Casa modern house
Casa modern house

طراحی خانه مدرن Casa در آرژانتین

Casa modern house
Casa modern house
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

زمان: 2021
کاربری: ویلا
معمار: نا معلوم
مکان: آرژانتین

طراحی خانه مدرن Casa در آرژانتین

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

خانه مدرن  Casa pingüinos

معماران: Carbone Arquitectos

مساحت: 260 مترمربع

سال: 2020

مکان:بوینس ایرسآرژانتین

شرح متن توسط معماران تهیه شده است. در مساحت حدود 260 مترمربع (2800 فوت مربع) این خانه با دو طبقه در یک تکه زمین مثلثی ساخته شده است که در یک همسایگی خصوصی از شهر بوینس ایرس آرژانتین قرار دارد. طرح معماری و سازمانده ی خانه مدرن Casa  شامل هم پوشانی دو حجم موازی می شود که یکی بالای دیگری قرار دارد که کمی حرکت کرده است و در فصل مشترک قلب خانه را تشکیل می دهد جایی که فعالیت های روزمره صورت می گیرند. در طبقه همکف، دالان اطراف محوطه امکان دسترسی به فضاهای نشیمن و غذاخوری را فراهم می آورد. اتاق نشیمن با ارتفاع دو برابری برای بهینه سازی دریافت نور طبیعی از شمال از طریق یک پنجره که به آن سمت باز می شود طراحی شده است و دو حجم از خانه را با هم ادغام می کند. همچنین این فضا به پله ها این امکان را می دهد که در راستای طولی امتداد یابند و برهمکنش بین فضای پایین و طبقه بالا را افزایش می دهد. (خانه مدرن Casa)

برای مطالعه ی سبک های طراحی ویلا وارد لینک مقابل شوید: طراحی ویلا مدرنسبک های طراحی ویلا

Casa modern house
Casa modern house

این خانه با زمینی که یک منظره طبیعی را تشکیل می دهد برخورد دارد که ورودی خانه را معرف است. تمام خدمات، آشپزخانه و موتورخانه در جبهه جلویی خانه قرار دارند که به فضا یک حجم یگانه با ابعاد محدود می بخشند و حریم خصوصی خانه را با پنهان کردن غذاخوری، نشیمن و فضای سالن و باز کردن آن ها به سمت باغچه، افزایش می دهد. طبقه دوم به وسیله نشیمن با ارتفاع دوبرابری به دو بخش تقسیم شده است، اتاق خواب بزرگتر در بخش ساکت تر خانه بالای گاراژ (انباری) قرار گرفته است. این خانه به فرم فضای واحد طراحی شده است که با دیوارهای طراحی استراتژیک که فضاهای مختلف را بدون نیاز به استفاده از درهای غیرضروری تعریف می کنند، جدا شده اند. اتاق ترکیبی از اتاق لباس، حمام و محل تخت خواب فضا را پویا و یکپارچه می سازد. در سمت دیگر طبقه دو اتاق خواب قرار دارند که هر دو اتاق لباس متصل به حمام از طریف فضای ای سی را داشته و دو اتاق مشابه را می سازند.(خانه مدرن Casa)

برای مطالعه ی طراحی پلان خانه وارد لینک مقابل شوید: اصول طراحی پلان خانهطراحی پلان خانه 

Casa modern house
Casa modern house

ایده این خانه این است که مصالح ساده اما ظریف و زیبایی داشته باشد. این هماهنگی تنها سازه را تحت تاثیر قرار نمی دهد بلکه تصویر طراحی شده با اشکال ساده، فضاهایی با پنجره های بزرگ و یک رابطه دائم با فضای اطراف تشکیل می دهد که محدوده های خانه را معین نمی سازد و به جای آن فضای داخلی و خارجی خانه با هم ترکیب شده و یک خانه زیبا و کاربردی را می سازد.(خانه مدرن Casa)

منبع:archdaily

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا