DUO Central Park
DUO Central Park
DUO Central Park
DUO Central Park
DUO Central Park
جهت نمایش تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

مستند این بنا

برای مشاهده کلیک نمایید

تصاویر 360 درجه

برای مشاهده کلیک نمایید

معمار: نا معلوم

پارک مرکزی DUO

در صورتی که تصویر نقشه برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .

پارک مرکزی DUO

کاربری های مختلف

معمار: نورمن فاستر

مکان: سیدنی-استرالیا

زمان: ۲۰۰۷-۲۰۰۱۸

مساحت:  26،489m²

ظرفیت 600

Duo یک برنامه کاربردی مختلط است که بخش مهمی از طرح اصلی پارک مرکزی در سیدنی توسط فاستر و همکاران را تشکیل می دهد. طرح واقع در بین برادوی و خیابان ریجنت ، با بازگرداندن شبکه اصلی ، منطقه تاریخی Chippendale را با بازگرداندن شبکه اصلی گسترش می دهد تا زمین قدیمی بسته شده شمال را به شمال با محیط اطراف خود متحد كند. قطعه جدید شهر با حفظ تعدادی از بناهای موجود در میراث و ویژگی های تاریخی متصل است.

DUO Central Park
DUO Central Park

مجموعه ای از دو ساختمان مجاور در تقاطع خیابان برادوی و خیابان آبرکروبی در امتداد لبه شمالی منطقه ، Duo دارای فضاهای عمومی جدید و پلاک خرده فروشی است که در سراسر سکو و سطح “گردن” هر دو ساختمان پخش شده است ، و باعث تقویت فضای داخلی خیابان در امتداد برادوی است. . کاربردهای مختلف در توده ها و طراحی ارتفاعات بیان شده است. نسبت ها و مصالح کلی در کنار سازه های اطراف برای یکپارچه سازی بصری قدیمی و جدید انتخاب شده است و الهام بخش از سبک اوایل قرن بیستم Art Deco در ساختمان هتل استرالیا واقع در گوشه شمال غربی سایت است.

DUO Central Park
DUO Central Park

این دو ساختمان با تفرجگاه جدید عابر پیاده که با کافه ها و مغازه ها روکش شده است گشوده می شوند و بر تسلط وسایل نقلیه در این منطقه معکوس می کنند تا یک جامعه استقبال و دوستانه از عابر پیاده ایجاد کنند. این پروژه شامل 313 آپارتمان لوکس ، با امکانات اقامتی استخر و مرکز بدنسازی با بهترین امکانات است. برج گوشه شامل 5000 متر مربع فضای اداری ، یک مرکز بزرگ مراقبت از کودک تا 90 کودک و هتلی با پنج طبقه برتر به عنوان آپارتمان است. ساختمان مجاور یک بلوک مسکونی 17 طبقه است که منظره ای خیره کننده از Chippendale Green و CBD دارد. در داخل ، آپارتمان ها دارای طرح بندی انعطاف پذیر هستند که از آب و هوای شگفت انگیز سیدنی بهره می گیرند و از نور طبیعی و تهویه در کل استفاده می کنند.

DUO Central Park
DUO Central Park

با هدف توسعه پنج ستاره اول “استرالیا” ، استراتژی محیط زیست شامل سقف های سبز در سرتاسر کشور است ، و جرم گیری و جهت گیری ساختمانها به گونه ای طراحی شده اند که از نور طبیعی و تهویه حداکثر استفاده کنند. برای ترغیب پیاده روی و انتخاب سیستم های حمل و نقل کم مصرف ، سایت نزدیک به ایستگاه مرکزی و پایانه اتوبوس است و در یکی از مسیرهای چرخه اصلی شهر واقع شده است.

علاقه‌مند به طراحی معماری و مطالعات در حوزه های مربوطه
گزارش خطا
تصاویر 360 درجه
در صورتی که تصاویر برای شما نمایش داده نمی شوند لطفا از نرم افزار تغییر آیپی ( فیل.تر..شکن) استفاده نمایید .
    مستند های مرتبط با این بنا