همانطور که زندگی می کنید کار کنید!  این  شعار پیش فرض راهنمای پروژه  طراحی داخلی این فضای کاری است که برای دو نفر از صنایع مختلف ، یک وکیل و یک مشاور محیط زیست طراحی شده است طبق درخواست هر دوی آنها ، محیط باید فضایی دعوت کننده باشد که به نوعی موثر از مشتریان استقبال نماید دقیقا طوری که میزبان از مهمان در خانه پذیرایی می کند. برای این منظور ، بخشی از این پروژه مبلمان و اکسسوری ها از خانه این دو فرد به دفتر کارشان منتقل شد  و پس از طراحی مناسب برای سازماندهی و سازگار شدن با این فضای جدید احساس آشنای خانه در محل کار تجربه جدیدی را به وجود آورد.

قبلا این دفتر دو واحد مستقل بوده که با برداشتن دیوار به یک فضای باز و کاربردی تبدیل شده و بعد توسط پارتیشن هایی برای شکل دهی متناسب با نیاز برای  دو دفتر طراحی شده است که  اگرچه محدودیت هایی را برای استفاده خصوصی و اشتراکی ایجاد می کند ، اما  این محدودیت ها به روشی است که همچنان امکان برقراری ارتباط بین حوزه ها را فراهم می کند و این ایده را تقویت می کند که این دنیای کوچک در زیر یک سقف ، خانه و محل کار را برای زندگی جدیدی در خود جای داده است.

کفپوش، سقف و دیوارها به این تداوم  فضایی کمک می کند دیوارها با  رنگ آبی لطافت بیشتری را در فضا ایجاد کرده اند و لوله ها با رنگ نارنجی پوشش یافته اند .

   چیدمان دفاتر ، در دو جهت مخالف ، فضاهای کمکی را ایجاد کرده که در مرکز ، اتاق جلسات مشترک وجود دارد ، جایی که قبلا  دیوارتقسیم کننده فضای دو واحد وجود داشت اکنون یکپارچه است و از مشتریان استقبال می کند. 

 طراحی برای توسعه دفاتر در آینده ، مانند قسمت های کارآموزی یا اداری و…  هوشیارانه تر عمل کرده و  قسمتی را برای کار کارمندان یا منشی یا جلسات در بیرون از فضای دفاتر شخصی در نظر گرفته است.

برای دسترسی کافی به نور و فضای باز دفاتر دفاتر شخصی در سمت پنجره و دارای بالکن کوچکی برای هر دو دفتر در نظر گرفته شده است همچنین آشپزخانه کوچک و دنجی احساس خانه را یادآور می شود.

تحریریه گروه معماری هورنو

منبع:decoboom.ir

علاقه مند به طراحی محتوای در رابطه با معماری و نویسندگی
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا