Seamarq Hotel
Seamarq Hotel
Seamarq Hotel
Seamarq Hotel
Seamarq Hotel
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

هتل سیمارق (Seamarq Hotel)

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

هتل سیمارق 

کاربری: هتل

مکان: کره جنوبی

زمان: 2011 – 2015

هتل بوتیک جدید از دو ساختمان اصلی تشکیل شده است و امکانات پشتیبانی در تپه ای از درختان متراکم کاج مشرف به دریای شرقی، دریاچه گیونگپو و کوه های طیب واقع شده است. هتل هیوندای Gyeongpodae سابق، که اکنون به عنوان هتل Seararq شناخته می شود، به عنوان بخشی از احیای منطقه در آماده سازی برای المپیک زمستانی 2018 در PyeongChang، کره جنوبی بازسازی شده است. هتل برج به فلات قله لنگر خورده و بسیار نزدیک اقیانوس واقع شده است که گویی از زمین بیرون می آید. در مقابل، تالار ضیافت در یک فلات پائین متصل شده توسط یک پل واقع شده است، که هر دو ساختمان در چشم انداز یکپارچه شده اند. با شروع یک راهپیمایی از نزدیک شدن به جاده اصلی در امتداد دریاچه Gyeongpo، دنباله ای غنی از فضا آشکار می شود، و از طریق ورودی و دروازه به ورودی ورودی هتل می روید که با پوشش گیاهی محلی مشخص شده است.

Seamarq Hotel
Seamarq Hotel

شکل هندسی برج هتل از شکل و خطوط نرم تپه پیروی می کند، با یک برج ذوزنقه ای 11 طبقه که در بالای یک پایه چهار طبقه ای متشکل از 150 اتاق مهمان قرار دارد. یک دک و فضای باز سخاوتمندانه در فضای باز و دارای استخر بی نهایت و منظره پانوراما از اقیانوس، یک فضای امضاء هتل در طبقه پنجم است. علاوه بر ارائه محلی برای رویدادهای اجتماعی، عرشه خورشید به عنوان یک فضای گذار بین پایه بلند و برج بلند قدم عمل می کند. بدنه بندری که توسط سایبان ساختمان هتل طراحی شده است و ورودی سالن ضیافت به یک سالن بزرگ لابی دو طبقه و نوار روبروی دریا در سطح زمین با یک عرشه در فضای باز بسته بندی شده به عنوان بخش اضافی لابی باز می شود. با استفاده از فضاهای داخلی و خارجی که یکپارچه در کنار هم جریان دارند، این بازدیدها بدون مانع و به حداکثر رسیده است. این رستوران از منظره موجود در یک سطح زیر لابی واقع شده است و از مناظر فوری و نزدیک دریا و ساحل لذت می برد. آبگرم یک سطح دیگر در زیر است و فضاهایی با پوشش گیاهی و چشم اندازهای انبوه باز است که فرم آن از شکل طبیعی تپه شکل گرفته است. یک مجموعه ریاست جمهوری در قله برج با یک تراس سخاوتمندانه و باغ حیاط با چشم انداز باز از همه جهات قرار دارد.

Seamarq Hotel
Seamarq Hotel

شکل زاویه ای واضح ساختمان با اشکال نرم تپه و طبقه های پایین رستوران و آبگرم در تضاد است. تغییر شبح تغییر ساختمان متفاوت از نقاط مختلف برتری مانند بالکن های شناور، هواپیماهای مفصل، ارتفاعات متفاوت و سایبان بیش از حد طبقه بالا مجموعه ریاست جمهوری از عناصر بارز طراحی است. نمای در معرض هسته با الگوی نامنظم بیان شده است که باعث ایجاد حرکت و تعادل می شود. فرم های بیان شده در یک پالت رنگی سبک و سفید باعث می شود ساختمان در طول روز در تعامل نور و متناسب با آن تغییر کند. طراحی هتل جدید سیمارک مربوط به ساختن فضا است، نه فضای انتزاعی، نه فضایی با مقیاس کمتر، بلکه فضایی که نظم و تعریف آن با نور، مقیاس انسانی و فرهنگ معماری مرتبط باشد. با توجه به اماکن عمومی، آب و هوا و نور طبیعی دریای شرقی، همه اجزای هتل با دقت طراحی شده است. استراتژی متحد برای کل پروژه نگرانی مداوم با نور طبیعی و برقراری ارتباط بین هتل، سالن ضیافت و مابقی مجتمع است.

Seamarq Hotel
Seamarq Hotel

منبع:richardmeier.com

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا