اگر برای طراحی یا بازسازی دکوراسیون اداری ، دیوارهای دفترکار و فضاهای اداری را مانند یک بوم خالی در نظر بگیرید انتخاب ها برای پر کردن آنها بی پایان است.  تاثیرات طراحی دفتر کار با هنر های دیواری در طراحی دکوراسیون بزرگترین  برندهای فناوری مانند Spotify ،  Airbnb و  Google نیز به چشم می خورد. 

نقاشی یا تصاویر گرافیکی دیواری به فضای اداری و دفاتر کار  طرحی مدرن القا می کنند و در فضا احساس جوانی و سرزندگی را  به وجود می آورند.

هنر های دیواری نه تنها بسیار جذاب هستند ، بلکه روشی بی پایان و همه کاره و کارآمد برای تزئین فضا هستند.

ممکن است شرکت های فناوری،  دارای مشهورترین دیوارنگاره های اداری باشند. اما دلایل قانع کننده زیادی وجود دارد که نقاشی های دیواری را به یک انتخاب عالی برای دفاتر و مشاغل کوچک در همه صنایع تبدیل می کند.

اگر در حال طراحی دفترکار یا بازسازی دکوراسیون اداری هستید ، در ادامه با ۸ دلیل که باید حداقل یک نقاشی دیواری را در محیط کار خود در نظر بگیرید با  وبسایت هورنو همراه باشید…..

  1. نقاشی های دیواری فوراً به فضا انرژی می دهند

برای بازسازی دکوراسیون اداری اگر می توانید  تنها یک  تغییر در دکوراسیون دفتر خود ایجاد کنید تا بیشترین تاثیر را داشته باشید ، یک طرح دیواری اضافه کنید. پلان باز دفتر کار ؛ مجموعه ای از میزهای کامپیوتر ؛ یک اتاق کنفرانس تنگ و بدون پنجره ؛ راهروهای خسته کننده همگی را می توان با افزودن ساده دیوارنگاره به طرز چشمگیری بهبود بخشید. نقاشی های دیواری با افزودن علاقه بصری پویا ، انرژی یک فضا را افزایش می دهند. 

  1. دیوارنگاره ها فضا را بیشتر می کنند!

آیا فضای زیادی برای تغییر چشمگیر دکوراسیون در دفتر خود ندارید؟ خبر خوب اینکه طرح های دیواری نیازی به  اشغال فضا در کف ندارند. آنها مانع عبور و مرور ، پریزهای برق ، سیگنال های  وای فای یا روشنایی طبیعی نیستند. در هر دیواری که فضای خالی داشته باشید ، نقاشی های دیواری نیز می توانند  بدون اشغال فضا زیبایی ایجاد کنند.

  1. نقاشی های دیواری برند تجاری شما را به نمایش می گذارند!

نقاشی دیواری ابزار مناسبی برای ایجاد بیانیه در مورد برند تجاری شرکت شما است. با به تصویر کشیدن خلاقانه رنگ های شرکت ، تصاویر برند و ارزشهای شرکتی ، نقاشی دیواری اداری برجسته می تواند یادآور ماموریت شرکت شما باشد و فرهنگ شرکت شما را زنده کند.

  1. نقاشی های دیواری می تواند رضایت و بهره وری کارکنان را افزایش دهد!

از آنجا که بسیاری از ما بیش از ۴۰ ساعت در هفته را در ادارات می گذرانیم ، نباید تعجب آور باشد که کارمندان ترجیح می دهند در فضایی جذاب ، راحت و با دکوراسیون خوب کار کنند.  مطالعات متعددی  طراحی خلاقانه محل کار را به حضور آثار هنری در میزان بهره وری و رضایت بیشتر کارکنان مرتبط می کند. نقاشی های دیواری می توانند در بهبود احساس کلی فضای اداری شما نقش داشته باشند ، که این امر به نیروی کار شادتر و سازنده تری کمک می کند.

۵- نقاشی های دیواری می توانند به شما در جذب استعداد کمک کنند!

اگر به فکر بازسازی دکوراسیون اداری هستید فراموش نکنید طرح های دیواری علاوه بر اینکه به عنوان  یک منبع روزانه انگیزه برای نیروی کار شما عمل می کند می تواند احساسات گرمی را در مورد شرکت به کارکنان منتقل کند و  تأثیر مثبتی بر استعداد کارمندان در تلاش برای جذب اهداف شرکت بگذارد.

  1. نقاشی های دیواری از نگهداری کمی برخوردار هستند

پس از طراحی و نصب دیوارنگاره اداری ، کار شما به پایان رسیده است. برخلاف گیاهان نیاز به آبیاری ندارد، نمی میرد. برخلاف کوسن ها و سالن های استراحت ، آنها به سرعت لکه دار و فرسوده نمی شوند. برخلاف هنرهای آویز یا مجسمه ها ، آنها نیازی به گردگیری ندارند. و برخلاف  میزهای متنوع در دفتر کار  رقابت بین کارکنان ایجاد نمی کنند.

  1. نقاشی های دیواری مناسب رشد هستند

ممکن است مجبور شوید مبلمان سالن اداری را بردارید تا پس از یک دوره سریع استخدام ، جای کارمندان جدید را باز کنید. اما نقاشی دیواری اداری یک وسیله ثابت و بی عیب و نقص می سازد که می تواند ثابت بماند حتی با افزایش نیروی کار شما و چیدمان مجدد مبلمان میتواند ثابت  بماند.

  1. طرح های دیواری  بسته به علایق و سبک کاری شما می توانند هر چیزی باشند. هر چیزی! پس دست به کار شوید

تحریریه گروه معماری هورنو

منبع:decoboom.ir

علاقه مند به طراحی محتوای در رابطه با معماری و نویسندگی
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا