Reggio Emilia Mediopadana
Reggio Emilia Mediopadana

ایستگاه Reggio Emilia Mediopadana

Reggio Emilia Mediopadana
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

ایستگاه Reggio Emilia Mediopadana

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

ایستگاه Reggio Emilia Mediopadana

مکان: رجیو امیلیا-ایتالیا

سال: 2002 – 2014

معمار: سانتیاگو کالاتراوا

Reggio nell’Emilia، مرکز استان Emilia Romagna امروز یک شهر مترقی و مرفه است که در دشت صاف “Padana” ایتالیا واقع شده است. در سال 2002، شهر Reggio Emilia با Calatrava قرارداد بست تا دروازه جدیدی را به سمت Reggio Emilia از شمال ایجاد کند. این برنامه شامل یک ایستگاه جدید قطار با سرعت بالا “Stazione در Bologna e Reggio Emilia AV Mediopadana”، یک طرح جامع جامع از جمله پل ها، ایستگاه های عابر بزرگراه و سایر پیشرفت های زیرساختی است که دسترسی به شهر را تسهیل می کند. سه پل جدید در سال 2007 افتتاح شد. ایستگاه جدید Mediopadana واقع در چهار کیلومتری شمال به مرکز شهر، تنها ایستگاه خط ریلی با سرعت بالا میلانو-بولونیا خواهد بود. به عنوان قطب شهری این شهر برای حمل و نقلهای مختلف محلی و منطقه ای، ایستگاه جدید یک قطب حمل و نقل واقعی است که این شهر را با سایر نقاط جهان متصل می کند.

 Reggio Emilia Mediopadana
Reggio Emilia Mediopadana

ایستگاه جدید همچنین می تواند به عنوان یک نقطه عطفی در امتداد A1 ‘Autostrada del Sole’ که موازی با خط راه آهن است تجربه شود. اگرچه ایستگاه جدید با توجه به محدودیت های موجود در راه راه موجود و مسیر ریلی با سرعت بالا به طول 500 متر ساخته شده است، اما خلاصه طراحی برای سایبان و سکوها خواسته شده است که بطور مستقل از تاجیکستان فعلی ساخته شوند. تکرار یک ماژول به طول 25.4 متر شامل یک جانشینی 25 درگاه فولادی است که تقریباً یک متر از هم فاصله دارند. تکرار دنباله به طول کل 483 متر می رسد که باعث ایجاد یک موج موج پویا می شود. خطوط موج در هر دو نقشه کف و ارتفاع باعث ایجاد حجم سینوسی سه بعدی می شود. سایبان شیشه ای و نما که با قرار دادن شیشه روکش شده در بین درگاه ها با استفاده از یک قاب آلومینیومی تحقق یافته است، کل طول سکوها را در بر می گیرد.

ایستگاه به همراه اجزای موجود در دو کاناله توسعه یافته است. مسیرهای ریلی و سکوهای قطار در سطح بالایی و دسترسی به ایستگاه در سطح پایین که شامل خدمات مختلفی برای مسافران و مسافران با دفاتر بلیط فروشی، پیشخوان های اطلاعاتی، مبادلات خطوط قطار و اتوبوس منطقه ای، غرفه های تاکسی و واحدهای خرده فروشی و همچنین فضا برای گسترش آینده ورودی اصلی ایستگاه توسط یک سایبان پیش بینی شده مشخص شده است. اطراف ایستگاه همچنین شامل یک محوطه محوطه سازی محوطه، 300 پارکینگ و یک منطقه کشویی ‘بوسه و سوار’ واقع در جلوی ایستگاه است.

منبع:calatrava.com

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا