غرفه امارات در نمایشگاه 2020 (uae pavilion at expo 2020 )

جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

زمان: 2006
کاربری: نمایشگاه
معمار: سانتیاگو کالاتراوا
مکان: دبی-امارات

غرفه امارات در نمایشگاه 2020 (uae pavilion at expo 2020 )

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

غرفه امارات در نمایشگاه  2020

پس از یک مسابقه طراحی هفت ماهه با ارسال نامه از شرکتهای برجسته معماری جهان، شورای ملی رسانه های امارات متحده عربی (امارات) پیشنهاد سانتیاگو کالاتراوا را برای غرفه امارات در نمایشگاه جهانی دبی دبی 2020 انتخاب کرد. این سازه که در آن برگزار خواهد شد قلب نمایشگاه نزدیک به 500 هکتار نمایشگاه و طراحی آن با الهام از یک شاهرخ در پرواز ساخته شده است، تقریباً 25 میلیون بازدید کننده و شرکت کننده را که انتظار می رود از اکتبر سال 2020 تا آوریل 2021 از نمایشگاه بازدید کنند، مشاهده می کنند.

برای خواندن مطالب مربوط به معماری مدرن لینک روبرو را کلیک کنید: سبک مدرن در معماری

آقای من گفت: “من بسیار افتخار می کنم که شرکت ما فرصتی برای طراحی غرفه ملی برای نمایشگاه دبی دبی 2020، پروژه ای با اهمیت ملی و جهانی خواهد داشت.” کالاتراوا “طراحی نهایی نمادی از روحیه جسورانه و آنلاین امارات خواهد بود که در آنچه پیش بینی می شود فراگیرترین و جهانی ترین نمایشگاه در تاریخ باشد، منعکس می شود.”

این اطلاعیه پس از یک رقابت طراحی شدید که توسط Masdar، شرکت انرژی های تجدیدپذیر ابوظبی، تحت نظارت مدیر برنامه نمایشگاه برگزار شد، انجام شد. نه از مشهورترین شرکت های معماری جهان 11 مفهوم ارائه دادند. هر طرح در مورد چگونگی آشکار شدن موضوع اصلی نمایشگاه اکسپو 2020، “اتصال ذهن ها، ایجاد آینده”، ارزیابی می شود که آیا این کشور از امارات متحده عربی متمایز بوده و آیا توازن مناسب بین گذشته و آینده کشور داشته است.

پس از اتمام، غرفه امارات متحده عربی طراحی شده توسط Calatrava تقریباً 15،000 متر مربع (بیش از 161،000 فوت مربع) خواهد بود و شامل مناطق مختلف نمایشگاه، سالن اجتماعات، فروشگاه های مواد غذایی و آشامیدنی و سالن های VIP است. این برنامه برای مطابقت با استانداردهای ساختمان پایدار LEED پلاتین طراحی شده است.

وزیر امور خارجه امارات متحده عربی و رئیس شورای رسانه ملی، H.E گفت: “طرح پیشنهادی غرفه امارات متحده عربی، داستانی را که می خواهیم به جهانیان درباره ملت خود بگوییم، ضبط می کند.” دکتر سلطان احمد آل جابر. “پدر مؤسس فقید، شیخ زاید بن سلطان آل نهیان، والدین وی، از اعزامهای شاهین برای ایجاد روابط بین قبایل و ایجاد هویت ملی مشخص استفاده كرد كه در نهایت به تأسیس امارات متحده عربی منجر شد. اکنون، طرح Falcon نمادی از نحوه اتصال امارات به ذهن جهان است و چگونه به عنوان یک جامعه جهانی می توانیم از طریق مشارکت و همکاری، ارتفاعات جدیدی را کشف کنیم. “

برای خواندن مطالب مربوط به معماري مدرن لینک روبرو را کلیک کنید: ویژگی های معماری مدرن ، معماری مدرن اولیه

“غرفه یکی از بزرگترین نمادهای نمایشگاه خواهد بود. وزیر خارجه امارات متحده عربی امارات متحده عربی و مدیرکل نمایشگاه 2020 دبی H.E گفت: “این طرح، روح و قدرت پیشگام ارتباطات را متحول می کند که امارات متحده عربی را از مجموعه اجتماعات کوچک و بیابانی به یک نقطه اتصال جهانی تبدیل کرده است.” Reem ابراهیم آل هاشمی. “غرفه امارات متحده عربی به یک سنگ بنای مهم در سایت ما تبدیل خواهد شد و یک نقشه میراثی خواهد داشت که منعکس کننده آرزوها و جاه طلبی های ما برای سالهای آینده است.”

نمایشگاه جهانی دبی دبی 2020 یک رویداد شش ماهه است که نمایش معماری، فرهنگ جهانی و نوآوری است و شرکت کنندگان از 180 کشور و شش قاره را گرد هم می آورد. این شرکت شامل بیش از 200 شرکت کننده، از جمله کشورها، سازمانهای چند جانبه، شرکتها و موسسات آموزشی خواهد بود. موضوع نمایشگاه امسال “ارتباط ذهن ها، ایجاد آینده”، تأکید می کند چگونه دنیای مدرن به هم پیوسته است و نیاز به ایجاد راه حل های پایدار برای مشکلات جهانی دارد.

منبع:calatrava.com

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا
    1. غرفه امارات در نمایشگاه  2020