Duo tower
Duo tower
Duo tower
Duo tower
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

برج Duo

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

برج Duo

  • پاریس، فرانسه
  • وضعیت در ساخت‌وساز
  • تاریخ 2020
  • مشتری
  • کمبریج ایوانهو
  • دو برج بر روی یک یک زیرساخت مشترک:

 DUO-1: برج 180 متری ، دفاتر ، سالن اجتماعات ، رستوران ها و مغازه ها ، 39 طبقه

DUO-2: برج 122 متری ، دفاتر ، رستوران های شرکتی ، فروشگاه ها ، هتل (139 اتاق) ، رستوران و بار، پهنه نما، 28 طبقه

  • ناحیه سطحی / سطح
  • ۹۶،۵۵۰ متر مربع/ ۱۴۰،۰۰۰  متر مربع

قسمت شرقی پاریس نوبدبخش طلوع یک آینده جدید است، پاریس شرقی به آرامی در کانون توجه، ساخت و ساز و تکمیل و اصلاح یک زمینه ناتمام، قرار دارد. این پروژه در حال ساخت، نقطه اوج خود برای آغاز قرن است. همچنین در مورد ایجاد یک شخصیت، منحصر به فرد در رابطه با واقعیت سایت است که زیبایی خاص خود را نشان می‌دهد که به آن وابسته است تا جذابیت مکان را ابداع و تقویت کند.

در میان موارد دیگر، سه پارامتر باید برای هدایت پروژه در نظر گرفته شوند:

– چشم‌انداز خیابان دو فرانس

– محلی که در مجاورت رودخانه ریل ها قرار دارد و به قلب شهر منتهی می شود.

– مکانی که در مجاورت بلوار حلقه پاریس قرار دارد و به عنوان نقطه عطف شناخته می‌شود.

این مکان جایگاه ویژه‌ای در چشم‌انداز خیابان دو فرانس ندارد و از پیاده‌رو کتابخانه ملی فرانسه قابل‌رویت نیست. یک جابجایی خفیف به آسانی می‌تواند برج‌ها را در معرض دید قرار دهد، در حالی که ما را قادر می‌سازد تا با انعکاس منظره خط‌آهن در نمای جنوب، بازی کنیم که از بلوار حلقه و بلوار ژنرال ژان سیمون قابل‌رویت خواهد بود. قرار دادن برج در نزدیکی بولوار حلقه، حضور خود را در چشم‌انداز خیابان دو فرانس افزایش می‌دهد. زمانی که به طور مستقیم در مجاورت بلوار حلقه قرار می‌گیرد، بیشتر نشان می‌دهد که تمایلی به نمایش پویایی  از طرف بولوار دارد. نتیجه موقعیت جایگاه اول در این روش این است که برج دوم در امتداد بلوار ژان سیمون واقع شده است. در این حالت، بیشتر شهری و انسانی‌تر می‌شود و می‌تواند در سطح زمین، با تراس های در دسترس و پنجره‌های قابل حرکت، از آلودگی صوتی و گرد و غبار بلوار حلقه محافظت کند.

Duo tower
Duo tower

اصل اساسی برنامه شهری – شکستگی عرضی و ایجاد میدان مرکزی بین دو ساختمان است که مناظر را به سمت ساختمان صنعتی برلیت حفظ می‌کند و توسط ساختمان‌هایی که مایل به تشکیل یک V باز از نور خورشید هستند مورد احترام است.

اینها ساختمان‌های شهری هستند، در سطح زمین، بالکن عمومی مشرف به خطوط راه‌آهن و در کناره آن غذاخوری های بزرگ با تراس قرار دارد. این تراس به هتل و برج اداره دسترسی دارد و مغازه‌های خود را در قالب کیوسک‌های شهر که در تقاطع خیابان دو فرانس و بلوار ژنرال جین سیمون است، در خود جای می‌دهد.

هدف این دو ساختمان، افزایش لذت از بودن در این مکان است. آن‌ها به دنبال چشم اندازهای خود هستند، پوشش گیاهی را بر روی تراس ها خود جای می‌دهند، نقطه اوج آن‌ها برای همه باز است. این هتل دارای یک رستوران مناظر پهنه نما و یک تراس بزرگ پوشیده از سقف است که مشرف به رود سن و پاریس است. راس برج اداری به عنوان بخشی از برنامه توسعه، یک فضای جلسه وسیع را به نمایش می‌گذارد.

Duo tower
Duo tower

ساختمان‌های بلند دهه‌های گذشته بدون راس هستند و تراس ها در آن‌ها قابل‌دسترسی نیستند. در مقابل ما یک راس و حتی دو راس را پیشنهاد می‌کنیم. یک راس، یک پروفایل مشخص دارد. به همین دلیل است که راس دو ساختمان ما بیانگر هستند و رابطه صمیمی را با پیرامون خود دارند.

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا