موزه هنر چیچو (Chichu Art Museum)

جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

زمان: 2004
کاربری: موزه
معمار: تادو آندو
مکان: ژاپن

موزه هنر چیچو (Chichu Art Museum)

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

موزه هنر چیچو در سال 2004 به عنوان محلی که رابطه طبیعت و مردم را بازگو می کند ، ساخته شده است. این موزه عمدتاً در زیر زمین ساخته شده است تا از تأثیرگذاری بر مناظر طبیعی دریای ستو اینلند جلوگیری کند. آثار هنری کلود مونه ، جیمز تورل و والتر دی ماریا در این ساختمانی که توسط تائودو آندو طراحی شده است در معرض نمایش دائمی قرار دارند. این موزه علیرغم اینکه عمدتا زیر زمینی است ، اجازه می دهد تا نور طبیعی که ظاهر آثار هنری و محیط خود را با گذر زمان تغییر می دهد ، به وفور در طول روز و در تمام چهار فصل سال تغییر کند. با توجه به اینکه هنرمندان و معمار ایده های خود را از یکدیگر دور می کردند ، این موزه به طور کلی می تواند به عنوان یک اثر هنری بسیار بزرگ در سایت مشاهده شود.

برای خواندن مطالب مربوط به معماری مدرن لینک روبرو را کلیک کنید: معماری مدرن پل

موزه هنر چیچو

پنج تابلو از مجموعه واتر لایز تولید شده توسط نقاش بزرگ امپرسیونیست ، کلود مونه در سالهای آخر عمر او، در زیر نور طبیعی در موزه لذت به نمایش درآمده است. اندازه اتاق ، طراحی آن و مصالح مورد استفاده همه با دقت انتخاب شده اند تا نقاشی های مونت با فضای اطراف آن سازگار شوند .

 کل فضای هنری ، حاوی کره ای به قطر 2.2 متر و 27 شکل هندسی چوبی طلاکاری شده ، به سرپرستی والتر دی ماریا به عنوان یک اثر هنری ایجاد شده است. بینندگان این فضا را در زیر نور طبیعی که از سقف وارد می شود ، تجربه می کنند و بسته به ساعت ، تغییرات چشمگیر در روشنایی اتاق ایجاد می شود.

برای خواندن مطالب مربوط به معماري مدرن لینک روبرو را کلیک کنید: معماری مدرن داخلی ، معماری مدرن در اروپا

موزه هنر چیچو

نور در آثار جیمز تورل به عنوان هنر معرفی می شود. سه اثر هنری که در معرض نمایش قرار گرفته است بین مجموعه های معرف تورل انتخاب شده و کل کار او را انجام می دهد.Open اسکای (2004) در ساعات منظم افتتاح موزه در معرض دید است ، اما نمایش ویژه غروب خورشید ، برنامه شب نیز موجود است.

با استفاده از صرفاً بتن اصلی ترین ماده بکار رفته در معماری آندو ، فولاد ، شیشه و چوب ، طراحی موزه هنر چیچو به حداقل می رسد. این موزه که تقریباً به طور کامل زیر زمین ساخته شده است  ویژگی های متناقض بودن سنگی و غیر سنگی دارد که بسیار معماری را متعادل می کند.

منبع:benesse-artsite.jp

افزودن آلبوم
افزودن کروکی
علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
مستند های مرتبط با این بنا