Comcast Technology Center
Comcast Technology Center
Comcast Technology Center
Comcast Technology Center
Comcast Technology Center
Comcast Technology Center
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

مرکز فناوری Comcast

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

مرکز فناوری Comcast

کاربری های مختلف

معمار: نورمن فاستر

مکان:آمریکا

انتصاب 2013

تکمیل 2019

مساحت 167،225m²

ارتفاع 341 متر

اعتماد به دارایی آزادی مشتری

همکاری معمار کندل هیتون

مهندس سازه Thornton Tomasetti

Surveyor Quantity L.F. Driscoll

مهندس محیط زیست بلا

استودیو اولین معمار منظر

مهندس روشنایی سوزان تیلوتسون

مرکز فن آوری Comcast واقع در کنار مرکز Comcast Center موجود ، 1،121 پا (341 متر) به عنوان بلندترین ساختمان این شهر بلند است. مرکز فناوری Comcast به صورت عمودی قدم گذاشته شده است و دارای فضاهای کاری شبیه به لپ تاپ و استودیوهای پیشرفته تلویزیون برای NBC10 و Telemundo62 است که دارای یک هتل 12 طبقه در چهار فصل است. در مقیاس شهری ، این پروژه به عنوان یکی دیگر از استقبال از محله ، با مغازه ها ، بارها و رستوران های آن ادغام شده است.

Comcast Technology Center
Comcast Technology Center

سایت آرچ استریت 1800 بین مرکز تفریحی مسکونی و اجتماعی میدان ریتنهاوس و منطقه فرهنگی اطراف پارک بنیامین فرانکلین واقع شده است. منعکس کننده سنت بزرگ شهروندی فیلادلفیا در فضاهای عمومی ، پایه ساختمان دارای یک باغ زمستانی سرپناه است که ورودی اصلی را جلوی آن قرار می دهد. این ‘اتاق شهری’ بهترین عناصر یک لابی ، یک پلازا و فضاهای اجتماعی را به وجود می آورد تا چیزی کاملاً جدید برای ساکنان و بازدیدکنندگان از شهر ایجاد کند ، که شامل چندین اثر هنری خاص از سایت مانند “برای فیلادلفیا” توسط جنی هولزر و “Exploded Paradigm” است. کنراد شاوکروس که فضا را زنده می کند. ظهور تا سطح لابی فوقانی ، Universal Sphere a ، ساختاری را تجربه می کند که یک تجربه سینمایی منحصر به فرد ایجاد شده توسط استیون اسپیلبرگ در همه سنین ، به کشف قدرت ایده ها می پردازد. کره در یک سری پنل های در هم پیچیده پیچیده شده است که الگوی هندسی بی نهایت ایجاد می کنند. کافه قهوه ورنیک که در کنار آن قرار دارد ، بازدیدکنندگان و کارمندان این ساختمان را پذیرایی می کند و هم خدمات «چیدن و رفتن» و هم میز ارائه می دهد.

Comcast Technology Center
Comcast Technology Center

رستوران گرگ ورنیک ، ورنیک فیش ، تمام لبه شمالی ساختمان را در طبقه همکف اشغال می کند و به فرهنگ خیابان فعال شهر پاسخ می دهد. در زیر سطح خیابان ، یک اتصال زیرزمینی پناهگاه که از مرکز ساختمان عبور می کند ، دارای مغازه ها ، آثار هنری و مناطق نشیمن است ، مرکز Comcast موجود را با ساختمان جدید و سیستم مترو شهر پیوند می دهد.

Comcast Technology Center
Comcast Technology Center

طرح LEED Platinum از آب و هوای دلپذیر شهر استفاده می کند و از زمستان های سخت محافظت می کند. این ساختمان از یک سیستم پرتوهای فعال سرد استفاده می کند که باعث کاهش بار انرژی و ایجاد یک محیط کار سالم تر می شود. کفپوش معمولی برای بهینه سازی و کنترل سطح نور از طریق لعاب کارآمد با انتقال نور زیاد و سیستم کور خودکار طراحی شده است. نور روز از طریق باغهای آسمانی سه برابر به فضاهای داخلی نفوذ می کند. این ساختمان همچنین دارای سیستم هایی برای اطمینان از راندمان آب با سقف های سبز ، ادرارهای بی آب و برج های خنک کننده با کارایی بالا است.

Comcast Technology Center
Comcast Technology Center

هسته خدمات گردش عمودی شکافته شده و یک محور بصری را از طریق ساختمان به مرکز Comcast و یک ستون فقرات جهت گیری روشن ایجاد می کند. این ستون فقرات مرکزی در قسمت بالای ساختمان به عنوان تیغه ای از نور شیشه ای بیان شده است ، که 125 فوت (38 متر) به طول می انجامد تا یک نشانگر در خط آسمان فراهم کند. نمای ساختمان توسط آسانسورهای شیشه ای پانوراما و مجموعه ای از سیزده باغ آسمانی سه طبقه ساخته شده است که به منظور ترسیم رشته های مداوم از فضاهای فعال در داخل ساختمان بالا می روند. صفحه های بزرگ و کف باز با نور روز پر شده اند – هر سطح دفتر با دوازده زمین تنیس برابر است. فضای داخلی روان و پویا است و دارای فضاهای بسیار انعطاف پذیر و انعطاف پذیر است که به کارکنان امکان آزادی بزرگ در انتخاب محل و نحوه کار را می دهد

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا