Shenzhen Shimao Modern Exhibition Center
Shenzhen Shimao Modern Exhibition Center

مرکز نمایشگاه مدرن شیمائو شنژن

Shenzhen Shimao Modern Exhibition Center
Shenzhen Shimao Modern Exhibition Center
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

زمان: 2019
کاربری: نمایشگاه
معمار: نا معلوم
مکان: چین

مرکز نمایشگاه مدرن شیمائو شنژن

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

شرح متن توسط معماران تهیه شده است: این ساختمان در بخش غربی لانگنگ، شنژن، شیمائو شنژن مرکز بین المللی هنگ کنگ قرار گرفته و از مناظر شهری بی نظیری بهره می برد، مرکز نمایشگاه مدرن آن که پیشتر ساخته شده است رو به پارک جنگلی لانگنگ، بخش شرقی آن رو به برج اصلی بسیار بلندمرتبه است که در آینده به اتمام خواهد رسید (بلندترین ساختمان چین خواهد بود)، بخش شمالی آن نزدیک به فضای سبز مرکزی بوده و بخش غربی آن با کوه های اطراف پژواک صدا دارد. مرکز نمایشگاه کاربردهایی از قبیل نمایش برنامه ریزی ها، پیام های بازرگانی، نمایشگاه هنری، فعالیت های فرهنگی و غیره را شامل خواهد شد و نیروی حیات جدیدی به فضای شهری تزریق خواهد کرد. این مکان به اولین محیط تجاری عمومی شنژن- مرکز بین المللی هنگ کنگ تبدیل خواهد شد.

مرکزنمایشگاه

شنژن، چین

معماران: شوییشی

مساحت: 6000 مترمربع

سال:2019

برای خواندن مطالب مربوط به معماری مدرن لینک روبرو را کلیک کنید: سبک معماری مدرن

Shenzhen Shimao Modern Exhibition Center
Shenzhen Shimao Modern Exhibition Center

طرح معماری، علم مدرن و فناوری را با فرهنگ سنتی تلفیق کرده و طرح مارپیچی و باغچه های لایه ای را به عنوان مفاهیم هسته ای در نظر می گیرد: صعود مارپیچی فرم معماری همراه با صفحه شفاف ال ای دی پارچه کاغذی کدری را شکل داده است که فهرست بلندی از تصاویر مربوط به مناظر طبیعی با جاذبه های ملی را نمایش می دهد. با آویزان شدن در ترازها و جهات مختلف یک باغچه لایه ای چندبعدی را شکل داده است که با صحنه سازی در همه جهات منعکس می شود. ترکیب این دو منجر به ساخت یک نمایشگاه با مفاهیم فرهنگی غنی شده است. (مرکز نمایشگاه مدرن)

نمایشگاه بالای آینه آب شناور است با انعکاسات رنگی پر از کنتراست های جالب. سازه کششی دارای آویزهای لایه به لایه بوده که تمام مدت راستا و امتداد را تغییر داده و تشعشع و زیبایی را به محیط اطراف می افزایند. مارپیچ به سمت بالا می چرخد و می چرخد و یک فضای معماری تیره، ساکن، بزرگ و با شکوه را در بازه های سایه روشن مختلف ایجاد می کند.

برای خواندن مطالب مربوط به معماري مدرن لینک روبرو را کلیک کنید: معماری ایرانی مدرن ، اصول معماری مدرن

Shenzhen Shimao Modern Exhibition Center
Shenzhen Shimao Modern Exhibition Center

سالن نمایشگاه کریستال فضای نمایشگاه مرکزی در آن واقع شده است که نوای هنرمندانه ای از ورودی عمومی را به نمایش می گذارد. تراس که پیرو چرخش ساختمان است شامل یک باغچه لایه ای می شود که هدف آن ایجاد تجربه ای از گردش در باغچه هوایی و تشکیل امتدادی از ویژگی های داخلی و خارجی است.

برای مارپیچ یک سیستم دیواره دو لایه ای انتخاب شده است با دیواره عملکردی داخلی پیرو طرح جانمایی، دیواره شکل خارجی گردش یافته به سمت بالا همراه با پایه و فضای خالی میانی با یک سیستم چندرسانه ای صفحه شفاف ال ای دی جاسازی شده در آن.(مرکز نمایشگاه مدرن)

در طول روز، این شیشه در حضور آفتاب حالت تمیز و زیبایی شبیه به یک کاغذ نازک دارد که امن و دلپذیر به نظر می رسد. در هنگام تاریکی شب، پس تاب غروب آفتاب بر روی مارپیچ می افتد و ساختمان و آسمان همدیگر را درخشان می کنند. زمانی که پرده شب می افتد، تصاویر مناظر متحرک با شکوهی به دور ساختمان می چرخند که بسیار بزرگ و جذاب به نظر می رسند. در هنگام شب، نورافکن ملایمی ساختمان را به طبیعت بازمی گرداند که امن و آرام به نظر می رسد.

منبع:archdaily

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا