با افزایش تمایل به بازسازی و طراحی ساختمان های اداری و دفاتر کار برای شکل گیری بهتر ارتباط مشتریان و کارمندان همینطور ارتقاء کیفیت کار ،  این پنج روند اصلی مدرن در فضاهای کار به عنوان مواردی کلیدی در سال های اخیر شناخته شده اند در ادامه با هورنو همراه باشید:

شماره ۱ / رسانه تعاملی

بر همگان آشکار است که فناوری های نوین  به طور مداوم در حال پیشرفت هستند. با این تکامل ، در حال کشف این هستیم که شرکت ها از چه روش های خلاقانه ای برای پیشبرد فروش و تاکتیک های آموزشی خود استفاده می کنند.

افزایش خصوصیات تعاملی سبب می شود طراحی ها رویکرد شخصی تر و به یادماندنی تری داشته باشند در واقع دردفاتر معاصر یک صفحه لمسی بزرگ و چند منظوره سبب می شود تا حاضران در جلسه بتوانند برای نمایش و به اشتراک گذاری محتوای دیجیتال و یا مرور یک جدول زمانی تعاملی از دستاوردهای مهم شرکت با هم ارتباط موثرتری برقرار کنند.

شماره ۲ / مناطق همکاری

دفاتر ، حریم خصوصی مورد نیاز برای انجام کار را تأمین می کنند ، اما اغلب فضا برای کار گروهی مشترک ندارند. طراحی یک منطقه همکاری خلاق، میز کار اشتراکی  واتاق کنفرانس، محیطی را برای کارمندان فراهم می کند که به بحث و ایده پردازی تشویق شوند. برین استورم و همکاری با روشهای کارآمدتر به این روش نیز سبب می شود تا نسل جدیدی از محصولات و خدمات نوآورانه ایجاد شود.

شماره ۳ / بافتهای طبیعی

ورود بافت های طبیعی  و فضاهای باز میتوانند ایده ای نوین برای طراحی ساختمان های اداری و دفاتر کار معاصر باشند  بافت چوب ، سنگ و گیاه به ایجاد محیطی جذاب کمک می کند. روش های ساده ای برای انجام این کار وجود دارد لازم نیست دفتر کار خود را به یک جنگل واقعی تبدیل کنید. یک راه ساده افزودن بافت های طبیعی به دیوارها است استفاده از بافت های چوبی و چاپ مناظر طبیعی در اتاقی بدون پنجره ، فضای کار را به یک فضای اجتماعی گرم و جذاب تغییر می دهد.

شماره ۴ / روشنایی

نصب نوار LED ارزان قیمت و نورپردازی نقطه ای جهت دار می تواند یک اتاق کسل کننده و مسطح را به یک تجربه اداری تجاری پویا و پرانرژی تبدیل کند.

شماره ۵ / مبلمان اداری

با استفاده از فناوری موبایل و نرم افزار مدیریت سازمانی دفاتر استاتیک و تفکیک شده گذشته طی پنج تا ده سال گذشته به طور چشمگیری تغییر کرده اند. این روزها افراد می توانند در هر مکانی کار کنند اگرچه روند کل دفاتر کار معاصر به سمت قطب کاملاً مخالفی از جهت طراحی دگرگون شده  ، اما محدودیت هایی نیز بوجود آمده است ، حذف مناطق خصوصی برای تأمل و کار متمرک زاز دسته این موارد است که شرکت های طراحی متخصص در حوزه طراحی اداری مانند تیم طراحان داخلی دکوبوم را به دنبال طراحی هوشمندانه  وترکیبی متعادل از فضای اداری آزاد و خصوصی ، از طریق استفاده از مبلمان مناسب می نماید.

تحریریه گروه معماری هورنو

منبع:decoboom.ir

علاقه مند به طراحی محتوای در رابطه با معماری و نویسندگی
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا