Quai Branly Museum
Quai Branly Museum

موزه کوآبرانلی (موزه برانلی پاریس)

Quai Branly Museum
Quai Branly Museum
Quai Branly Museum
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

زمان: 2006
کاربری: موزه
معمار: ژان نوول
مکان: پاریس-فرانسه

موزه کوآبرانلی (موزه برانلی پاریس)

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

موزه کوآبرانلی

نمایشگاه مرکزی

پاریس،فرانسه

معماران: آتلیه ژان نوول

مساحت: 76500.0 مترمربع

زمان:۲۰۰۶ 


برای بررسی فضاهای داخلی موزه مدرن  وارد لینک مقابل شوید: طراحی موزه

موزه کوآبرانلی (موزه برانلی پاریس) موزه ای است که در جوار یک مجموعه خاص ساخته شده، جایی که همه چیز برای فراخوندن پاسخی عاطفی به موضوع اساسی، و برای محافظت از آن در برابر نور، و بلکه برای گرفتن آن پرتوی نادر از نور ضروری است تا باعث جنب و جوش و بیداری معنویت آن شود. در مکانی که با نمادهای جنگل و رودخانه حیات دارد، با وسواس مرگ و فراموشی، اینجا پناهی است برای آثار سانسور شده و رها شده از استرالیا و آمریکا. این مکان مملو از گفتگوهای بین ارواح اجدادی مردان است که با کشف وضعیت انسانی خود، خدایان و عقاید را از خود درآوردند.


Quai Branly Museum
Quai Branly Museum

موزه کوآبرانلی (موزه برانلی پاریس) بی نظیر و عجیب، شاعرانه و ناآرام است. معمار موزه کوآبرانلی (موزه برانلی پاریس) باید بیانات خلاق غربی معاصر ما را به چالش بکشد. بیدرنگ پس از آن، با سازه ها، سیستم های مکانیکی، با پردههای دیواری، با راه پله های اضطراری، جانپناهها، سقف های کاذب، پروژکتورها، پایه ستونها، ویترین ها. اگر کارکردهای آنها باید باقی بماند، خودشان نباید در دیدگاه ما و آگاهی ما وجهی داشته باشند، قبل از اهداف مقدس ناپدید شوند، بنابراین احتمالا با آنها ارتباط برقرار میکنیم. البته این در گفتار آسان است اما رسیدن به این تبحر دشوار است … معماری حاصل از آن شخصیت غیر منتظره ای دارد. آیا این یک شیء باستانی است؟ یا یک سیر قهقرایی؟ نه برعکس، برای دستیابی به این نتیجه از پیشرفته ترین تکنیک ها استفاده می شود: پنجره ها بسیار بزرگ و بسیار روشن هستند و اغلب با عکس های عظیم چاپ می شوند. ستون های بلندی که به طور تصادفی در جای خود قرار گرفته اند را می توان بجای درخت یا توتم اشتباه گرفت.موزه کوآبرانلی (موزه برانلی پاریس)


Quai Branly Museum
Quai Branly Museum

آفتابگیرهای چوبی از سلول های فتوولتائیک محافظت می کنند. این وسایل بی اهمیت هستند – این نتایج حاصل از آمار گرفته شده است: به نظر می رسد جامدات است ناپدید می شوند، و این تصور را القا میکند که موزه پناهگاهی ساده در وسط یک جنگل است. هنگامی که ماده زدایی با بیان نشانه ها روبرو می شود، انتخابی می شود؛ در اینجا خیال سرزمین اثر هنری است. همه آنچه باقی مانده ساختن شعری از سایت است به وسیله اختلافی ملایم: یک باغ پاریسی به یک چوب مقدس تبدیل می شود و موزه ای در اعماق آن در حال انحلال است.


Quai Branly Museum
Quai Branly Museum

منبع:archdaily

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا