در چشم‌انداز کنار ساحل داشته باشد. برج در باغ و با استخری است که مستقیما بر روی ساحل قرار دارد. برنامه مشترک، لابی، رستوران و آبگرم در میان آن‌ها، در یک نوار منحنی قرار داده شده‌اند. این نوار از داخل به بیرون حرکت می‌کند تا یک پارکینگ خودرو خارجی در ساحل غربی و در شرق ایجاد کند. اشکال عجیب و غریب این سه طبقه، برج را به هندسه مناظر اطراف برج متصل می‌کند.

Signature Jade Tower
Signature Jade Tower

در این برج، جزئیات مربوط به هویت معماری است. ظاهر Jade، سازماندهی داخلی واحدهای مسکونی را بیان می‌کند. تخته بتن ها نشان می دهد که طبقات و پنجره‌های منحصر به فرد برای کاهش تاثیر بصری آنهاست. دیوارها از شرق به غرب فضای زندگی را با دیدگاه‌های همزمان هر دو افق فراهم می‌کنند. این دیوارها به گونه‌ای هستند که به موقعیت خاص خود بین آپارتمان‌ها، اتاق‌خواب‌ها و یا تراس های عمیق شکل گرفته اند. هندسه منحنی آن‌ها نتیجه نقش آنهاست. آن‌ها یا مناطق جداگانه و یا بین آپارتمان‌ها را به هم متصل می‌کنند. دیوارها و دیواره‌ها انواع مختلف واحدهای داخل ساختمان را نشان می دهند، بافت خوبی ایجاد می‌کنند و به نمای خارجی عمق می‌بخشند.

Signature Jade Tower
Signature Jade Tower

آب و هوای و سبک زندگی میامی خواستار یک رویکرد خاص است که هر آپارتمان را به فضای باز می‌رساند. تخته بتون های این برج مناطق قابل سکونت هر واحد را گسترش می‌دهند تا تراس های حجیم را که در مجموع ۳۰ درصد از فضای داخلی را دربر می‌گیرد را شامل شود. در طول ماههای زمستان زمانی که رطوبت به حداقل می‌رسد، از طریق واحدها تهویه طبیعی مطلوب فراهم می‌شود. قطعات تاق‌ نما، به منظور فراهم آوردن سایه کافی از نور شدید آفتاب گرمسیری به بیرون ایجاد شدند. افزایش حرارت در نما به حداقل می‌رسد و بارهای سرد کاهش می‌یابند. از طریق این واکنش‌های ساده اما تاثیرگذار، این پروژه یک گونه‌شناسی خاص برای میامی تعریف می‌کند.

منبع:archdaily

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا