مرکز بین المللی فرهنگ و هنر Changsha Meixihu

جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

زمان: 2019
کاربری: فرهنگی
معمار: زاها حدید
مکان: چانگشا، چین

مرکز بین المللی فرهنگ و هنر Changsha Meixihu

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

مرکز بین المللی فرهنگ و هنر Changsha Meixihu

مرکز فرهنگی

مساحت : ۱۱۵۰۰۰.۰ متر مربع

توضیحات متن توسط معماران ارائه شده است. مرکز بین المللی فرهنگ و هنر توسط معمار زاها حدید شامل یک موزه هنرهای معاصر (MICA) ، یک تئاتر 1800 صندلی با امکانات پشتیبانی و یک سالن چند منظوره است. زبان معماری ارگانیک آن توسط مسیرهای پیاده رو که از طریق سایت بافندگی برای ارتباط با خیابان های همجوار تعریف می شوند. با فراهم آوردن منظره دریاچه مجاور Meixi از شهر و دسترسی به پارک ها و مسیرهای پیاده روی در جزیره جشنواره دریاچه ، این مجموعه از سه موسسه فرهنگی جداگانه حیاط های بیرونی را ایجاد می کند که مسیرهای عابر پیاده برای رویدادهای فضای باز و نمایشگاه های مجسمه سازی در آن تلاقی دارند.

برای خواندن مطالب مربوط به معماری مدرن لینک روبرو را کلیک کنید: طرح های معماری مدرن

مرکز بین المللی فرهنگ و هنر

گراند تئاتر که برای گسترده ترین نوع هنرهای نمایشی طراحی شده است ، کلیه عملکردهای جلوی خانه را در لابی های مجلل ، کافه ها و سوئیت های مهمان نوازی و همچنین توابع کمکی لازم از جمله دفاتر اداری ، استودیو های تمرین ، تدارکات پشت صحنه ، کمد و… ارائه می دهد. اتاق رختکن موزه هنر MICA همچنین با داشتن هشت گالری نمایشگاهی به مساحت 10،000 متر مربع در محوطه اطراف دهلیز جهت نصب و راه اندازی در مقیاس های بزرگ ، دارای فضاهای اختصاصی برای کارگاه های جامعه ، تئاتر سخنرانی ، کافه و فروشگاه موزه است.

مرکز بین المللی فرهنگ و هنر

تئاتر کوچک از انعطاف پذیری آن مشخص می شود. این سالن چند منظوره با ظرفیت 500 صندلی را می توان به تنظیمات مختلف تبدیل کرد تا بتواند طیف گسترده ای از کارکردها و اجراها را که از نمایش های کوچک ، نمایش های مد و اجرای موسیقی گرفته تا ضیافت ها و رویدادهای تجاری باز می شود ، بدست آورد.در مجموع 115000 مترمربع ، این سه نهاد مدنی بطور خاص و مشخص تعریف شده و جدا از هم هستند ، اما در عین حال که اوقات مختلف افتتاح را ایجاد می کنند ، باعث ایجاد نشاط در طول روز و عصر می شوند. این تئاتر با شروع موزه هنر به پایان می رسد که فعالیت های روزانه خود را شروع می کند ، فعال می شود  در حالی که تنوع رویدادها در تئاتر کوچکتر تضمین می کند که از همه زمان ها استفاده خواهد شد.

برای خواندن مطالب مربوط به معماري مدرن لینک روبرو را کلیک کنید: معماری مدرن با آجر ، معماری مدرن جهان

منبع: archdaily

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
مستند های مرتبط با این بنا