بهینه سازی و بهبود دکوراسیون و هر جزئیاتی در دفاتر کار  و فضاهای اداری می تواند مزایای زیادی برای ارتقاء کیفیت کسب و کار داشته باشد. تصمیم گیری در مورد نوع کفپوش در فضاهای اداری ساده به نظر می رسد اما همین انتخاب ساده می تواند مزایای بی شماری داشته باشد. موکت ها به صورت رولی و در شکل کلاسیک گذشته و همینطوربه صورت تایل هایی با ابعاد مختلف چهارضلعی و شش ضلعی در بازار موجود هستند اگر با ویژگی های موکت های تایل اداری آشنا نیستید  برای خرید موکت های تایل اداری با هورنو در ادامه همراه باشید…..

ذخیره سازی و تعویض آسان

موکت های تایل را می توان به راحتی در مناطق مختلف کاری مورد استفاده قرار داد و برخلاف موکت های رولی، که فضای ذخیره سازی زیادی را اشغال می کنند و برای تعمیر یا حذف مشکلاتی را در بردارند موکت های تایل را می توان به راحتی یکی یکی بلند کرد و برای استفاده در آینده به طور منظم کنار هم قرار داد. همینطور موکت های تایل برای دفاتر بزرگ انتخاب بهتری هستند زیرا می توانند به راحتی بازسازی شوند و حتی اطراف لبه های نامنظم فضا  قرار بگیرند.

 ماندگاری

موکت های تایل و مخصوص اداری برای ترافیک زیاد و مقاوم نسبت به آلودگی ها طراحی شده اند و در برابر موکت های مسکونی مقاومت و دوام بیشتری دارند وکمتر دچار سائیدگی می شوند .

طراحی متفاوت

موکت های تایل می توانند چندین طرح را به طور همزمان ایجاد کنند در طراحی کف فضاهای اداری می توانید با استفاده از الگو های تعیین شده در موقعیت های مختلف ظاهری منحصر به فرد ایجاد کنید. این امر می تواند زیبایی فضای اداری شما را بهبود بخشد و می تواند ظاهر بهتری برای برند شما ایجاد کند ضمن اینکه حوزه هایی را تفکیک یا معین سازد.

تعمیر و نگهداری آسان

اگر قسمتی از موکت خراب، کثیف و غیر قابل استفاده شود برخلاف موکت های رولی که بایستی به طور کلی مجدد تعویض یا تعمیر شوند در موکت های تایل با هزینه و چالش کمی می توان تایل مورد نظر را تعویض کرد.

راحتی

موکت های تایل به دلیل داشتن لایه بالشتکی درون خود ، می توانند تجربه ای راحت تر و دلپذیر را برای پیاده روی ایجاد کنند در صورتیکه برخلاف موکت های رولی که استرس و خستگی عضلات را هنگام ایستادن روی کف سخت ایجاد میکنند.

عایق صوتی عالی

موکت های اداری تایل می توانند عایق صوتی خوبی برای فضاهای اداری و دفاتر کار باشند و سر و صدا را کاهش داده و فضای با کیفیت تر و سازنده تری را برای کارمندان ایجاد نمایند.

جلوگیری از حوادث

از آنجا که موکت های تایل اصطکاک و مقاومت بیشتری در حین کار ایجاد می کنند ، برای نصب در مناطق حادثه خیز مانند پله ها ، گوشه ها و فضاهای لغزنده بسیار مناسب هستند. آنها می توانند از لغزش و سقوط جلوگیری کنند و ایمنی کارمندان و مهمانان را تضمین کنند.

درباره نصب موکت ها اغلب ، طراحان و مدیران دفترها از درزهای قابل مشاهده ای که بین تایل ها ایجاد می شود نشان می دهند شکایت می کنند. این مشکل به دلیل عدم نصب مناسب تایل هاست  با به کارگیری یک تیم اجرایی حرفه ای برای می توان از این امر جلوگیری کرد.

موکت های تایل اداری چه ویژگی هایی دارند؟

  • بهترین مقاومت در برابر سایش
  • ثبات ابعادی عالی
  • بهترین عملکرد واکنش به آتش
  • پشتیبان منعطف
  • طراحی مدرن
  • ترکیب رنگ و طرح های گوناگون
  • امکان چیدمان های متنوع با استفاده از موکت های تایل
  • قابلیت کاهش صدا تا ۳۶ دسی بل
  • ضد الکتریسیته ساکن
  • مقاومت در برابر تغییر رنگ
  • مناسب برای استفاده از صندلی چرخ دار
  • مناسب برای فضا های با تردد بالا 

تحریریه گروه معماری هورنو

منبع : decoboom.ir

علاقه مند به طراحی محتوای در رابطه با معماری و نویسندگی
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا