طراحی داخلی تجاری
طراحی داخلی تجاری

فروش محصولات فقط قیمت و کیفیت رقابتی نیست. در واقع دکوراسیون  فضاهای تجاری و فروشگاه ها نیز نقش بسیار مهمی دارد.یک کسب و کار هنگامی که فروش بالا و عملکرد خوبی دارد عالی به نظر می رسد در نتیجه ، مهم است که به برخی از جنبه های مربوط به دکوراسیون و تجارت و ارتباط این دو توجه کنید ، که می تواند به شما در جلب مشتری کمک کند در ادامه با آرل همراه باشید….

وقتی وارد فروشگاه می شوید ، دکوراسیون داخلی بایستی تمیز ، راحت و دلپذیر باشد. همه چیز بهتر است سازمان یافته باشد و به نوبه خود ، باید هماهنگی متعادلی داشته باشد تا  به یک پایگاه قوی برای تجارت تبدیل شود. ظاهر زیبا و منحصر به فرد موضوعی مهم است که اگر این شرایط را برآورده نکنید ، اشتباهی مرتکب می شوید که می تواند بر وجوه مختلف کسب و کار شما تأثیر بگذارد زیرا قطعا خریداران می خواهند محصول را در مکانی خریداری کنند که احساس مرتب و راحتی داشته باشد.

طراحی داخلی تجاری
طراحی داخلی تجاری

تجارت چگونه رونق می گیرد؟

برای یک تجارت موفق باید به فکر دکوراسیون باشید. صاحبان مشاغل می دانند که تصاویر، جذابیت زیادی برای مشتریان دارد. برای تضمین موفقیت در فروش ، باید زیرساختی مناسب برای  تصاویر داخلی و خارجی  هر فضایی طراحی شود.

اکثر مردم می دانند که شرکت ها باید با مشتری با دقت رفتار کنند ، اما در نظر گرفتن شرایط فروشگاه نیز مهم است. به عنوان مثال ، آیا تا به حال به فروشگاهی رفته اید که کثیف ، بی نظم و دارای دکوراسیون ضعیف باشد؟ همه این عوامل قطعا نقش  تعیین کننده ای دارند. برای تبدیل شدن به یک برند موفق باید به جزئیات توجه نمود و برای انجام این کار ، باید ظاهر کسب و کار خود را به دقت بررسی کنید . در غیر این صورت ، ممکن است در نهایت شکست بخورید.

دکوراسیون و تجارت – 5 نکته اساسی

در ادامه با هور همراه باشید تا 5 نکته را برای موفقیت دکوراسیون و تاثیر بر تجارت بررسی کنیم. با استفاده از این نکات ، اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما احساس راحتی می کنند زیرا هدف این است که هر مشتری هنگام ورود به فروشگاه احساس خوبی داشته باشد.

1-گشودگی فضا

 با داشتن فضای باز و جادار ،  بدون اینکه مشتری را  تحت فشار قرار دهید بهتر می توانید محصولات را به نمایش بگذارید. در نتیجه ، باید از پر کردن بیش از حد  هر مکان با محصولات خودداری کنید.

طراحی داخلی تجاری
طراحی داخلی تجاری

2-کانترها

کانترهای پذیرش یک روش عالی برای ایجاد مناطق تفکیک شده هستند. با این حال ، مطمئن شوید که سطوح قابلیت پاکیزگی و عدم خراشیدگی را دارند مخصوصاً اگر از شیشه ساخته شده باشند زیرا با گذر زمان ظاهر نامطلوبی خواهند داشت.

3-اطمینان حاصل کنید که از دکوراسیونی متناسب با محصولات استفاده کنید. هم منابع زینتی و هم مبلمان باید کاربردی و متناسب با سبک و نوع تجارت شما باشد.

طراحی داخلی تجاری
طراحی داخلی تجاری

4-هنگام نمایش محصولات برای فروش ، آنها را به طور تصادفی مرتب نکنید. در حالت ایده آل ، شما باید یک سازماندهی منسجم ایجاد کنید و اقلام را به گونه ای منظم قرار دهید تا توجه ها را جلب کرده و به موارد خاصی اهمیت بیشتری دهید.

5-امروزه سبک های مدرن ترند شده و به روزترین طراحی ها به فروشگاه شما کمک می کند تا از نظر مشتریان جوان و به روز به نظر برسید. متناوباً ، فروشگاه هایی که مبلمان و دکوراسیون آنها از رده خارج است ممکن است فروش زیادی نداشته باشند.

دکوراسیون و تجارت - رنگ و احساسات
دکوراسیون و تجارت – رنگ و احساسات

دکوراسیون و تجارت – رنگ و احساسات

رنگ اصلی ترین راه برای انتقال احساسات است. شکی نیست که رنگها بر  ابعاد روانشناسی افراد تأثیر می گذارند . اگر با رنگ ها کار کنید ، می توانید برای افزایش فروش توجه بیشتری را جلب کنید.

با این حال ، شما باید از سایه هایی متناسب با محصولاتی که می فروشید استفاده کنید.  به عنوان مثال ، در مورد نانوایی ها ،  تناژهای گرم ، در حالی که برای داروخانه ها سفید و سبز رنگهای بهتری هستند.

یکپارچه نگه داشتن همه چیز یک اصل اساسی در ایجاد یک فضای فریبنده و گیرا  است. هدف این است که کاربران احساس کنند در کل  فضا هماهنگی وجود دارد. بنابراین ، شما باید از رنگهایی استفاده کنید که  به روشی اصولی در کنار هم قرار گیرند.

ویترین در دکوراسیون فروشگاه
ویترین در دکوراسیون فروشگاه

ویترین در دکوراسیون فروشگاه

بدون شک ، ویترین به ایجاد علاقه در کاربران کمک می کند. به عنوان مثال یک ویترین شیشه ای ، می توانید محصولات را برای فروش بیشتر نمایش دهد با این حال ، طراحی باید در مجموعه ای از پارامترهای مختلف سازماندهی شوند تا توجه را به خود جلب کنند و مشتریان را برای ورود به فروشگاه جذب و وسوسه کنند البته ، باید سازمان یافته باشد میتوانید به قطعاتی که واقعاً می خواهید برجسته کنید اهمیت بیشتری دهید. همچنین ، باید مطمئن شوید که نور مناسب است تا مشتریان بتوانند کل ویترین و داخل فضای فروشگاه  را تا حدی مشاهده نمایند.


تحریریه گروه معماری هورنو

منبع: Arel.ir

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا