Soho Galaxy
Soho Galaxy
Soho Galaxy
Soho Galaxy
Soho Galaxy
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

کهکشان سوهو

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
مقالات

کهکشان سوهو

ساختمان‌های اداری، مراکز خرید

پکن، چین

معماران: زاها حدید

مساحت: ۳۳۲۸۵۷0 متر مربع

سال: ۲۰۱۲

توضیحات متن توسط معماران ارائه شده است. پروژه کهکشان سوهو در مرکز پکن برای SOHO چین یک دفتر ۳۳۰ متر مربعی، خرده‌فروشی و سرگرمی است که به بخش جدایی‌ناپذیر از شهر زنده تبدیل خواهد شد، که از مقیاس بزرگ پکن الهام‌گرفته است. معماری آن ترکیبی از پنج حجم پیوسته است که از هم جدا شده اند و یا با پل‌های کشیده شده مرتبط شده اند. این حجم‌ها در تمام جهات با یکدیگر سازگار می‌شوند و یک معماری پهنه نما بدون گوشه‌ها و یا گذاره‌ای ناگهانی که جریان ترکیب صوری آن را می‌شکنند، ایجاد می‌کنند.

Soho Galaxy
Soho Galaxy

حیاط‌های عالی داخلی این پروژه انعکاسی از معماری سنتی چینی هستند که در آن حیاط‌ها یک دنیای درونی از فضاهای باز پیوسته ایجاد می‌کنند. در اینجا، معماری دیگر از بلوک‌های صلب ساخته نشده است، اما به جای آن متشکل از حجمی است که برای ایجاد دنیایی از سازگاری دوجانبه پیوسته و حرکت سیال بین هر ساختمان متحد می‌شوند. تغییر فلات‌ها در داخل تاثیر طراحی بر روی هم برای تولید حس عمیق غوطه‌وری و پوششی. وقتی کاربران وارد ساختمان می‌شوند، فضاهای صمیمی پیدا می‌کنند که منطق رسمی منسجم منحنی مداوم را دنبال می‌کنند.

Soho Galaxy
Soho Galaxy

این سه سطح پایین‌تر از امکانات عمومی کهکشان سوهو برای خرده‌فروشی و سرگرمی است. سطوح بلافاصله بالاتر از فضاهای کاری برای خوشه‌های کسب و کار نوآورانه هستند. بالای ساختمان به بارها، رستوران‌ها و کافه‌ها اختصاص دارد که در امتداد یکی از بزرگ‌ترین خیابان‌های شهر نمایش داده می‌شوند. این کارکردهای متفاوت از طریق فضای داخلی نزدیک به هم متصل می‌شوند که همیشه با شهر مرتبط هستند و به ایجاد کهکشان سوهو به عنوان نقطه عطف مهم شهری برای پکن کمک می‌کنند.

Soho Galaxy
Soho Galaxy
علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا