مدرسه مدرن ویلسون
مدرسه مدرن ویلسون

مدرسه مدرن ویلسون (Wils) اثر گروه معماری بیگ

مدرسه مدرن ویلسون
مدرسه مدرن ویلسون
مدرسه مدرن ویلسون
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

زمان: 2019
کاربری: مدرسه
معمار: گروه معماری بیگ
مکان: آمریکا

مدرسه مدرن ویلسون (Wils) اثر گروه معماری بیگ

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

مدرسه مدرن ویلسون (Wils)

معمار: گروه معماری بیگ

مکان: آرلینگتون ویرجینیا آمریکا

زمان: 2019

مساحت:  16700 متر مربع

توضیحات توسط معمارن ارائه شده است:

مدرسه مدرن ویلسون به عنوان آبشار تراس های سبز که از یک محور مرکزی مانند آسیاب در حال چرخش هستند، افتتاح شده و نیازهای تحصیلات آکادمیک آرلینگتون را که برنامه های آموزشی با تحت پوشش قرار دادن کل شهر در حالی که یک محل اجتماع عمودی در چارچوب متراکم شهری خود تشکیل می دهد ، برطرف می کند. در امتداد مسیر روزلین بالستون این ساختمان دو مدرسه راهنمایی را به یک ساختمان ادغام که ظرفیت ثبت نام 775 دانش آموز را دارد. این مدرسه با تکیه بر بر اعتماد و خودگردانی، منابع گسترده ای برای دانش آموزان با نیازهای تخصصی آموزشی پشتیبانی می کند. این سختمان در حال حاضر به دنبال کسب مدال طلایی LEED (نشان جهانی پایداری) است.

برای مطالعه مقاله طراحی فضاهای آموزشی وارد لینک مقابل شوید :  روانشناسی محیط و فضاهای آموزشی


مدرسه مدرن ویلسون
مدرسه مدرن ویلسون

با قرار گرفتن در محیط متراکم شهری که با مسیر هایی از سه جهت محدود شده و همچنین قرار گرفتن در مسیر روزلین، مدرسه مدرن ویلسون از 5 دسته سقف مستطیلی رو هم قرار گرفته در نظر گرفته شد که روی یک نقطه محور یکسان می چرخند که همزمان حس یک فضای اجتماعی را به ارمغان می آورد و همچنین کارآمدی فضایی یک مدرسه یک طبقه را داراست. تراس های سبز بالای هر طبقه تبدیل به یک فضای اضافه برای کلاس درس شده اند که آموزش همزمان درون فضای بسته و فضای آزاد را برای دانش آموزان و معلمان فراهم میکند. که یک حرکت آرمانی بجای ساز و کار مدارس سنتی است. یک پله چرخان مرکزی از بین این پنج طبقه عبور می کند و 4 تراس را به هم متصل می کند که به دانش آموزان اجازه می دهد در تمام فضا های مدرسه مدرن ویلسون بچرخند و همچنین یک پیوند قوی تر بین محله و مدرسه به وجود میاورد. زمانی که تراس های بالایی بیشتر برای کلاس های صمیمی و ساکت مناسب تر است، فضاهای فراخ در تراس های ابتدایی برای وقوع رویداد های اجتماعی در سطح محله می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

برای مطالعه سبک های طراحی خانه وارد لینک مقابل شوید: طراحی خانهطراحی پلان خانه


مدرسه مدرن ویلسون
مدرسه مدرن ویلسون

از بلوار ویلسون دانش آموزان ، معلمان و کارمندان با یک سرسرا سه طبقه که یک سری صندلی های پله ای دارد، توسط بنا استقبال می شوند که بعنوان یک فضای تجمع برای دانش آموزان و حتی رویداد های اجتماعی عمل می کند. بسیاری از فضاهای مشترک این مدرسه ، از جمله سالن اجتماعات 400 صندلی ، سالن اصلی ژیمناستیک ، کتابخانه ، پذیرش و کافه تریا ، به صورتی واقع شده اند که به طور مستقیم در مجاورت لابی قرار دارند. دسترسی آسان به برنامه های جامعه محور که در مدرسه مدرن ویلسون برگزار می شود تعامل عمومی را در سراسر ساختمان تشویق می کند، ضمن افزایش ارتباط بصری بین فضاهای عمومی ، محیطی استقبال کننده را ایجاد می کند. از دیگر فضاهای تخصصی دانش آموزی می توان به استودیوی هنری ، آزمایشگاه علوم و رباتیک ، اتاق های تمرین موسیقی و دو تئاتر هنرهای نمایشی اشاره کرد.(مدرسه مدرن ویلسون)


مدرسه مدرن ویلسون
مدرسه مدرن ویلسون

ردیف های کلاس ها مدرسه مدرن ویلسون به عنوان عناصر اصلی سازمان دهنده ، اطراف یک هسته عمودی مرکزی که شامل آسانسور ، پله ها و سرویس ها است ، عمل می کنند. با ورود دانش آموزان از پله های مرکزی ، از آنها با طیف گسترده ای از رنگ ها استقبال می شود: هر ردیف کلاس با رنگ خاص خود تعریف می شود، که مسیر یابی های بصری را با یک فضای اجتماعی پر جنب و جوش از اولین طبقه تا آخرین طبقه ترکیب می کنند. نمای بیرونی ساختمان برای یکپارچه کردن پنج حجم و برجسته کردن زاویه های مورب ردیف های کلاس ، با نمایی دلپذیر از آجرهای لعابدار سفید متریال دهی شده است و فرم شکل مجسمه وار ، انرژی و فعالیت  های داخل مجموعه در مرکز توجه قرار گیرد. با توجه به محله اطراف و مدرسه سابق ویلسون ، پالت مواد این ساختمان ادای احترامی به معماری تاریخی محله قدیمی الکساندریا ست.(مدرسه مدرن ویلسون)


 


منبع:big.dk

مترجم:محمد مهدی شریفی فرد

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا