رستوران FITFISH
رستوران FITFISH
رستوران FITFISH
رستوران FITFISH
رستوران FITFISH
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

رستوران FITFISH

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
مقالات

رستوران FITFISH


کاربری: رستوران

مکان: نوو هامبورگو-برزیل

مساحت: ۹۴ مترمربع

سال: ۲۰۱۹


نیاز زندگی معاصر برای اتصال مجدد به طبیعت راهنمای اصلی این پروژه بود ، مکانی که در آن می توان سرعت سریع زندگی در شهر را کاهش داد ، حتی اگر برای مدت زمان کوتاهی باشد ، تا بتوانید لحظه را غنیمت بشمارید ، برای خود وقت بگذارید ، از یک غذای خوب لذت ببرید ، از یک وعده غذایی آرام لذت ببرید و در نتیجه کیفیت زندگی کسانی که از این مکان استفاده می کنند را بهبود ببخشید.


رستوران FITFISH
رستوران FITFISH

این رستوران در خیابان شلوغی در شهر نوو هامبورگو واقع شده است که دارای جریان عظیم جمعیت پیاده ، حجم زیادی از تجارت محلی و فضای مناسب برای انجام تمرینات در فضای بازاست. با هدف توجه مخاطبان به غذای سالم ، این مکان کیک ها و غذاهای ژاپنی و هاوایی را سرو می کند.  ما یک محیط صمیمی ایجاد کردیم که تعامل با طبیعت و عناصر در حالت اصلی آنها را پیشنهاد می کند. استفاده از سنگ ، سنگی که بالکن قبل از دسترسی به رستوران را می پوشاند ،  که در دو طبقه داخلی وجود دارد. از طرف دیگر ، چوبی که در پوشش وجود دارد ، نوعی مش را تشکیل می دهد که کل فضای رستوران را می پوشاند ، و تقویت می شود و بخشی اساسی در شخصیت طبیعی فضا است.


رستوران FITFISH
رستوران FITFISH

پوشش گیاهی با شخصیت گرمسیری در فضای داخلی رستوران استفاده شده است و به شکل یک باغ عمودی واقع در قسمت جلویی آن به منطقه داخلی ادامه می یابد ، و یک ارتباط بصری بین سه فضای غذاخوری ایجاد می کند: بالکن خارجی با ظرفیت 15 نفر. طبقه همکف ، با ظرفیت 22 نفر. و ، در طبقه فوقانی ، با 26 صندلی سالن های غذاخوری رستوران را شکل می دهند. این سه منطقه غذایی توسط عناصر مشابه به هم متصل می شوند. با این حال ، آنها تجربه های مختلف حسی را با هر محیط تولید می کنند ، علاوه بر درک متفاوت از فضای عمومی ، که هر کدام از آنها زاویه دید منحصر به فردی دارند.


رستوران FITFISH
رستوران FITFISH

قسمت فنی رستوران – صندوقدار ، تدارکات ، آشپزخانه و توالت – در یک رده طبقه بندی شده بود ، بنابراین از میزان اشغال آن کاسته و فضاها را اولویت بندی کرد.

پیشخوانی که برای تهیه وعده های غذایی سوشی تهیه می شود ، برای صندوقدار نیز خدمت می کند و یک واحد بصری ایجاد می کند که توسط یک صفحه با نور پس زمینه نصب شده در پایین پیشخوان تقویت می شود.


منبع: archdaily

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا