555 Howard Street
555 Howard Street

خیابان 555 هوارد (555 Howard Street)

555 Howard Street
555 Howard Street
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

خیابان 555 هوارد (555 Howard Street)

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

خیابان 555 هوارد

کاربری: هتل

مکان:سانفرانسیسکو، ایالات متحده آمریکا

زمان: 2015 – در حال انجام

معمار:رنزو پیانو

خیابان 555 هوارد یک ساختمان 37 طبقه است که از یک هتل 5 ستاره 257 اتاق در 19 طبقه اول و آپارتمان ها در 17 طبقه بعدی تشکیل شده است. این بنا در زمینی به مساحت 14505 متر مربع بین خیابان هوارد و خیابان تهامه در سانفرانسیسکو، ایالات متحده ساخته خواهد شد. عموم مردم این فرصت را دارند که برای تحسین سان فرانسیسکو از یک سقف باغ شگفت انگیز پوشیده از صفحه های شیشه ای، به طبقه 37 و طبقه بالا بیایند. تعهد به صدور گواهینامه پلاتین LEED، این پروژه همچنین به مسائل پایداری می پردازد.

555 Howard Street
555 Howard Street

این پروژه سه ساختمان دو طبقه موجود را در سه قطعه در محله سان فرانسیسکو در جنوب محله بازار تخریب می کند. سه قطعه برای مساحت کل 14505 فوت مربع ترکیب شده است. این ملک توسط خیابان هوارد از شمال، خیابان طهما در جنوب، یک ساختمان موجود و پارکینگ در شرق و یک رمپ اتوبوس مرتفع جدید با پارک زیر درجه در غرب به غرب محدود شده است.

ساختمان جدید پیشنهاد شده است تا 385 فوت بالاتر از خیابان هوارد تا ارتفاع سقف. این ساختمان با 4 طبقه زیرزمین دیگر 37 طبقه خواهد بود. حدود 292،000 فوت مربع مساحت برنامه را فراهم می کند. این پروژه شامل یک هتل 5 ستاره 257 اتاق در سطح 1 تا 19 می باشد که توسط گروه هتل Langham اداره می شود. 73 آپارتمان طبقه های فوقانی را در سطوح 20 تا 36 اشغال می کند. فضای یک میله محصور در سطح 36 با یک پله باز قرار دارد که دسترسی مستقیم به یک باغ بام عمومی در سطح 37 دارد. باغ بام توسط صفحه های شیشه ای 20 بلند و محافظت شده است محوطه با درختان و مزارع دیگر. یک تراس برای استفاده اختصاصی توسط ساکنان مجتمع مسکونی در سطح 21 واقع شده است.

555 Howard Street
555 Howard Street

همچنین جالب است بدانید که امکانات هتل شامل یک رستوران در طبقه همکف و یک سالن Ballroom با فضاهای جلسات در سطح 2 و 3 است. همه 4 طبقه از امکانات توسط یک پله باز به هم متصل شده اند. این رستوران از غرب به سمت شیب بلند اتوبوس روبرو شده و با پارک جدید در ارتباط است. کلیه طبقه های راحتی از جمله بارها و باغ بام در سطح 36 و 37 توسط 6 دستگاه آسانسور، 4 دستگاه آسانسور مسافری و 2 دستگاه آسانسور سرویس ارائه می شود. علاوه بر این، این رستوران توسط یک آسانسور اختصاصی که از زیرزمین-آشپزخانه B2، به رستوران طبقه همکف و سطح 2-Ballroom سفر می کند، سرو می شود.

علاوه بر این، پارکینگ اتومبیل در محل توسط یک سرویس Valet انجام می شود و اتومبیل ها در یک سیستم پارکینگ خودکار در سطح زیرزمین B1 تا B3 ذخیره می شوند. دسترسی به سیستم پارکینگ از خیابان تهاما است. حوض بارگذاری محصور نیز در خیابان طهاما در مجاورت ورودی یا خروجی پارکینگ خودرو قرار دارد.

آخر، این پروژه به صدور گواهینامه پلاتین LEED متعهد است.

منبع:rpbw.com

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا