مرکز خرید سانتیاگو دو کرتارو
مرکز خرید سانتیاگو دو کرتارو

مرکز خرید سانتیاگو دو کرتارو

مرکز خرید سانتیاگو دو کرتارو
مرکز خرید سانتیاگو دو کرتارو
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

مرکز خرید سانتیاگو دو کرتارو

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

مراکز خرید سانتیاگو دو کرتارو، مکزیک

معماران:سوردو مدلانو ارکیتکتوس

مساحت: ۹۰۰۰۰ متر مربع

سال: ۲۰۱۴

توضیحات متن توسط معماران ارائه شده است. فروشگاه بخش کلاسیک توسط یک فیزیولوژیک سخت تعریف می‌شود: یک جعبه با چهار نما. این محدودیت اصلی برای غلبه بر پروژه بود. خنثی کردن این ماده، مفهوم راهنما است که که برای ایجاد محدودیت‌های پخش شده بر اساس افق عناصر جامد و پوچ برای دستیابی به تأثیر لایه‌های شناور مورد استفاده قرار گرفت.

مرکز خرید سانتیاگو دو کرتارو
مرکز خرید سانتیاگو دو کرتارو

نما از این عناصر افقی تشکیل شده است که در ابعاد و بخشهای مختلفی طراحی شده اند و باعث ایجاد حرکتی تمیز و مایع می‌شوند که در قاب بندی ورودی اصلی فروشگاه در یکی از گوشه‌های آن به اوج خود می‌رسد. این ورودی توسط یک هشتی بزرگ پذیرایی که در خدمت شما است تقویت شده است

به عنوان یک عنصر انتقالی با ارتفاع دو برابر با شکوه که نفوذپذیری نما را امکان پذیر می‌کند. از قسمت داخلی زمین و طبقه اول – جایی که محل غذای لذیذ در آن قرار دارد – نمای بیرونی مشاهده می‌شود، بنابراین با دیوارهای کور معمولی که بیشتر فروشگاه‌ها را تعریف می‌کند، شکسته می‌شود.

مرکز خرید سانتیاگو دو کرتارو
مرکز خرید سانتیاگو دو کرتارو

بهینه سازی منابع برای مدولاسیون نما ضروری است، به این معنی که به گونه ای ساخته شده است که می‌تواند یک نمونه اولیه پانل آلومینیومی را برای همه “لایه ها” به کار ببرد، حتی اگر این ابعاد، بخش‌ها و حرکات مختلف نیز داشته باشد. لایه‌های جامد از 1.80 متر تا 3.40 متر در طول نما و در هر یك از گوشه‌های آن قرار دارند. پانل‌های آلومینیومی متصل به سازه فولادی هستند. عناصر “خالی” در واقع تابلوهای آینه با آلومینیوم هستند که منعکس کننده محیط پروژه، پوشش گیاهی و آسمان خارق العاده هستند. این تأثیر بازتاب باعث ایجاد توهم نوری از دیدن مواد می‌شود و باعث می‌شود عناصر جامد با یک نیروی مغناطیسی شناور شوند که از تماس آنها با یکدیگر جلوگیری می‌کند.

شهروندان کوارتارو با تشکر از این پروژه، که به یک نماد جدید در شهر تبدیل شده است و به دلیل شباهت آن با برگهای یک کتاب باز، نام محبوب “کتاب عالی” را بدست آورده اند. پالاسیو دو هیرو بخشی از مرکز شیوه زندگی آنته است و در انتهای شمال این مجموعه به عنوان یکی از فروشگاه‌های اصلی لنگرگاه آن واقع شده است. آنته توسعه خطی با حجمی است که به قسمت بیرونی بسته شده و به فضای داخلی باز است و دارای ستون فقرات سبز است. مفهوم نما از پالاسیو دو هیرو در آنته در تضاد با حجم بسته از بقیه توسعه، ایستاده با نمای نفوذ پذیر آن و اثر باز بودن به خارج است. هر دو پالاسیو دو هیرو و مرکز خرید آنته توسط سوردو مدلانو ارکیتکتوس طراحی شده اند.

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا