jameson house
jameson house

جیمزون هاوس ( Jameson House )

jameson house
jameson house
jameson house
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

جیمزون هاوس ( Jameson House )

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

جیمزون هاوس | فاستر و همکاران

کاربری های مختلف

معماران: فاستر و همکاران

مکان: ونکوور ، کانادا

معمار: موسسه مهندسی والتر فرانکل.

کارفرما: اقدامات جیمسون هاوس ، موسسه پاپا جونز(مشتری قبلی)

توضیحات متن توسط معماران ارائه شده است. جیمسون هاوس که توسط فوستر و همکاران طراحی شده است ، یک برج جدید با کاربری مخلوط 35 طبقه در قلب ونکوور است و شامل اولین ساخت و ساز مسکونی می شود که توسط این عمل در آمریکای شمالی تکمیل شده است. با تركیب مرمت بناهای میراثی با ساخت و سازهای جدید ، هدف اصلی آنها ادغام دفاتر و فروشگاههای سطح پایین تر با منظره خیابانهای موجود برای احیای مجدد محله شهر بود. با انجام این کار ، به آپارتمان های فوق اجازه می دهد تا از نمای چشمگیر خلیج لذت ببرند و یک نشانه جدید را در خط افق ایجاد کنند. این سایت با قدمت جدید و جدید ، مرکز مالی شهر را با مرکز خلاقیت در حال ظهور خود متصل می کند ، و این طرح ساختار هنرهای زیبا در دهه 1920 را پیوند می‌زند: کل حجم داخلی دو طبقه ساختمان سیپرلی فونسلر که دارای فهرست A است ، به پیکربندی اصلی آن بازگردانده شده است و نمای ساختمان مالی سلطنتی B-ذکر شده حفظ شده است. این پروژه شامل یازده طبقه از دفاتر و مغازه ها است که در صدر بیست قرار دارد.

jameson house
jameson house

سه طبقه از آپارتمان ها فرم برج این عملکردهای مختلف را بیان می کند: دو طبقه اول ، ردیف واحدهای فروشگاه را در سطح خیابان ادامه می دهد ، در حالی که طبقه فوقانی دفتر با خط گوشه ساختمان مجاور هماهنگی دارد. در تقابل با نمای شفاف دفاتر ، کفهای مسکونی منحنی به سمت بیرون در چهار خلیج گسترده قرار دارند که مبهم هستند و اجازه می دهند نور روز به ساختمانهای مجاور برسد و جهت ارائه منظره های بی وقفه از منظره را فراهم می کند. طرح انعطاف پذیر برج از انواع مختلف آپارتمان پشتیبانی می کند ، با فضای داخلی توسط فوستر و همکاران و فضاهای نشیمن در منحنی عمیق خنجرهای پنجره.

jameson house
jameson house

در بالای برج آپارتمان های پنت هاوس دو طبقه و تراس های بام محوطه سازی شده است. این طرح در پاسخ به آب و هوای محلی ، مسیرهای خورشید فصلی ، وزش باد غالب ، رطوبت ، درجه حرارت هوا و میزان بارش ویژه ونکوور تهیه شده است. گروه مهندسی داخلی فاستر و همکاران – که قبلاً PHA مشاور بود – از ابتدا با رویکردی کاملاً یکپارچه در زمینه مهندسی محیط زیست و طراحی معماری ، درگیر این پروژه بوده است.

این امر منجر به نوآوری هایی از قبیل کف های سرد و سیستم پارکینگ شیرآلات مکانیزه شده است که باعث کاهش تعداد پارکینگ ها و کاوش های مرتبط ، روشنایی و تهویه مطبوع می شود.

jameson house
jameson house
علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا