سامسون پاویلیون ، دانشگاه كيس وسترن رزرو (CWRU) و کلینیک کلیولند

جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

سامسون پاویلیون ، دانشگاه كيس وسترن رزرو (CWRU) و کلینیک کلیولند

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

سامسون پاویلیون ، دانشگاه كيس وسترن رزرو (CWRU) و کلینیک کلیولند

کاربری: دانشکده

معمار: نورمن فاستر

مکان: اهایو -ایالات متحده آمریکا

شروع ساخت 2015

اتمام 2019

مساحت 45،500 متر مربع

کارفرما: کلینیک کلیولند ، دانشگاه کیس وسترن رزرو

همکاری معمار DLR ، وستلیک رد لسکوسلی

مهندس سازه فاستر و همکاران ، DLR ، وستلیک رد لسکوسکی

مهندس محیط زیست فاستر و همکاران

معمار منظر موسسه اسمیت سکمن رید

مهندس نورپردازی: همکاران جورج سکستون

پس از احداث مَسترپلان استراتژیک برای پردیس 168 هکتاری کلینیک کلیولند ، فوستر و همکاران توسط این کلینیک به همراه دانشگاه کیس وسترن رزرو ساخته شد تا یک غرفه درمانی جدید طراحی کنند که به آینده آموزش سلامت یکپارچه و تعامل سلامت باشد. مختصراً منطقه ای از برنامه ما ، نزدیک به درمانگاه را شناسایی کرد ، که می تواند به یک محوطه اختصاصی دانشگاه تبدیل شود و دو دانشکده پزشکی ، یک دانشکده دندانپزشکی و یک دانشکده پرستاری را با هم ترکیب کند.

غرفه سامسون با چمنزارهای وسیع خود و استقبال از سایبان استقبال ، به یک حیاط داخلی بزرگ و طبیعی که دارای نور طبیعی است ، سرمایه گذاری چشمگیری در آینده برای آموزش بهداشت برای دانشگاه ذخیره سازی غربی و کلینیک کلیولند اختصاص داده است. این طرح برنامه های قبلی ، دندانپزشکی ، پرستاری و دانشگاه و کلیولند کلینیک لرنر را در یک ساختمان چهار طبقه تک رشته ای قرار می دهد که با همسایگان خود همدردانه است. عناصر اصلی هر مدرسه در اطراف یک حیاط داخلی بزرگ چیده شده و هویت خود را حفظ می کنند ، اما با یک سری از فضاهای مشترک لایه دار. با استفاده از مطالعات کاربردی و تجزیه و تحلیل روش های تدریس ، راندمان فضایی تا حد زیادی افزایش یافته است ، در حالی که ایجاد فضاهای انعطاف پذیر امکان رشد و پیشرفت آینده را فراهم می کند. دانشکده های مختلف دارای فضاهای تدریس ، حوزه های اداری ، سالن های سخنرانی ، مناطق تفریحی و امکانات آموزشی فنی و همچنین خدمات پیشرفته در ساختمان سازی ، انبارداری و امکاناتی مانند کافی نت ها و پشتیبانی پرسنل هستند.

حیاط مرکزی دیلوس ام. کوسگرو با ارتفاع 80 فوت ، قلب اجتماعی غرفه است. سخاوتمندانه از طریق چراغهای خطی و مجهز به میزهای بلوط ، نیمکتها و کارخانجات طراحی شده توسط این اتاق ، این مکان برای جلسات کاری غیررسمی ، برخوردهای احتمالی و به اشتراک گذاشتن قهوه از کافه اطراف است. درختان فیکوس نیتیدا بین ورودی های شرقی و غربی یک خیابان ایجاد می کنند و حس مقیاس و فضای سبز آرام را به فضا می دهند. مبلمان و درختان ، می توانند به راحتی باغهای زمستانی جنوب و شمال ، برای طیف گسترده ای از رویدادها ، دوباره تنظیم شوند.

فوستر و همکاران طرح ساختاری و محیطی را برای این پروژه تحویل دادند. تفصیل نور روز و آنالیز آب و هوا از طراحی سقف حیاط مرکزی خبر داد. بارش شدید برف در منطقه باعث شده است که طراحی سازه ای به وجود بیاید ، جایی که خرپاهای سقف در آن قرار گرفته اند تا برف به طور طبیعی شیشه را خاموش کند و به پشت بام جامد اطراف حیاط بپیوندد و در نهایت در کانالهای کنار هر طرف سقف ذوب شود. سایه بان توسط روپوش خرپایی امکان نور بیشتر در فضای گردش گردش محیط فراهم شده است.

این عمل همچنین با استفاده از کلینیک ، قطعات مبلمان منعکس شده برای کتابخانه ، اتاق های جلسات ، اتاق های دکان و سایر فضاهای کاری را طراحی کرده است. طبیعت گرم و بی موقع چوب بلوط و مواد چرمی به آکوستیک کمک می کند و حس رفاه را به وجود می آورد. غرفه جدید این امکان را برای دانش آموزان دانشکده های دندانپزشکی ، پرستاری و پزشکی فراهم می کند که با هم یاد بگیرند ، از یکدیگر الهام بگیرند و با استفاده از ترکیبی از جدیدترین فناوری دیجیتال و فضاهای اجتماعی مشترک ، با تقویت اهداف پیشگامانه ساختمان ، ایجاد مراقبت های بهداشتی بهتر برای همه را انجام دهند.

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا