Stark House
Stark House
Stark House
Stark House
Stark House
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

استارک هاوس (Stark House )

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

استارک هاوس

خانه ها

مکان: سنگاپور

معماران: پارک و همکاران Pte با مسئولیت محدود

مساحت: 7040.0 فوت²

سال: 2019

توضیحات متن توسط معماران ارائه شده است. این پروژه در یک ساختمان معمولی واقع در سنگاپور در دهه 1980 ساخته شده است. این ساختمان در منطقه ای از فعالیت های جالب و به ظاهر متفاوت است. در شعاع 1.5 کیلومتری خانه استارک اطراف شهرکهای مسکونی دیگر- هم از طبقه پایین و هم در طبقه بالا ، زندان چانگی ، فرودگاه چانگی و چندین منطقه صنعتی و تجاری قرار دارد.

Stark House
Stark House

با این پیوندگاه نسبتاً غیر معمول از انواع ساختمانی ، ما با طرح این سؤال از خودمان شروع كردیم كه این زمینه چه مفهومی برای ما دارد. بیشتر اوقات معماری در چندین زمینه با لایه های پیچیده ای شرکت می‌کند. برای معرفی یک عنصر جدید از معماری به طور موفقیت آمیز، برای اتخاذ یک نگرش جامع به زمینه های مختلف در مورد کار نیاز کامل وجود دارد. اعتقاد ما به دلیل ایجاد جامعیت و فراگیربودن این است كه كل از جمع اجزای آن بیشتر است. بررسی آنچه در پاسخ به زمینه سایت است ، سرانجام محرک اصلی این طرح شد.

Stark House
Stark House

همراه با شرح کارفرما ، نقشه خانه با استفاده از توپوگرافی طبیعی سایت و درختان بالغ در قسمت پشتی سایت انجام شد. به این ترتیب، آشکار می شود که فضای زندگی در این خانه از جلو باز می شود که نمای خانه های همسایه است ، که اثری مشترک از خانه های مسکونی زمینی مانند این است. در عوض، این خانه پشت خانه ای قرار دارد که فضای سبز یک پناهگاه خصوصی و سبز را در اختیار شما قرار می دهد. توپوگرافی سایت ، پستویی در زیرزمینی ایجاد می کند که به سمت فضای سبز باز می شود. همراه با استخر روباز ، پستویی در زیرزمین – که به سختی به عنوان زیرزمین تلقی می شود – به کانون فعالیت خانواده و سرگرمی های فضای باز تبدیل می شود.

Stark House
Stark House

در طبقه اول ، این نقشه در صدد به حداكثر رساندن تخلخل از طریق مکان بوده و نمای سبز پشتی را نمایان می كند. طراحی تخلخل همچنین پاسخی به محدودیت سایت بود ، یک استراتژی برای احداث این مکان عمیق تر از آنچه در واقع است به نظر می رسید. شخص با نزدیک شدن به خانه از طریق جاده بلند، با دیوار یا پارکینگی خالی مواجه نمیشود که به طور ناگهانی حرکت شخص را خاتمه دهد ، بلکه با یک فضای سبز رنگ پذیرایی می شود که هم ساکنان و هم برای بازدید کنندگان از آن استقبال می کند. تجربه ورود به آن و اشتیاق خاص به کار عمده استودیوی ما  افزایش یافته است. علاوه بر این که تهویه عبوری مؤثر برای آب و هوای ما بسیار مهم است ، امکان باز بودن برای مشاهده منظره اقتباسی و همچنین نور روز را برای صافی در اتاق نشیمن فراهم می کند.

منبع: archdaily

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا