دانشکده مدیریت ماساچوست
دانشکده مدیریت ماساچوست

طراحی دانشکده مدیریت ماساچوست آمریکا توسط گروه معماری بیگ

دانشکده مدیریت ماساچوست
دانشکده مدیریت ماساچوست
دانشکده مدیریت ماساچوست
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

زمان: در حال تکمیل
کاربری: دانشگاه
معمار: گروه معماری بیگ
مکان: آمریکا

طراحی دانشکده مدیریت ماساچوست آمریکا توسط گروه معماری بیگ

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

طراحی دانشکده مدیریت ماساچوست آمریکا توسط گروه معماری بیگ

معمار: گروه معماری بیگ

مکان: امهرست ماساچوست آمریکا

زمان:  2019

مساحت:  6500 متر مربع

توضیحات توسط معمارن ارائه شده است: طراحی دانشکده مدیریت پوشیده از مس، در قلب دانشگاه ماساچوست 70000 فوت مربع فضای مطالعه مشترک و فضای اجتماعی را به یکی از 30 مدرسه برتر کسب و کار عمومی در ایالات متحده اضافه می کند. گسترش جدید و نوسازی جزئی دانشکده مدیریت ایزنبرگ تقریباً ظرفیت فعلی دانشکده را برای پذیرش دانشجو با توجه به میزان رشد نرخ دانشجو در دهه گذشته را دو برابر می کند ، ضمن معرفی امکانات جدید برای بیش از 150 کارمند و 5000 دانش آموز در برنامه های کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا. یک ورودی شیشه مثلثی چشمگیر که توسط یک اثر دومینو ایجاد شده است و به دانشجویان خوشامد می گوید. نمای بیرونی ساختمان در ستونهای مستقیم و عمودی پیچیده شده است که به تدریج به سمت پایین شیب دار می شوند و ظاهری متمایز و بدون عناصر خمیده ایجاد می کند. مرکز نوآوری کسب و کار به طور مستقیم ساختمان فعلی مدرسه که در سال 1964 ساخته شده را از طرف شمال و شرق در یک حلقه دایره ای گسترش می دهد ، و به منظور برقراری اتصال  در طبقات فوقانی به بالا متصل می شود. این حلقه دانشجویان و کارمندان دانشکده ایزنبرگ را زیر یک سقف یکی می کند و یک مکان خاص برای ورود و یک هویت بصری قوی برای کل دانشکده مدیریت ایزنبرگ ایجاد می کند.(طراحی دانشکده مدیریت)

برای مطالعه ی مقاله طراحی فضا آموزشی وارد لینک مقابل شوید : فضاهای آموزشی 

دانشکده مدیریت ماساچوست
دانشکده مدیریت ماساچوست

نمای بیرونی دانشکده مدیریت  پوشیده از مس است ، بنابراین قرار گرفتن طولانی مدت در معرض عناصر طبیعی فلز را از اخرایی تیره به یک پتینه طولانی مدت تبدیل میکند. با توجه به ماندگاری و پایداری در ساختمان ، این ساختمان همچنین گواهینامه نقره ای LEED (نشان جهانی پایداری)  را هدف قرار می دهد. بعد از ورود، دانشجویان در یک فضای مشترک یادگیری به وسعت 5000 فوت مربع قرار میگیرند. نور روز بین ستونهای مشابه آکاردئون برای روشن کردن آتریم چند طبقه می تابد، جایی که مرکز دانشکده کسب و کارست و همهمه دانشجویان در حال یاد گیری، وب گردی و ناهار خوردن رخ می دهد. مرکز یادگیری مشترک بزرگ و پر نور دانشکده در هنگام وقوع یک رویداد نیز مانند حضور سخنران میهمان،مراسم اهدای جوایز، ضیافت ها و نمایشگاه های شغلی بعنوان فضای فعال عمل میکند. در هر اتاق یا راهرو ، نور طبیعی از محوطه دانشگاه و حیاط داخلی به داخل می رسد.(طراحی دانشکده مدیریت)

برای مطالعه ی طراحی پلان ویلا وارد لینک مقابل شوید: طراحی پلان خانه

دانشکده مدیریت ماساچوست
دانشکده مدیریت ماساچوست

در سرتاسر دانشکده مدیریت ، فضاها با در ذهن داشتن تعاملات دانشجویی ، کار تیمی و برخوردهای تصادفی طراحی شده اند. صندلی های نرم راهروها را آراسته می کند. نیمکت هایی روی راه پله بزرگ قرار گرفته اند و صندلی های کلاس درس به راحتی می توانند برای سخنرانی های سبک تعاملی یا کارهای گروهی کوچک جابجا شوند. در طبقه دوم و سوم ، دانشجویان و کارکنان در آزمایشگاه های نوآوری و فضاهای مشورت و رایزنی و دفاتر دانشکده مشغول هستند. برای حمایت از پیشرفت شغلی هر دانشجو ایزنبرگ ، کلاس های درس به فناوری یکپارچه برای یادگیری از راه دور مجهز شده اند. علاوه بر این ، مرکز دنبال کردن آینده شغلی 15 اتاق مصاحبه جدید به دست می آورد ، و اتاق های مختلف کنفرانس و مناطق به راه افتاده در سراسر حلقه توزیع می شود. فضاهای داخلی طرح توسعه رو به حیاط مدور هستند که یک باغ با فضای باز و نیمکت های سنگی یک فضای عالی برای همکاری و تامل ایجاد می کند. حیاط از طریق دو گذرگاه بین ساختمان اصلی ایزنبرگ و مرکز نوآوری کسب و کار به دانشگاه باز می گردد. ساختمانها توسط دو پل در بالای مسیرها متصل شده اند: پل بزرگ پوشیده از مس که به دروازه حیاط تبدیل می شود در حالی که پل کوچک پوشانده شده با شیشه باعث تداوم دید در اطراف حیاط داخلی می شود ،در عصر ، مرکز نوآوری کسب و کار به عنوان یک چراغ دعوت کننده در محوطه دانشگاه می درخشد و جلوه ای ماندگار برای بازدید کنندگان ، کارمندان و دانشجویان در دانشگاه ایجاد می کند.(طراحی دانشکده مدیریت)

برای مطالعه ی طراحی ساختمان های اداری وارد لینک مقابل شوید : طراحی ساختمان های اداری

دانشکده مدیریت ماساچوست
دانشکده مدیریت ماساچوست

منبع:archdaily

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا