Museum aan de Stroom
Museum aan de Stroom
Museum aan de Stroom
Museum aan de Stroom
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

موزه ان دستروم

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

موزه ان دستروم

مکان: آنتروپ، بلژیک

معمار: Neutelings riedijk

زمان:  ۲۰۱۰

موزه ان دستروم (MAS) بین اسکله قدیمی در قلب شهر بندری آنتورپ، یک پروژه نوسازی شهری بزرگ که در حال توسعه به یک منطقه شهری جدید است، ایستاده است. MAS به عنوان یک برج با ارتفاع شصت متر طراحی شده است.

ده جعبه بزرگ سنگی بزرگ، پر از اشیا تاریخی، به عنوان نمایشی فیزیکی از جاذبه تاریخی برای تشکیل انبار در اسکله‌های قدیمی تشکیل دهند. هر طبقه از برج به شکل یک چهارم پیچ می‌خورد و یک پلکان مارپیچی بزرگ ایجاد می‌کند. این فضای مارپیچ، که با دیواری از شیشه شکن احاطه شده است، گالری عمومی به عنوان ادامه حوزه عمومی شهرها و در تمام زمان‌ها باز است. مسیر پله برقی مردم را از میدان موزه به بالای برج مارپیچ حمل می‌کند. در هر طبقه، بازدید کننده می‌تواند وارد تالار موزه شود و به داستان شهر مرده وارد شود. در بالای برج، یک رستوران، یک اتاق مهمانی و یک تراس پهنه نما پدیدار می‌شود، جایی که حال حاضر جشن گرفته می‌شود و آینده برنامه‌ریزی شده است.

Museum aan de Stroom
Museum aan de Stroom

نما، کف، دیوارها و سقف‌های برج کاملاً با تخته‌های بزرگ دست ماسه سنگ قرمز سرخ شده هند که به بنا جلوه ای از مجسمه سنگی را نشان می‌دهند پوشیده شده است. چهار رنگ اسلب سنگی بر اساس الگوی تصادفی رایانه ای روی نما توزیع می‌شود. گالری مارپیچ با پرده عظیمی از شیشه موجدار روکش شده است. نمای شیشه ای عایق کاری با بازی نور و سایه، شفافیت، یک وزن سبک را به وزن سنگین مجسمه سنگی می‌بخشد. برای نرم کردن حجم سنگ بنای یادبود، این نما با پوششی ساخته شده است که از الگویی از زیورآلات فلزی مجسمه مانند دست، آرم شهر آنتورپ پوشانده شده است. در داخل ساختمان، این الگوی از طریق مدالهای فلزی، که توسط طراح گرافیک تام هاوتکیت و متنی از نویسنده بلژیکی تام لانوی ساخته شده است، ادامه دارد. میدان موزه در پای برج بخشی جدایی ناپذیر از طراحی است. این میدان با همان سنگ قرمز به عنوان برج تزئین شده است و در غرفه‌ها و تراس‌هایی احاطه شده است، به عنوان یک فضای شهری برای رویدادها و نمایشگاه‌های خارجی. قسمت مرکزی این میدان چارچوبی را برای موزائیک بزرگی از هنرمند بلژیکی لوک تویمانس تشکیل می‌دهد.

Museum aan de Stroom
Museum aan de Stroom

منبع: archinect.com

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا