ساختمان مرکزی هنرمندان در نیویورک
ساختمان مرکزی هنرمندان در نیویورک

ساختمان مرکزی هنرمندان در ایالات متحده ی آمریکا

ساختمان مرکزی هنرمندان در نیویورک
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

زمان: 2019
کاربری: مرکز فرهنگی
معمار: نا معلوم
مکان: آمریکا

ساختمان مرکزی هنرمندان در ایالات متحده ی آمریکا

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

ساختمان مرکزی هنرمندان

مرکز نمایش

نیویورک، آمریکا

معماران: دیلر اسوفیدیو، رنفرو، گروه راکول

سال: ۲۰۱۹

مساحت: ۱۸۵۰۰مترمربع

برای مطالعه ی طراحی نمای آپارتمان وارد لینک مقابل شوید: انواع مصالح نمای آپارتماناصول طراحی نمای آپارتمان

توضیخات متن توسط معماران تهیه شده است. ساختمان مرکزی هنرمندان مرکز سازمان فرهنگی غیر انتفاعی که کارهای اصلی هنری را نشان می­دهد و توسعه می­دهد. با وجود همه نظم و انظباط برای همه حضار. ساختمان آلونک بلامبرگ به صورت فیزیکی برای حمایت هنرمندان و ایده­های جذاب ایجاد شده است. هشت طبقه ساختمان شامل دو طبقه فضای گالری، صحنه چند بعدی و نورگیر تیچ که شامل فضای تمرین و یک آزمایشگاه خلاقانه برای بازیگران عمومی و یک پشت صحنه می­باشد. ام سی کورت یک فضا برای اجراها، اسقرار و اتفاقات بزرگ می­باشد، وقتی که ارتباط دوربرد بیرون که از ساختمان اصلی گسترش یافته است و در طول خط به سمت میدان عمومی مجاور به آرامی حرکت می­کند.(ساختمان مرکزی هنرمندان)

زیرسازه باز آلونک بایستی به صورت دائمی برای آینده ناشناخته آماده باشد و برای هر تنوع در مقیاس و رسانه، تکنولوژی و نیاز هنرمندان پاسخگو باشد. خانه هنرمندان با ارتفاع 120 فوت متحرک از یک قاب فولادی نمایان پوشانده شده به تفلون-پلیمر قوی و نیمه شفاف که اتیلن تترافلواتیلن خوانده می­شود. این مصالح ویژگی حرارتی عایق شیشه در جزئی از وزن را دارد. پانل­های ETFE یکی از بزرگترین تولیدات که در برخی مکان­ها دارای طول 70 فوتی می­باشند.(ساختمان مرکزی هنرمندان)

 

ساختمان مرکزی هنرمندان در نیویورک
ساختمان مرکزی هنرمندان در نیویورک

برای مطالعه ی طراحی خانه وارد لینک مقابل شوید : عناصر خانه مسکونیحوزه ها و عرصه های خانه

این ساختمان دارای طراحی انرژی هوشمند است با یک سیستم گرم کننده با ساخت عمومی و گرمادهی هوا با نیروهای مختلف و سیستم سردکننده بخش­های مورد نیاز برای حداکثر بازدهی. این ساختمان برای بدست آوردن مدرک LEEDSilver طراحی شده است و از استاندارد انرژی نیویورک با 25 درصد تخطی کرد که برای تمامی ساختمان­های جدید و یا استفاده کنندگان از اعتبارات شهری نیاز است. برخلاف مخارج دومیلیونی فضایی آلونک کمتر از 30 درصد کنترل دما نیاز است. محیط به سیستم زمین گرمایی نیاز دارد.(ساختمان مرکزی هنرمندان)

سیستم جنبشی ساختمان الهام گرفته از صنعت گذشته می­باشد.

با توجه به جرثقیل­های باربر که در صنعت کشتیرانی و حمل و نقل مورد استفاده قرار می­گیرد. سیستم جنبشی شامل یک سورتمه گرداننده در بالای ساختمان اصلی می­باشد و چرخ­های تخت که در طول ریل 273 فوتی قرار گرفتند. مصالح اولیه، فولاد ساختمانی، ETFE، عایق شیشه و بیتن مسلح می­باشد.(ساختمان مرکزی هنرمندان)

منبع:archdaily

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا