The Dalí Museum
The Dalí Museum
The Dalí Museum
The Dalí Museum
The Dalí Museum
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

موزه دالی (The Dalí Museum)

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

موزه دالی

موزه

سن‌پترزبورگ، آمریکا

معماران: HOK

مساحت: ۶۸۰۰۰۰ فوت مربع

سال: ۲۰۱۱

توضیحات متن توسط معماران ارائه شده است. چالش طراحی، ایجاد یک ساختمان ارزان و نمادین برای آثار نقاش اسپانیایی بود. این تیم امکان‌پذیری فنی و برتری طراحی را در عین اجتناب از بیان ظاهر سازی تضمین کرد.

این موزه سه‌طبقه بر روی یک سایت کنار دریا زیبا در امتداد ساحل مرکز شهر سنت پیترزبورگ واقع است. این پوشش دراماتیک نمایشگاه و حفاظت از شاهکارهای ارزشمند در یک زیبایی ساده و قدرتمند را متعادل می‌کند. یک جعبه گنج به مجموعه 2000 قطعه ای از بادهای احتمالی طبقه 5 و طوفان‌های تندبادی پناه می‌دهد.

The Dalí Museum
The Dalí Museum

این طرح دیوارهای بتنی ۱۸ اینچی با ساختار ژئودزیکی شیشه‌ای را باز می‌کند که بازدیدکنندگان را در هنگام آوردن نور روز و مناظر دریایی به فضاهای عمومی می‌رساند. این شیشه ژئودزیکی ۷۵ فوتی انیگما و ۴۵ فوتی ایگلو از 1062 صفحه شیشه ای بدون پوشش تشکیل شده است  و هیچ دو دقیقاً یکسان نیستند.

The Dalí Museum
The Dalí Museum

یک پلکان مارپیچی بتنی، بازدیدکنندگان را به گالری‌های بالا می‌برد. در گالری دائمی، توپهای با گچ سیاه، نور طبیعی را بر هفت “کارگاه بزرگ” متمرکز می‌کنند، که تابلوهای نقاشی با اشعه ماوراء بنفش فیلتر شده در معیارهای مراقبتی را روشن می‌کنند.

ما به طور مداوم تجربه بازدید کننده را در هنگام طراحی یک موزه در نظر می‌گیریم. تعداد زیادی از افرادی که از موزه دیدن می‌کنند برای اولین بار در آنجا خواهند بود. معماری باید به شدت قابل‌درک باشد. آن می‌تواند کاملاً ماجراجو و اغوا کننده باشد، اما از لحظه‌ای که بازدیدکنندگان به ساختمان می‌رسند مسیرهای گردش باید واضح باشند.

The Dalí Museum
The Dalí Museum

ما عمداً چهره‌های ناتمام بتن را کاهش می‌دهیم تا تعمیر و نگهداری آن را کاهش دهیم و اجازه دهیم آن یک فویل طبیعی و سفت و سخت باشد تا با دقت بیشتری از شیشه انیگما استفاده شود. این تضاد بین دنیای عقلانی آگاهانه و شهودی تر، طبیعی تر و شگفت آور موضوع ثابتی در آثار دالی است.

استفاده از جریان آزاد و مثلثی از ژئودزیک یک نوآوری جدید است که توسط تحلیل کامپیوتری مدرن و ساخت کنترل شده دیجیتالی فعال شده که اجازه می‌دهد هر جز منحصر به فرد باشند. هیچ پنل شیشه‌ای، یک‌گره سازه دقیقا یکسان نیست. این به ما اجازه می‌دهد تا یک خانواده از اشکال بسازیم، در حالی که از لحاظ ساختاری مقاوم هستند، بیشتر شبیه به جریان مایعات در طبیعت هستند. یان ویموت، مدیر طراحی HOK فلوریدا

منبع:achdaily

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا