دکوراسیون مدرن تفسیر کننده هنر

آیا این امکان وجود دارد در یک اتاق بزرگ، تمام فضای مورد نیاز زندگی را قرار داد؟  خانه مدرن زیر تفسیر کننده چندین تکنیک هنری در دکوراسیون داخلی است. در طراحی و ساخت این آپارتمان مدرن شهری از روش های مرسوم، استفاده شده، برای مثال: از پارتیشن شیشه ای با فریم فلزی مشکی رنگ، برای تفکیک فضاهای مختلف بدون قطع ارتباط و ورود نور با ظاهری مدرن.

در معماری داخلی آپارتمان از مبلمان شیک و مدرن، با رنگ های پرمعنی و رسا، موزاییک و کاشی های زیبا با طراحی های سفارشی فضایی آرام دنج خلق گردیده است. پارتیشن شیشه ای تنها به عنوان یک تفکیک کننده ما بین فضا ها کارایی ندارد، پارتیشن ها ظاهری مدرن ایجاد کرده و به مراتب باعث شیک تر شدن فضا می شوند. در حمام ترکیب کاشی با رنگ پویا، اشکال انتزاعی، آویز برنجی و خطوط ظریف ظاهری مناسب درعین حال پیوسته با اتاق خواب و نشیمن را ایجاد کرده است. استفاده همزمان پارتیشن های شیشه ای و کاشی حمام با طرح خاص و  متفاوت دید منحصربه فردی برای نشیمن خلق کرده است.

پالت رنگی به کار برده شده در سراسر آپارتمان با ترکیب قدرتمند شامل؛خاکستری تیره، آبی تیره، مشکی، هلویی و چوب دکوراسیون منحصر به فرد و زیبا را برای ساکنین خانه خلق کرده است. پالت رنگی و متریال به کار برده شده باعث طراحی آپارتمانی متفاوت، مدرن و پویا شده است. خلق چند نقطه برتر و متفاوت برای عمق دادن به فضا یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد طراحی داخلی آپارتمان می باشد. برای مثال: برای نصب تلویزیون از ایده فریم پارتیشن استفاده شده و بدون محدود شدن فضای داخلی دکوراسیون جالب ایجاد شده است.

تحریریه گروه معماری هورنو

منبع:www.arel.ir

علاقه مند به طراحی محتوای در رابطه با معماری و نویسندگی
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا