Taoyuan Art Museum in Taiwan
Taoyuan Art Museum in Taiwan
Taoyuan Art Museum in Taiwan
Taoyuan Art Museum in Taiwan
Taoyuan Art Museum in Taiwan
Taoyuan Art Museum in Taiwan
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

موزه هنر تاوویان

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

موزه هنر تاوویان 

کاربری: موزه

کشور: تایوان

شهر: تاویوان

سال:در حال تکمیل-2018

سطح: 29000 متر مربع

مشتری: شورای شهر تاویوان

موزه هنر Taoyuan یک مؤسسه فرهنگی جدید و فضای عمومی 29000 متر مربع است که در کنار فرودگاه اصلی شهر تائویوان واقع شده است. این موزه که با همکاری معماران و برنامه ریزان JJP و TOPOTEK 1 طراحی شده است ، الهام بخش از نماد گل هلو در سطح شهر است و یک فضای عمومی جالب ، “آواتار” را شامل می شود که برای همه جذاب و سرزنده است.

Taoyuan به دلیل مجاورت با فرودگاه ملی ، پایتخت و اقیانوس در سالهای اخیر بسیار زیاد شده است. همه این عوامل در تبدیل شهر به مکانی جذاب برای سرمایه گذاریها کمک می کند. اما چگونه می توان از آن استفاده کرد تا یک هویت قوی تر ایجاد شود و آن را حتی جذاب تر و پایدار جلوه دهد؟ برای داشتن جذابیت بیشتر چه شخصیتی قابل ارائه است؟ چگونه یک موسسه فرهنگی جدید می تواند این اهداف را عملی کند؟

Taoyuan Art Museum in Taiwan
Taoyuan Art Museum in Taiwan

اتاق های سبز

در پسوندهای جدید ، مجموعه ای از فضاهای عمومی را می توان یافت. می توان از آنها برای تمرکز برنامه اصلی جدید در اطراف خود استفاده کرد که از پارک ها استفاده بهتری می کند و سپس آنها را زنده می کند. این می تواند به مجموعه ای از اتاق های سبز شهری منتهی شود. این شهر خود را به عنوان شهری برای درختان سبز ، آب و شکوفه های گیلاس پیام می دهد. چرا استفاده از آن حتی قوی تر نیست؟

Taoyuan Art Museum in Taiwan
Taoyuan Art Museum in Taiwan

اتاق رودخانه

رودخانه موجود می تواند حاشیه سبز بیشتری داشته باشد. با نی که آب را تمیز می کند. از کجا می توان مسیرها را در آن مستقر کرد و به برنامه های قایق (خانه) دسترسی پیدا کرد. برای استفاده بیشتر از پارک جدید ، این مرز با یک برنامه بالاتر احاطه شده است. آنها رودخانه را “علامت گذاری می کنند”.

اتاق جنگل

پارک فعلی باید ساختمان های موزه فرهنگی جدید را با تبدیل این مکان به یک جنگل واقعی با یک مکان عمومی جالب “آواتار” مانند فضای عمومی که واقعاً زنده می شود ، قاب و خانه کند. با استفاده از نمای و سقف این موسسات برای گیاهان و گلهای مسکن ، این سطوح فعال شده و در دسترس عموم قرار می گیرد.

Taoyuan Art Museum in Taiwan
Taoyuan Art Museum in Taiwan

اتاق آب

فضای درست جلوی ایستگاه مرکزی مکانی برای جمع آوری با احاطه آن با تراکم بالاتر است ، می توان مکان پر جنب و جوش تری ایجاد کرد. این می تواند تبدیل به میدان بار تاویوان و معرفی ویژگی های آب باشد به این معنی که در ماه های گرم تابستان می توان سرمایش را فراهم کرد.

اتاق هلو

با تکه تکه کردن برنامه ، مجموعه ای از بناها در مقیاس انسانی ایجاد شده و از این کار جلوگیری از مسدود شدن مسیرهای دسترسی از طریق پارک جلوگیری می شود. مسیرها می توانند برای باز کردن برنامه بین و بیشتر حرکت کنند. با طراحی برنامه ها در پیکربندی های دایره ای ، آنها از لبه ها اجتناب می کنند و به راحتی می توان “دسترسی به اطراف” را افزایش داد. با پوشاندن این حجم های گلبرگ مانند ، اتصالات و سایه ای زیبا ایجاد می کنند که دارای سایه بان و سایه است. این چهره های گل مانند در پارک ظاهر می شوند و هویت جدیدی را برای پارک به وجود می آورند. یک نمای آلومینیومی صورتی رنگ در سراسر ارائه شخصیتی زیبا و زیبا به سایت اجرا می شود.

تراس های سقفی با درختان هلو نمای کلی را ایجاد می کنند و بر کیفیت سبز ساختمان ها و پارک می افزایند.

موزه هنر Taoyuan و چشم انداز اطراف آن با یک پارک که منطقه را به نوعی اتاق گیلاس برای شهر تبدیل می کند ، به یک مقصد فرهنگی واقعی تبدیل می شود.

منبع:mvrdv.nl

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا