نمایشگاه کاخ و کنگره
نمایشگاه کاخ و کنگره

نمایشگاه و کاخ کنگره

نمایشگاه کاخ و کنگره
نمایشگاه کاخ و کنگره
نمایشگاه کاخ و کنگره
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

نمایشگاه و کاخ کنگره

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

نمایشگاه و کاخ کنگره

کاربری:کاربری مختلف هتل-اداری و..

مکان: اویودو-اسپانیا

سال:2000-2011

معمار: سانتیاگو کالاتراوا

 

در ساحل شمالی شبه جزیره ایبری واقع شده است، اویودو شهری با میراث معماری قابل توجه است. این پروژه شامل یک مرکز همایش و نمایشگاه، دو ساختمان اداری، هتل پنج ستاره، مرکز خرید زیرزمینی و پارکینگ است. نمایشگاه و کاخ کنگره شهر اویودو به گونه ای طراحی شده بود تا یک نقطه عطف قوی و مدرن را در اختیار مردم اویودو قرار دهد که با طرح شهر صحبت می کند. این مرکز همایش و نمایشگاه جدید، جلسات کنگره را در سالن اصلی ساختمان برگزار می کند. همچنین شش اتاق اضافی برای سمینارها، کنفرانس های مطبوعاتی و همایش ها و همچنین تقریباً 3200 متر مربع سالن رویدادها و فضای نمایشگاه وجود دارد.

نمایشگاه کاخ و کنگره
نمایشگاه کاخ و کنگره

 

مرکز همایش و نمایشگاه جدید به عنوان یک عنصر مجسمه و مجسمه ساخته شده است که بیش از یک مسابقه بزرگ در آن قرار گرفته است. شکل بیضوی که از لایه ای از شیشه و فولاد پوشیده شده است، برای کمک به آکوستیک ساختمان طراحی شده است و در کنسرت ها و سایر برنامه های موسیقی حداکثر کیفیت صدا را ارائه می دهد. ورودی اصلی مرکز همایش و نمایشگاه در شمال واقع شده است و توسط طناب دنده های فولادی متعلق به امضای کالاتراوا چادر پوشیده شده است. این سقف کناری و نمای ساختمان با عناصر قابل استفاده، ورودی نور را در داخل سالن اصلی ساختمان تنظیم می کند.

نمایشگاه کاخ و کنگره
نمایشگاه کاخ و کنگره

اطراف مرکز همایش و نمایشگاه جدید یک هتل پنج ستاره و دو ساختمان اداری است. این هتل که در منطقه جنوبی سایت و دو ساختمان اداری مجاور قرار دارد، یک سازه U شکل است که ساختمان مرکزی را قاب می کند. نمای این ساختمانها دارای نوارهای موازی از استیل سفید و شیشه است که بر شخصیت افقی قوی طراحی تأکید دارد. به منظور حفظ حداکثر فضای برای محوطه سازی عمومی، هتل و ساختمانهای اداری تقریباً 20 متر از سطح زمین بلند شده اند. ارتفاع این سازه U شکل که توسط تیرهای فلزی پشتیبانی می شود، استفاده از فضا را به حداکثر می رساند و زمینه ها را برای دسترسی کامل به عموم امکان پذیر می کند. یک مرکز خرید ساخته شده از ستون ها و کف بتن مسلح و یک پارکینگ سه طبقه برای عموم واقع شده است.

منبع:calatrava.com

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا