Krause Gateway Center
Krause Gateway Center

مرکز ورودی کراوز(Krause Gateway Center)

Krause Gateway Center
Krause Gateway Center
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

مرکز ورودی کراوز(Krause Gateway Center)

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

مرکز ورودی کراوز

زمان: 2015 – 2018

مکان: دس موینز، ایالات متحده آمریکا

وضعیت: تکمیل

کارفرما: Kum & Go

طراح: کارگاه ساختمان رنزو پیانو

با همکاریOPN Architects  (دس موینز)، معماران

مرکز ورودی کراوز در ورودی غربی در مرکز شهر دس موینز و در شمال پارک مجسمه پاپاجون واقع شده است. در سال های اخیر، دروازه وسترن در حال تجدید حیات در توسعه شهری است و مرکز دروازه کروز آخرین نسخه برای تحول پویا است. این ساختمان شامل دفتر مرکزی جدید شرکت Kum & Go و دفاتر سایر شرکتهای گروه کراوز است.

از آغاز سال 1959، فروشگاه های شرکت Kum & Go با افتخار در خدمت و اشتغال مردم آیووا بوده اند و رشد کرده اند تا در بسیاری از ایالات اطراف نیز این امر را انجام دهند. در قریب به 60 سال فعالیت، فروشگاه ها و مارک های تجاری نقش مهمی در جوامع مورد نظر خود ایفا می کردند و احساس ذاتی مسئولیت پذیری نسبت به جامعه و همکاران شرکت، زیربنای مرکز نظارتهای جدید موسسه را تشکیل می داد.

Krause Gateway Center
Krause Gateway Center

این مکان کلیه امکانات یک شهر پرتحرک را در دو ساختمان چهارگوش فراهم می کند؛ ترکیبی از موسسات، بازارچه، مسکونی، فرهنگی و آشپزی. علاوه بر این، این سایت از یکی از مهمترین جنبه های یک مرکز شهر – یک پارک شهری در سراسر خیابان است. ترکیبی از بناهای تاریخی و معاصر، پارک مجسمه پاپاجون را دربر گرفته است که بلافاصله بعنوان الحاق به محل پروژه در نظر گرفته شد. تصویب الحاق پارک مجسمه، بررسی تغییر ارتفاع بین خیابان اینجرزول و خیابان بزرگ، و ارزش تعامل مدنی که توسط کارگاه ساخت و ساز کیل کراوز و رنزو پیانو به اشتراک گذاشته می شود، همگی به مفهوم شفافیت و باز بودن در سطح خیابان منجر می شوند. تأثیر این است که ساختمان مانعی نیست، بلکه در عوض گفتگوی دو جانبه تحت اللفظی بین همکاران که در داخل ساختمان، عموم و شهر کار می کنند، فراهم می شود. تجربه در طبقه های اداری فوق نیز با نمای تقریبا نامرئی امکان پذیر است که منظره های بدون مانع 360 درجه و همچنین فرازهای اضافی طولانی که فضای داخلی را از اشعه مستقیم خورشیدی محافظت می کند، افزایش یافته است.

Krause Gateway Center
Krause Gateway Center

در حدود 160،000 فوت مربع، ساختمان 6 طبقه شامل فضای اداری برای 800 نفر، یک پارکینگ زیرزمینی 2 طبقه، یک فضای هنری اختصاصی، اتاق های جلسات چند منظوره بزرگ، یک مرکز تناسب اندام و یک تراس خارجی بزرگ است. مهمتر از همه، سقف سبز – یک باغ چمن کوتاه Iowan در هوا – فضای آرام و خصوصی در فضای باز به همکاران می دهد تا استراحت کنند، به افق خیره شوند و از مجسمه های مجموعه Krause که درون چمنزارهای بومی قرار دارند لذت ببرند. علاوه بر مفهوم تقویت زندگی شهروندی، ساختمان فقط 25٪ از سایت را محاصره می کند و بقیه را برای لذت بردن مردم در 100+ درختان و مبلمان چشم انداز تعاملی می گذارد. یک کافه نیز برای لابی گراند آویز برنامه ریزی شده است که شامل صندلی های بیرونی خواهد بود.

منبع:rpbw.com

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا