پارک مرکزی استرالیا
پارک مرکزی استرالیا
پارک مرکزی استرالیا
پارک مرکزی استرالیا
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

پارک مرکزی

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

پارک مرکزی

  • آپارتمان، خرده‌فروشی
  • چیپندال، استرالیا
  • معماران: آتلیه ژان نوول
  • سال: ۲۰۱۴

توضیحات متن توسط معماران ارائه شده است. یک پارک مرکزی نوول و بلان یک بوم در مقیاس کاملا جدید داد. در اینجا آن‌ها یک تجربه یکپارچه برای زندگی در هماهنگی با جهان طبیعی ساختند.

پارک مرکزی استرالیا
پارک مرکزی استرالیا

پارک عمومی در قلب این منطقه از لبه برج‌های شیشه‌ای طبقه کف تا سقف صعود می کند تا یک سایبان سرسبز قرن بیست و یکم تشکیل شود. با استفاده از ۲۵۰ گونه گل‌ها و گیاهان استرالیایی، جوانه‌ها و شکوفه‌های گیاهان یک ترکیب موسیقی را بر روی نمای خارجی شکل می‌دهند. درختان تاک و شاخ و برگ درختان بین طبقات مختلف رشد می کنند ایجاد می‌شوند و قاب کاملی را برای افق سیدنی فراهم می کنند.

پارک مرکزی استرالیا
پارک مرکزی استرالیا

درست مانند پارک مرکزی نیویورک، پارک 64،000 متر مربعی یک مکان دیدنی و آرام با آرامش است که می توانید با دوستان و خانواده به آرامش و استراحت بپردازید. در حیاط های آرامش بچرخید و به چرخه خود بپردازید و یا به راحتی برای چیدن ناهار خوری غیر فرسخی روی چمنزارها بنشینید. همچنین تخته شطرنج و یک سینما روباز و همچنین بازارها و جشنواره‌های موسیقی نیز وجود دارند.

تیر پیش‌آمده و چرخ ايينه اى یک تیر پیش‌آمده معلق در اوج پارک مرکزی قرار گرفته است. این شامل لوکس ترین پنت هاوس های برج است.

در اینجا یک مونتاژ اغوا کننده از آینه‌های موتوری وجود دارد که نور خورشید را ثبت می‌کنند و پرتوهای نور را به سمت باغ‌های پارک مرکزی هدایت می‌کنند. بعد از تاریک شدن، سازه یک بوم برای رهبری هنرمند LED یان کرسال است که جرقه‌های آتش‌بازی درخشانی در آسمان ایجاد می‌کند. این باعث ایجاد یک شکل معماری از نور ستارگان جدید در طرح پارک مرکزی می‌شود.

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا