Aspen Art Museum
Aspen Art Museum

موزه هنر آسپن(Aspen Art Museum)

Aspen Art Museum
Aspen Art Museum
Aspen Art Museum
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

موزه هنر آسپن(Aspen Art Museum)

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

موزه هنر آسپن

کاربری: موزه

مکان: آسپن، ایالات متحده

معماران: معماران شیگرو بن

مساحت: 33000 فوت مربع

سال: 2014

شرح متن توسط معماران تهیه شده است. AAM جدید واقع در نبش خیابان بهار جنوبی3 و بلوار هیمن شرقی4 در مرکز شهر آسپن، اولین ساختمان موزه ای شیگرو بن در ایالات متحده است. دیدگاه بن برای AAM جدید مبتنی بر شفافیت و صفحات دارای دید باز است که فضای بیرون را دعوت به اتحاد با فضای داخلی ساختمان می کند و امکان مشاهده فضای خارجی اطراف را برای افراد داخل ساختمان فراهم می آورد.

Aspen Art Museum
Aspen Art Museum

ورودی اصلی در بخش شمالی ساختمان در امتداد بلوار هیمن شرقی قرار دارد که امکان دسترسی به فضای پذیرش و دو گالری موجود در طبقه همکف را فراهم می آورد. از اینجاست که بازدیدکنندگان می توانند مسیر خود را در داخل فضای موزه انتخاب کنند اینکه با استفاده از بالابرهای شیشه ای حرکت بین اتاق ها طراحی شده توسط بن در گوشه شمال شرقی و یا پلکانی بزرگ در قسمت شرقی به طبقات بالا بروند. پلکان بزرگ، مسیر عبور میان سه طبقه بین پوسته خارجی ساختمان و سازه داخلی آن، با استفاده از یک دیواره شیشه ای به یک فضای داخلی با عرض ده فوت و فضای داخلی با عرض شش فوت تقسیم شده است. این مسیر بی نظیر امکان در هم تنیدن فضای داخلی و طبیعت خارجی را فراهم می آورد و برای به نمایش گذاشتن هنر دارای پایه های متحرک است. بافت چوبی پوسته خارجی از ترکیب مصالح پرودما (ترکیبی از کاغذ و رزین پوشیده شده با چوب روکش دولایه) ساخته شده است.

Aspen Art Museum
Aspen Art Museum

از یک باغچه بر روی پشت بام، بازدیدکنندگاه می توانند از مناظر غیرموازی آسپن و تنها چشم انداز عمومی بسته نشده کوه آژاکس لذت ببرند. همچنین سقف می تواند به یک نمایشگاه فعال و فضای فعالیتی دارای کافه، بار و چشم اندز رو به فضای خارج تبدیل شود.

دیگر مزیت های AAM جدید شامل یک فضای آموزشی، فروشگاه/ کتابفروشی AAM و یک آپارتمان هنرمندی و همچنین یک بایگانی هنر و فضاهای آماده سازی می شود. فروشگاه AAM با مطبوعات هنری غیرانتفاعی نیویورک برای داشتن عناوین محصولات هنرمندان همراه با نشریات خود AAM همکاری دارد و همچنین دارای نسخه های هنری بی نظیر و جمع کردنی است.

در سال های اخیر، حضار سالانه AAM 110% افزایش داشته، کارکنان آن سه برابر شده و تعداد دانش آموزان شرکت کننده در برنامه های آموزشی موزه 1به 140% افزایش یافته است. یک هدف استرتژیک بلندمدت برای AAM (توسعه امکانات آن و تغییر مکان آن به مرکز شهر آسپن) به یک ضرورت تبدیل شده است.

Aspen Art Museum
Aspen Art Museum

در سال 2007، AAM یک کمیته انتخاب معمار ایجاد کرد (که شامل کرسی ASC و مشاور برد امانت داری AAM، فرانسیس دیتمر، نماینده برد امانت داری AAM نانسی مگون و اعضای برد AAM لاری مکس و گایل استوفل، اعضای کمیسیون ملی AAM استفن تی ادلیس و دیانا هال می شد) که به اتفاق آراء شیگروبن (معماران شیگروبن) را برای پروژه انتخاب کردند.

در اوت سال 2010، AAM با خرید ملکی در نبش خیابان بهر جنوبی و بلوار هیمن شرقی تغییرمکان داد. کلنگ زنی سایت جدید در تاریخ 11/16/8 روز آسپن انجام شد و ساخت آن با تیم ساخت و ساز بین المللی تورنر و با هدف تکمیل برای تابستان 2014، در اکتبر سال 2012 آغاز شد.

ساخت AAM جدید و تمام تجهیزات و هدایای آن 100% با سرمایه بخش خصوصی تامین شده است که سرمایه کلی و اموال اهدایی نزدیک به 70 میلیون دلار (45 میلیون دلار سرمایه ساخت پروژه و 25 میلیون دلار برای اموال اهدایی به موزه) بودند.

منبع:archdaily

 

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا