جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

خانه رمانتیک

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

 

خانه رمانتیک 


خانه ها

مکان: کانکون، مکزیک

معماران: معماران TAFF

مساحت: 425 مترمربع

سال: 2019


شرح متن توسط معماران تهیه شده است. کاسا رومانتیک که پس نامگذاری خیابانی که در آن قرار دارد این نام را به خود گرفت دلالت ایده آلی بر روی افرادی که در آن زندگی می کنند دارد. این خانه برای یک خانواده چهار نفری طراحی شده است که این عنوان برای شخصیت آن ها مناسب است.

ورودی تحت عوامل شرطی اولیه ایجاد می شود، یک زمین نامنظم با دسترسی باریکی از جلو که خطوط چندگانه از روی هم حرکت می کنند. این موضوع منجر به یک روش معماری می شود که هدف موجود از پنهان کردن گاراژ از نمای جلو را برآورده ساخته و این امکان را می دهد که نمای قابل نفوذی داشته باشیم که به سطوح مختلفی تقسیم بندی شده است.


خانه رمانتیک 


بخش های خانه از محور اصلی که با استفاده از فصل مشترک گردش های عمودی و افقی در ارتفاع سه برابری به چهار بخش توزیع شده اند که در تمام بخش های خانه پخش شده اند.

با استفاده از بتن پلیش شده به عنوان پیشقدمی که روی خانه است، انتخاب مصالح فضاهای داخلی بسیار آسان می شود. این ها بر روی دیوارها و سقف پخش شده اند و اجازه می دهند که چوب گرمسیری و انتخاب اسباب و اثاثیه از المان های گرمی باشند که دلالت بر طبیعت محیط مینیمالیستی دارند.


خانه رمانتیک 


از بیرون مجموعه ای از احجام سفید را می توان دید که ترکیب پروژه را مشخص کرده و عموما بر روی اساس چوبی و بتنی هستند.

ساختمان با کاهش جداکننده های بتنی پولیش شده در تناقض با هم هستند و استفاده از توالی و تکرار پاسیخگوی بافت و جهت گیری بوده و فضای خصوصی به داخل می بخشد.

توسعه زمین های آزاد پوشیده شده با سنگفرش الگویی از گیاهان خشک را به نمایش می گذارد که همره با کارهای بتنی منجر به فصل مشترک های خاصی بین فضای داخلی و خارجی می شود که موجب شکل گیری یک استخر بزرگ ذوزنقه ای می شود که برای رنگ و بازتاب خود از دریای کاراییب الهام می گیرند.  


منبع: archdaily

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا