شما چطور هزینه های دوران تحصیل در رشته معماری را تامین کردید؟

معماری به عنوان یکی از گران ترین رشته های تحصیلی است و منابع مطالعات در این رشته پرهزینه است. ریتم سریع دوره های آموزشی در استودیوهای سنتی نیازمند وسایل و اقلام زیادی است که دانش آموزان را به ارائه ایده های طراحی از طریق ترسیم فنی، رسم دیاگرام، کولاژ، ماکت سازی و … مجبور می کند، و استفاده از تکنیک های فوق ملزم به هزینه های گزافی است. برچسب قیمت برای مطالعه و تمرین در رشته معماری جزء هزینه هایی است که در همه حرفه ها صدق می کند. حال این شرایط به بهتر شدن شرایط فنی شخص کمک کند یا بدتر شدن آن.

اگر بدشانسی به شما رو کند و در کشوری یا ایالتی تحصیل کنید که هزینه های آن رایگان نباشد به شما سخت می گذرد. اما اگر در همان سیستم غیر رایگان یک سیستم مالی قابل توجه و هدفمند وجود داشته باشد و فقط پرداخت مداوم هزینه های چاپ و ماکت سازی را تقبل کند، تأثیر زیادی بر روی سرعت انتقال اهداف شما می گذارد. چون در بهترین حالت والدین می توانند بخشی از هزینه های اضافی را تقبل کنند (مگر اینکه خانواده ای خوشبخت یا ثروتمند داشته باشید که اکثر هزینه ها را پرداخت کنند). در بسیاری از موارد دانش آموزان می بایست کار کنند تا هزینه های تحصیل را پوشش دهند.
چه کاری می توانیم انجام دهیم تا صدها یا شاید هزار دلار برای طرح نهایی یا پایان نامه بدست بیاوریم تا هزینه های این گونه درس ها را پوشش دهد؟ قطعا برای قشر معمولی ایجاد چنین هزینه ای سخت و یا حتی غیرممکن است.

تحریریه گروه معماری هورنو

منبع:www.arel.ir

علاقه مند به طراحی محتوای در رابطه با معماری و نویسندگی
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا