اینترنت، ابزاری بسیار مفید در دنیای امروز دکوراسیون!

 اینترنت ابزاری با ارزش در طراحی داخلی است. اگر نمی توانید یک طراح داخلی برای تزئین خانه خود استخدام کنید ، نگران نباشید  گزینه های دیگر نه کاملا جایگزین ولی کمک کننده وجود دارد! ما در دوره فناوری محور زندگی می کنیم. اینترنت ابزاری بسیار مفید در دنیای دکوراسیون است با توجه به اینکه دارای برنامه ها و وب سایت های بی شماری است که می تواند تمام راهنمایی های لازم را برای زنده نگه داشتن فضا به شما ارائه دهد.

به لطف توسعه فناوری ، روش ما برای درک جهان کاملاً متفاوت است. امروزه تقریبا برای هر مشکلی که پیش می آید می توانید یک راه حل آنلاین پیدا کنید.

تنوع ابزارهایی که می توانید در اینترنت پیدا کنید بسیار زیاد است. طیف گسترده ای از برنامه ها و صفحات وب برای هر یک از جنبه های دکوراسیون و طراحی داخلی وجود دارد.

برخی از نمونه های مربوط به این امر در : انتخاب پالت رنگی ، طرح چیدمان مبلمان ، نحوه انتخاب پارچه یا کجا بهترین لوازم جانبی موجود است. در این مقاله ، درمورد برخی از منابع آنلاین که ممکن است برای شما بسیار مفید باشد به شما آموزش خواهیم داد با هورنو همراه باشید….

برنامه های موبایل یک ابزار مفید در دنیای دکوراسیون

در سالهای گذشته پیشرفت های بسیاری در زمینه فناوری وجود داشته است و به لطف آنها ، تزئین یک فضا به یک کار ساده تر تبدیل شده است. برنامه های موبایل یا اپلیکیشن های دکوراسیون بسیار زیاد هستند و این رویکرد زندگی روزمره همه را متحول کرده است ، تا جایی که هر کسی می تواند به یک دکوراتور تبدیل شود!

Design Home یکی از بهترین برنامه ها در دنیای دکوراسیون است. با استفاده از آن می توانید نقشه های کف و طراحی و تزئین داخلی و خارجی منزل را انجام دهید  وحتی قبل از شروع روند بدانید که خانه بازسازی شده شما چه شکلی خواهد بود! این یک ابزار بسیار آسان برای استفاده است و همچنین رایگان است.

Houzz برنامه ابزار مناسب برای تزئینات داخلی است. با استفاده از این برنامه ، می توانید بدانید مبلمان شما قبل از خرید چگونه به نظر می رسد. علاوه بر این ، Houzz به شما امکان می دهد به کاتالوگ بیش از ۲۰۰۰۰۰ تصویر دسترسی داشته باشید که مطمئن هستیم به شما الهام می بخشد.

حال برای دوستداران دکوراسیون سوئدی ، زنجیره معروف دکوراسیون برنامه ای با نام IKEA Place را راه اندازی کرده است . این یک ابزار بسیار مفید در دنیای دکوراسیون است ، به خصوص اگر معمولاً در این فروشگاه خرید می کنید. این امکان را به شما می دهد تا قبل از خرید آنها ببینید که چگونه همه موارد در یک اتاق جای می گیرند.

ابزاری بسیار مفید در دنیای دکوراسیون – مجلات آنلاین

ابزار بسیار مفید دیگر مجلات دکوراسیون آنلاین است. در اینترنت تعداد زیادی از این موارد وجود دارد که می توانید انتخاب کنید: این کاملاً چشمگیر است زیرا آنها طیف گسترده ای از ایده های شگفت انگیز و الهام بخش را برای تزئین خانه ارائه می دهند. بسیاری از آنها رایگان هستند ، بنابراین یک منبع عالی برای همگام شدن با آخرین ترندهای موجود در دنیای دکوراسیون هستند.

این مجلات عناصری را برای ایجاد فضای داخلی (از جمله قیمت) توصیه می کنندکه مانندیک  ویترین است – اما آنها فقط برای طراحان حرفه ای نیستند ، بلکه برای افرادی معمولی نیز هستند که سعی دارند به تنهایی یاد بگیرند که چطور خانه خود را تزئین کنند.

اگر به دنبال بهترین مشاوره در مورد طراحی داخلی ، سبک زندگی و مد و همچنین معماری  هستید ، عاشق مجلات آنلاین خواهید بود.

آنها غالباً نمونه های بسیاری از طراحی های داخلی و اطلاعات مربوط به مشکلات مختلفی را ارائه می دهند که در هنگام تزئین یا بازسازی ممکن است بوجود بیاید. علاوه بر این ، راه حل های بسیاری را برای هر نوع سبک دکوراسیونی ارائه می دهند .

سیستم عامل های دیجیتال مانند Pinterest یا Instagram

شبکه های اجتماعی مانند پینترست یا اینستاگرام از هر نظر به منبع ارتباط و الهام بخش تبدیل شده اند و ابزاری عالی و مفید در دنیای دکوراسیون هستند. از مواد غذایی ، هنری ، ورزشی یا طراحی ، می توانید صدها هزار عکس برای الهام گرفتن از آن پیدا کنید .

این برنامه ها میلیون ها کاربر دارند. حساب های دکوراسیونی در اینستاگرام یا Pinterest حس جدید ارتباط بین طراحان داخلی و صاحبان خانه را تحریک می کنند. رسانه های اجتماعی هم خروجی خلاقانه و هم یک روش حیاتی برای طراحان برای یافتن و جذب مشتریان جدید است.

ده سال از عمر اینستاگرام در اپ استور گذشته است. از آن زمان به بعد به یک ابزار مورد علاقه برای طراحان داخلی و دکوراتورهای جوان در سراسر جهان تبدیل شده است. این بهترین راه برای تبلیغ خود و جذب تعداد زیادی از پیروان است که می توانید کارهای خود را با آنها به اشتراک بگذارید.

تحریریه گروه معماری هورنو

منبع : decoboom.ir

علاقه مند به طراحی محتوای در رابطه با معماری و نویسندگی
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا