اگر به الهام بخشی از طراحی نیاز دارید، ما ایده های دیوار چوبی را برای اتاق خواب گردآوری کرده ایم تا شما را با انواع مختلف دیوارپوش های چوبی آشنا کنیم ؛ پس با هورنو همراه باشید :

ساخت اکثر این ایده ها به عنوان یک پروژه ، بسیار ساده است، می توانید یک نجاری پیدا کنید تا آنها را برای شما بسازد.

بیایید یک نگاهی بیندازیم…

طرح شورون

این دیوار برجسته چوب شورون، دارای چوب هایی برش خورده با زاویه است که به چوب های طولی مستقیم متصل می شود. یک قاب در اطراف مرز دیوار پیچیده شده و طرح را تکمیل می کند .

طرح تارتان

این طرح الهام گرفته از تارتان راهی زیبا برای دیوار برجسته اتاق خواب است. با استفاده از چوب های ساده که بر روی دیوار نصب می گردند یک الگوی ساده تارتان را تکرار می کند.

طرح کوه ها

این دیوار برجسته چوبی با الهام از کوه ها دارای مجموعه ای از قله هاست که در پس زمینه دیوارهای سیاه رنگ جلوه ای بسیار زیبا دارند .

طرح قمر

این طرح شامل سه تغییر است که از یک دایره گرد بزرگ برش خورده از تخته های چوبی تا دو نیم دایره و سپس طرح سوم با 4 نیم دایره را شامل می شود.

طرح مخروط ها

اشکال مثلثی با انتهای گرد، که با الگویی متناوب بالا و پایین قرار گرفته اند، دیوار برجسته جالبی ایجاد می کنند .

طرح الماس

شکل های الماسی که از تکه های چوب بریده شده ساخته می شوند و با فاصله از یکدیگر جدا می شوند تا کل دیوار را پر کنند .

طرح پنیری

مشابه سوراخ‌هایی که در پنیر سوئیسی یافت می‌شود، این دیوار چوبی دارای دایره‌های برش‌خورده است که حس عجیبی به اتاق خواب می‌دهد.

طرح مربع های متصل

برای یک ظاهر هندسی مدرن، می توانید مربع های چوبی بسازید که با یک تکه چوب کوچک بین آنها به هم وصل شده اند. فقط به سه طول مختلف چوب نیاز دارد. به اندازه کافی برای پر کردن دیوار خود بسازید تا شبیه تصویر زیر شود .

طرح کرکره ای

کرکره‌های چوبی که اغلب در نمای بیرونی خانه یافت می‌شوند، الهام‌بخش این طرح برجسته دیوار چوبی بودند، با مجموعه‌ای از قاب‌های پر از رول پلاک‌های چوبی که دیوار را تشکیل می‌دهند.

طرح حلقه های خلاق

با استفاده از دایره های ساده ساخته شده از چوب، می توانید خلاقیت خود را در ترکیب آنها به یک طرح چشم نواز انجام دهید. برای مثال، طرح زیر فقط از چهار اندازه دایره‌های چوبی استفاده می‌کند، از منظومه شمسی الهام گرفته شده است و ممکن است در اتاق خواب نوجوانان استفاده شود.

طرح صفحه ای با اشکال منحصر به فرد

یک دیوار برجسته را می توان با ترکیب یک سری پانل های چوبی که اشکال مختلفی از آنها بریده شده است، ایجاد کرد .

طرح مستطیل های گرد

این دیوار برجسته چوبی از مجموعه ای از مستطیل های گرد تشکیل شده است که طول هر کدام یکسان است.

طرح زیپ

این دیوار برجسته با الهام از زیپ روی یک تکه لباس، دارای چوب سیاه رنگی است که در بالای دیواری از روکش چوبی قرار گرفته است.

طرح پارکت

این طرح دیوار برجسته چوبی با الهام از کفپوش پارکت از همان طول چوب برای کل دیوار استفاده می کند، تنها تفاوت آن در نحوه نصب آن به صورت عمودی یا افقی است.


تحریریه معماری هورنو

منبع : contemporist.com

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا