ویلا مدرن سه زاویه ای
ویلا مدرن سه زاویه ای

ویلا مدرن سه زاویه ای

ویلا مدرن سه زاویه ای
ویلا مدرن سه زاویه ای
ویلا مدرن سه زاویه ای
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

ویلا مدرن سه زاویه ای

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

ویلا مدرن سه زاویه ای


خانه ها

مونت مارتا، استرالیا

معماران: معماران مگوان

مساحت: 400 مترمربع

سال: 2020


شرح متن توسط معماران تهیه شده است. ویلای مدرن سه زاویه ای برای داشتن هر سه چشم انداز موجود در این سایت در مونت مارتا طراحی شده است. معمار کریستوفر مگوان مدیرعامل شرکت معماری مگوان، برای کار بر روی این پروژه استخدام شده است. او اولین باری را که مکان را ملاقات کرده است را توصیف می کند: من در اتومبیل خود ماندم و چرخ زدم و کاملا خیره بودم. اینکه یک چشم انداز داشته باشی یک چیز است و اینکه در یک سایت سه چشم انداز منحصر به فرد خیره کننده و مختلف داشته باشی چیز دیگری است. از شمال می توانید مورنینگتون و ورودی بندر فیلیپ را ببینید، از غرب چمن زارهای مونت مارتا و پونت نپئان، و از شمال غربی CBD ملبورن را می توان در افق دید. تصمیم برای ساختن خانه در بین این چشم اندازها ناگهانی بود و با صاحب ملک توافق شد.


صاحبان ملک یعنی جو و کولین ترنر به دنبال ساخت خانه ای رویایی نبودند. ما خانه ای روشن و هواگیر می خواستیم و این دقیقا چیزی است که به دست آورده ایم. وینی پرایس و مت استون هوس از پروژه های کاب سی درگیر جمع آوری اطلاعات برای ساخت خانه های غیرقابل پیش بینی بودند و پروژه خانه سه زاویه ای را در تحقیقات خود آوردند. از نقطه نظر او ما هر روز صبح برای چالشی دیگر از خواب بیدار می شویم و آشکار است که خانه سه زاویه این بار آن چالش است.


ویلا مدرن سه زاویه ای
ویلا مدرن سه زاویه ای

ورودی اصلی خانه رو به تپه ها بوده است. زمانی که فرد به سمت در ورودی روبرو می رود قاب چوبی به سمت بندر جولول باز می شود. گرمای چوب در سرتاسر خانه در حال بازی با بافت های طبیعی بتن است و راه گله های فلزی شما را به طبقه بالا و فضای اصلی نشیمن می برند و این نقطه بالاترین مکان دارای چشم انداز بندرگاه در سایت است.

در واقه ارتباط زوایای غیرقابل پیش بینی و اما ارادی در سرتاسر خانه موج می زند. یک نرده زاویه دار به دیوار بتنی، پله ها و شمع های بتنی نصب شده است و یک روشنایی سقفی در فضای باز نشیمن تعبیه شده است.


ویلا مدرن سه زاویه ای
ویلا مدرن سه زاویه ای

ویژگی خاص این خانه استفاده استثنایی از نور طبیعی است. فضاها در طول روز در حال تغییر هستند چراکه خورشید از آشپزخانه و اتاق مطالعه در شرق حرکت کرده و از فضای نشیمن عبور می کند و عصرگاه برفراز سقف اتاق خواب بزرگ غروب می کند. تقریبا همه فضاها با تغییر نقش های نگارهای چشم اندازهای سه گانه در حال تحرک هستند. مگوان می گوید: این یک خانه باورنکردنی برای تماشای تشکیل موج های دریا و کل آسمان است و بالاترین ارتفاع را برای تماشای آن در اختیار می گذارد به گونه ای که خود را کاملا غرق در آن احساس می کنید. فضای نشیمن گرم و صمیمی است و فضای فعالی برای پذیرایی است که درگیر با زندگی ساحلی است درحالی که اتاق بزرگ ساکت بوده و دارای ویژگی های لوکس است که برای استراحت طراحی شده است.


جو و کولین درباره کار تیمی با هم و درگیری کامل با پروژه هیجان زده بودند. قسمت کلیدی موفقیت آن بود که آن ها تمام مواد و مصالحی را که معمار مگوان در اختیار گذاشته بود را مورد بررسی قرار داده و تصمیم گیری کردند و آن توسط کاب سی جهت دهی شده و نصب شد. مگوان می گوید: کار کردن با یک مالک که مشتاق دریافت ایده های جدید است و در هر مرحله درگیر کار می شود فوق العاده است.

مگوان می گوید: کاری که یک خانه باید انجام دهد چیزی بیشتر از مطابقت با بودجه است خانه باید سبک زندگی موجود در سایت را قاب بندی و بزرگنمایی کند. این خانه سه زاویه ای یک موفقیت واقعی است و قطعا پروژه ای است که ما افتخار می کنیم که بخشی از آن بوده ایم.


ویلا مدرن سه زاویه ای
ویلا مدرن سه زاویه ای

مطالب پیشنهادی:

طراحی خانه

طراحی اتاق خواب

طراحی آشپزخانه

طراحی فضای نشیمن و پذیرایی


منبع: archdaily

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا