ساختمان اداری TOHA
ساختمان اداری TOHA

معماری ساختمان اداری TOHA

ساختمان اداری TOHA
ساختمان اداری TOHA
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

زمان: 2019
کاربری: اداری
معمار: نا معلوم
مکان: آمریکا

معماری ساختمان اداری TOHA

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

معماری ساختمان اداری ToHA

ساختمان­ها اداری

معماران: معمار ران آراد

مساحت: 53000 مترمربع

سال:2019

برای مطالعه ی طراحی ساختمان های اداری وارد لینک روبرو شوید: طراحی ساختمان اداری – طراحی نمای ساختمان اداری

این متن توسط معماران تهیه شده است:ساختمان اداری ToHA در فاز 1. 28 طبقه و 53000 مترمربع ساختمان فاز یک بین دو بین دو مرز شرقی و غربی قرار گرفته است. و برای تکمیل و برطرف کردن تقاضا و  فشارهای داخلی  و نیلزهای عمومی می­باشد.  ورودی ساختمان توسط یک کابل خالص خارجی انحرافی با ارتفاع 30 متر می­باشد به یک مرکز اجتماع هفت طبقه با درختان داخلی هدایت می­شود. بالاتر از این­ها یک تندیس میانی توسط یک توسط یک نورگیر به بزرگی 100 متر در سقف پوشانده شده است. با آهنگ یکسان و و نمای بند بند خارجی که روشنایی روز را تا ناحیه عمیق از هر طبقه را ممکن می­سازد.(معماری ساختمان اداری TOHA )

ساختمان از حداقل جای تجهیزات 1200 مترمربعی لذت می­برد و با مقیاس لازم از هسته­ها ترکیب می­شودبنیاد و اساس معمار ران آرد را با قرار دادن گیاهان در طبقات پایینی را مجهز می­کند. و این فضای عمومی مناسب در سقف را ایجاد می­کند که با دو بهار خواب بزرگ و پیاده رو اولیه و طرح از بالا به سه رستوران. طبقات پایینی توسط پانل­های عرضی نصب شده پوشانده شده­اند که الگوی X ایجاد می­کنند. این سبد بافته شده همانند آرایش باعث تهویه هوا فضا و باعث ایجاد زیبایی منسجم هفت طبقه اول ساختمان می­شود.(معماری ساختمان اداری TOHA ) 

ساختمان اداری TOHA
ساختمان اداری TOHA

یکی از ویژگی های اصلی ساختمان تفاوت در آرایش طبقات آن است که ناشی از مشخصات آن و طبیعت مجسمه ای حجم آن می باشد. طراحی طی چند تکرار انجام گرفته است تا الزامات شامل ساخت سایه های مختلف بر روی افق شهری می شود (در پاسخ به ارتباط با شهر)، حرکت باد در داخل و اطراف محل و به حداکثر رساندن روشنایی درمحل است. بعلاوه نیازهای معاصر در طول زمان تغییر می کنند، و فضای داخلی ساختمان باید به قابل به روز رسانی باشد. از آنجایی که هیچ دو طبقه ای مشابه نیستند پایداری کافی برای ایجاد برنامه منعطف وجود دارد. مساحت طبقات در بازه 1860 تا 3100 مترمربع قرار دارد و می تواند به عنوان فضاهای باز بزرگ طبقه بندی شوند و یا تا هفت مستاجر در هر طبقه تقسیم شوند.(معماری ساختمان اداری TOHA )

برای مطالعه ی طراحی ساختمان های اداری وارد لینک روبرو شوید: طراحی ساختمان اداری – طراحی نمای ساختمان اداری

ساختمان اداری TOHA
ساختمان اداری TOHA

محیط ساختمان راه های غیرفعال سنتی ارائه می دهد با سیستم های نمایی صرفه جویی در انرژی و نتیجه تحقیقات از آغاز تا کامل شدن است. از توسعه های فناوری تاثر گذار بر محیط بهره می برد، با تطابق پذیری و ارتباط با آسایش و راحتی. این تیم پروژه به دنبال کاهش اثرات محیطی هستند در حین توسعه ساخت و ساز و در طول عمر آن ها ایجاد می شوند و در این ساختمان از طریق ال ای ای دی تشخیص داده شده اند.(معماری ساختمان اداری TOHA )

منبع: ARCHDAILY

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا